Beste nye album jeg har hørt siste 20 år.lars_erik skrev:Magefølelsen hadde som vanlig rett. OK Computer sendes til nærmeste instutisjon
Noe musikk, uten støy, nå.
Beste nye album jeg har hørt siste 20 år.lars_erik skrev:Magefølelsen hadde som vanlig rett. OK Computer sendes til nærmeste instutisjon
Pass deg du, ellers sender jeg bikkja mi på deg;lars_erik skrev:Ser sannelig ut som Lyngen er gifteklar ;D
Vakker og særegen ;DLyngen skrev:Pass deg du, ellers sender jeg bikkja mi på deg;lars_erik skrev:Ser sannelig ut som Lyngen er gifteklar ;D
Ok Computer eller, forhåpentligvis, Allison Krauss?erato skrev:Beste nye album jeg har hørt siste 20 år.lars_erik skrev:Magefølelsen hadde som vanlig rett. OK Computer sendes til nærmeste instutisjon
OK Computer.lars_erik skrev:Ok Computer eller, forhåpentligvis, Allison Krauss?erato skrev:Beste nye album jeg har hørt siste 20 år.lars_erik skrev:Magefølelsen hadde som vanlig rett. OK Computer sendes til nærmeste instutisjon
Gratulerer så mye ;Ddag1234 skrev:Jeg som er nyforlovet, har fått lars_erik i livkjole, brudgommen har tatt frem fløyta, og musikken er ordnet. Alt er i grunnen bare herlig. Hva kan vel nå gå galt?
The deep dark woods - The place I left behind
Klar for fottur i fjellet?lars_erik skrev:Mens man pakker sløyfe og slips.
Kledd for en hver anleding.65finger skrev:Klar for fottur i fjellet?lars_erik skrev:Mens man pakker sløyfe og slips.
Takk, takk. Det varmer i hustrig høstdag. Ønskeliste til bryllupet er lagt ut på Glassmagasinet. Nå blir det skikkelig feiring og haraball, alle som vil får komme! Så er det rett off to honeymoon på Bahamas.Bent skrev:Gratulerer så mye ;Ddag1234 skrev:Jeg som er nyforlovet, har fått lars_erik i livkjole, brudgommen har tatt frem fløyta, og musikken er ordnet. Alt er i grunnen bare herlig. Hva kan vel nå gå galt?
Prøver The Deep Dark Woods en runde jeg også.
Flosshatt og stokk bør man ha i fjellheimendag1234 skrev:Kledd for en hver anleding.65finger skrev:Klar for fottur i fjellet?lars_erik skrev:Mens man pakker sløyfe og slips.
Kan Ari gå på ski i rosa skjorte og slips, så kan lars_erik gå i fjellheimen med floss og stokk?65finger skrev:Flosshatt og stokk bør man ha i fjellheimendag1234 skrev:Kledd for en hver anleding.65finger skrev:Klar for fottur i fjellet?lars_erik skrev:Mens man pakker sløyfe og slips.
Kan se ut som du har skremt Lyngen vekkdag1234 skrev:Takk, takk. Det varmer i hustrig høstdag. Ønskeliste til bryllupet er lagt ut på Glassmagasinet. Nå blir det skikkelig feiring og haraball, alle som vil får komme! Så er det rett off to honeymoon på Bahamas.Bent skrev:Gratulerer så mye ;Ddag1234 skrev:Jeg som er nyforlovet, har fått lars_erik i livkjole, brudgommen har tatt frem fløyta, og musikken er ordnet. Alt er i grunnen bare herlig. Hva kan vel nå gå galt?
Radiohead - The Bends
Neida, han er überhappy han og. Vi gleder oss sånn -og ingen av oss er i stand til å vente i 7 år. Syv år!!! Hvordan holder du ut?Bent skrev:Kan se ut som du har skremt Lyngen vekkdag1234 skrev:Takk, takk. Det varmer i hustrig høstdag. Ønskeliste til bryllupet er lagt ut på Glassmagasinet. Nå blir det skikkelig feiring og haraball, alle som vil får komme! Så er det rett off to honeymoon på Bahamas.Bent skrev:Gratulerer så mye ;Ddag1234 skrev:Jeg som er nyforlovet, har fått lars_erik i livkjole, brudgommen har tatt frem fløyta, og musikken er ordnet. Alt er i grunnen bare herlig. Hva kan vel nå gå galt?
Radiohead - The Bends
Jeg personlig som forlovet på syvende året hører nå på:
Blitzen Trapper - American Goldwing
Han skal være min forlover, det er avklart. Derfor livkjolen og floss. Ikke noe trekantdrama. Nono. Han trenger ikke stå for musikken i bryllupet, det kan Townes. Du kan stå for alkoholen. Okidoki?Roberten skrev:Det jeg lurer på er hvordan det går med understreken oppi alt dette giftestyret. Han har jo lagt inn aksjer hos dag siden tidenes morgen. Dette må da være hfs første trekantdrama ?
Hva med meg!dag1234 skrev:Han skal være min forlover, det er avklart. Derfor livkjolen og floss. Ikke noe trekantdrama. Nono. Han trenger ikke stå for musikken i bryllupet, det kan Townes. Du kan stå for alkoholen. Okidoki?Roberten skrev:Det jeg lurer på er hvordan det går med understreken oppi alt dette giftestyret. Han har jo lagt inn aksjer hos dag siden tidenes morgen. Dette må da være hfs første trekantdrama ?
Lars_erik kommer til å overlevere ringene med all mulig verdighet. Nytrimmet bart og press i buksene. En liten tåre i øyekroken, lettrørt som han er. Nei, ingen utagering her.Roberten skrev:Det øyeblikket hvor understreken stormer oppover kirkegulvet i vill panikk fordi du er i ferd med å love deg bort til en annen vil jeg ikke gå glipp av for alt i verden. GHB, Nyco og ingefærøl ok ?
Du skal være toastmaster og seremonimester. Hvis du vil kan du lede oss i polonesen. Det er du som skapt til. Og så kan du stå for nattmat.65finger skrev:Hva med meg!dag1234 skrev:Han skal være min forlover, det er avklart. Derfor livkjolen og floss. Ikke noe trekantdrama. Nono. Han trenger ikke stå for musikken i bryllupet, det kan Townes. Du kan stå for alkoholen. Okidoki?Roberten skrev:Det jeg lurer på er hvordan det går med understreken oppi alt dette giftestyret. Han har jo lagt inn aksjer hos dag siden tidenes morgen. Dette må da være hfs første trekantdrama ?![]()
JA! Der har vi han. Festen er redda.65finger skrev:Polonesen først og senere på kvelden, en gruppejenka
Har du et bilde? Til de av oss som ikke kan lese...permorten skrev:MATHIAS EICK ;
SKALA og THE DOOR
anbefales på det varmeste
mvh