Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ja, for ei dame ??? ::) Hver sin smak.

    Neil Young - Comes a time
    Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)
    Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge to :eek:.
    ;D
    Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.848
    Antall liker
    19.675
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ja, for ei dame ??? ::) Hver sin smak.

    Neil Young - Comes a time
    Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)
    Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge to :eek:.
    ;D
    Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)
    Det ble en liten en i kveld. Laks, altså ::)
    Siden vi har vedvarende tropevarme, er det lite vann i elvene og fisken er svært sky.

    Jeg sa vel at mindreårige burde vært i seng nå ;)
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ja, for ei dame ??? ::) Hver sin smak.

    Neil Young - Comes a time
    Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)
    Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge to :eek:.
    ;D
    Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)
    Det ble en liten en i kveld. Laks, altså ::)
    Siden vi har vedvarende tropevarme, er det lite vann i elvene og fisken er svært sky.

    Jeg sa vel at mindreårige burde vært i seng nå ;)
    Kjekt med den lille, og du sa ikke noe om hvem sin seng de burde være i. Du gir deg ikke, naughtyboy :eek:! Mere hjernevask! En forvask, og.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.848
    Antall liker
    19.675
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ja, for ei dame ??? ::) Hver sin smak.

    Neil Young - Comes a time
    Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)
    Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge to :eek:.
    ;D
    Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)
    Det ble en liten en i kveld. Laks, altså ::)
    Siden vi har vedvarende tropevarme, er det lite vann i elvene og fisken er svært sky.

    Jeg sa vel at mindreårige burde vært i seng nå ;)
    Kjekt med den lille, og du sa ikke noe om hvem sin seng de burde være i. Du gir deg ikke, naughtyboy :eek:! Mere hjernevask! En forvask, og.
    Har jeg ikke sagt ett og annet, tre og fire om denne drikkingen etter husarbeidet på torsdagene? ??? ::)
    Man vasker heller ikke hus på torsdager :eek:
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ja, for ei dame ??? ::) Hver sin smak.

    Neil Young - Comes a time
    Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)
    Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge to :eek:.
    ;D
    Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)
    Det ble en liten en i kveld. Laks, altså ::)
    Siden vi har vedvarende tropevarme, er det lite vann i elvene og fisken er svært sky.

    Jeg sa vel at mindreårige burde vært i seng nå ;)
    Kjekt med den lille, og du sa ikke noe om hvem sin seng de burde være i. Du gir deg ikke, naughtyboy :eek:! Mere hjernevask! En forvask, og.
    Har jeg ikke sagt et og annet, tre og fire om denne drikkingen etter husarbeidet på torsdagene? ??? ::)
    Man vasker heller ikke hus på torsdager :eek:
    Nei, det gjør man ikke, heretter vasker man hjerner - og undertøy.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.848
    Antall liker
    19.675
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.154
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    Fortsetter med Aztec Camera.De er nok inspirert av Prefab Sprout eller er det omvendt ?



    knife

    mvh. s,
    Knife hadde jeg på vinyl i mange år, og det ble faktisk spilt titt og ofte. Et sabla godt album, vil jeg hevde. Men jeg har en cd fra nittitallet, som ikke er like mye å rope hurra for. Mener i alle fall at jeg har det, men det er så mange år siden jeg så den nå at jeg ikke er helt sikker lenger. Kan være at jeg forveksler med et annet band.

    Ikke helt ulikt Prefab Sprout, nei. Det var flere band i den retningen. Martin Stephenson & The Daintees var et av dem. Hadde også den McAloon-produserte debutplaten "Boat To Bolivia" til Stephenson. Det var et artig album som ikke fikk så veldig stor oppmerksomhet. Aztec Camera er vel ikke så folk- og country-influerte som McAloon og Stephenson er?

    Har ikke tid til musikk før jeg kommer på kontoret og får på hodetelefonene.
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:

    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
    The Bieb blir neppe husket for sine musikalske bidrag til vår kulturarv. Men frisørkunsten vil nok være Adonis evig takknemmelg. Jaja...
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.621
    Antall liker
    1.315
    Det er gledelig å se at noen fortsatt trenger et rom. Helst et kledd i plysj og med speiler i tak og røde lys.

    10cc - Original Soundtrack



    EDIT: det er helt sprøtt hvordan dette albumet kan begynne så himmelstormende fint, og så knekke rett over i draugen I'm Not In Love. Meningen min om sistnevnte er ganske sikkert farget av at sangen er så ettertrykkelig spilt i stykker, men jeg finner allikevel frelse i å kunne løfte nålen videre til spor 3 hvor de er der de skal være.
     

    Class

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2009
    Innlegg
    2.763
    Antall liker
    496
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    7


    Barbara Panther - Moonlightpeople (Spotify)
    Hyggelig electronica, litt Björk/The Knife-ish.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    The Duke & the King - Nothing Gold Can Stay

    Kom i postkassa i dag, sikkert ikke så bra som etterkommeren, men er den halvparten så bra som den, er jo dette et bra kjøp. :)
    Høres (foreløpig) bra ut.
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn