Jeg er med!65finger skrev:
Men håper de ikke stiller like utfordrende kledd, en mann må jo holde seg selv i sjakk.
En stund, i det minste
|
Jeg er med!65finger skrev:
Har lastet det ned på podcast og har lagd en spilleliste med sangene mellom, hyggelig gjennhør.lars_erik skrev:Går det nå igjen? Mener å huske at det gikk i Norgesglasset for 3 år siden?Bent skrev:Hører gjennom hele platen sammen med P1's daglige Beatleslars_erik skrev:Det har du helt rett iBent skrev:Tror dette blir kveldens siste:
The Beatles - En Av Deres Beste![]()
![]()
![]()
Nå. Man er kreativ 8)Bent skrev:Har lastet det ned på podcast og har lagd en spilleliste med sangene mellom, hyggelig gjennhør.lars_erik skrev:Går det nå igjen? Mener å huske at det gikk i Norgesglasset for 3 år siden?Bent skrev:Hører gjennom hele platen sammen med P1's daglige Beatleslars_erik skrev:Det har du helt rett iBent skrev:Tror dette blir kveldens siste:
The Beatles - En Av Deres Beste![]()
![]()
![]()
![]()
Fjellvettregel nr 5, vettu.lars_erik skrev:Denne, som aldri ble anbefalt av 65Finger.
En unnlatelsessynd av gigantomane dimmensjoner. Men han gjør opp for litt av det med jenkaen ;Ddag1234 skrev:Fjellvettregel nr 5, vettu.lars_erik skrev:Denne, som aldri ble anbefalt av 65Finger.
Jenkaen er jo fingerens birdrag utpå natta??? Det er da ikke noen unnlatelsessynd, vel?lars_erik skrev:En unnlatelsessynd av gigantomane dimmensjoner. Men han gjør opp for litt av det med jenkaen ;Ddag1234 skrev:Fjellvettregel nr 5, vettu.lars_erik skrev:Denne, som aldri ble anbefalt av 65Finger.
og nå hører jeg hvor røten lyden er fra pc'enlars_erik skrev:Denne, som aldri ble anbefalt av 65Finger.
Birate 320 eller enda verre, yter ikke denne fabelaktige plata noen rettferdighet.Hansern skrev:Spillte denne døgnet rundt når den kom.
og nå hører jeg hvor røten lyden er fra pc'enlars_erik skrev:Denne, som aldri ble anbefalt av 65Finger.![]()
![]()
![]()
:'( :'( :'( :'( :'(
plata derimot... ;D ;D ;D ;D
hvilken av platene til damen var det jeg anbefalte? Pop?Hansern skrev:Spillte denne døgnet rundt når den kom.
og nå hører jeg hvor røten lyden er fra pc'enlars_erik skrev:Denne, som aldri ble anbefalt av 65Finger.![]()
![]()
![]()
edit: er dette jazz? ups![]()
Den også, men først og fremst Flying Cowboys.65finger skrev:hvilken av platene til damen var det jeg anbefalte? Pop?Hansern skrev:Spillte denne døgnet rundt når den kom.
![]()
![]()
Liker den siste godt ogsålars_erik skrev:Den også, men først og fremst Flying Cowboys.65finger skrev:hvilken av platene til damen var det jeg anbefalte? Pop?Hansern skrev:Spillte denne døgnet rundt når den kom.
![]()
![]()
hva er det for noget Hansern?Hansern skrev:Tlbake til noe skikkelig bråkete før man køyer
Alltid artig ;D
ble i tvil nå....uten batterier på ironidetektoren? eller ........ mente du det?Hansern skrev:Tlbake til noe skikkelig bråkete før man køyer
Alltid artig ;D
i svarte!! flaut å ikke kjenne det albumet av en gammel favorittgruppe :-[Hansern skrev:ble i tvil nå....uten batterier på ironidetektoren? eller ........ mente du det?Hansern skrev:Tlbake til noe skikkelig bråkete før man køyer
Alltid artig ;D
uansett:
"Frankenchrist" heter albumet.
Dead Kennedys ;D
;D ;D65finger skrev:i svarte!! flaut å ikke kjenne det albumet av en gammel favorittgruppe :-[
Det er så mye man skulle gjort, det tryggeste er å gjøre ingenting...Roberten skrev:Topp10 og greier, det veier tungt kjenner jeg. Må snart få samlet meg nok til å høre den. Selv om jeg er litt häpnadsväckad over at du ikke var i platebaren i kveld. Burde jo ha vært midt i blinken for deg.
Ja du tok en sjangs, og sjølsagt hadde du rett, jeg var der ikke.Roberten skrev:Eh, godt poeng, det kan jeg faktisk ikke. Søren klype.
EDIT: men det hadde vært kleint for Eros og meg om du var der og vi faktisk ikke fikk tatt en skål med deg.