- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Ja, for ei dame ??? :
Hver sin smak.
Neil Young - Comes a time
Vedlegg
-
6.7 KB Visninger: 173
Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge tolars_erik skrev:Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
;Ddag1234 skrev:Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge tolars_erik skrev:Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
Neil Young - Comes a time.
Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge tolars_erik skrev:Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
Det ble en liten en i kveld. Laks, altså :dag1234 skrev:Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge tolars_erik skrev:Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
Kjekt med den lille, og du sa ikke noe om hvem sin seng de burde være i. Du gir deg ikke, naughtyboylars_erik skrev:Det ble en liten en i kveld. Laks, altså :dag1234 skrev:Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge tolars_erik skrev:Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
Siden vi har vedvarende tropevarme, er det lite vann i elvene og fisken er svært sky.
Jeg sa vel at mindreårige burde vært i seng nå![]()
Har jeg ikke sagt ett og annet, tre og fire om denne drikkingen etter husarbeidet på torsdagene? ??? :dag1234 skrev:Kjekt med den lille, og du sa ikke noe om hvem sin seng de burde være i. Du gir deg ikke, naughtyboylars_erik skrev:Det ble en liten en i kveld. Laks, altså :dag1234 skrev:Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge tolars_erik skrev:Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
Siden vi har vedvarende tropevarme, er det lite vann i elvene og fisken er svært sky.
! Mere hjernevask! En forvask, og.
Nei, det gjør man ikke, heretter vasker man hjerner - og undertøy.lars_erik skrev:Har jeg ikke sagt et og annet, tre og fire om denne drikkingen etter husarbeidet på torsdagene? ??? :dag1234 skrev:Kjekt med den lille, og du sa ikke noe om hvem sin seng de burde være i. Du gir deg ikke, naughtyboylars_erik skrev:Det ble en liten en i kveld. Laks, altså :dag1234 skrev:Ble det noe på deg i dag da? (Jeg mener laks, bare sånn at din skitne fantasi ikke skal løpe helt løpsk. Til sengs med unge Bieber, hørt sånt tøys?)lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå skal De ikke bli ufin, herr lars_erik. Ut og vask munnen din. Og hjernen med! Skitne er de begge tolars_erik skrev:Mindreårige bør være i seng nå, unge herr Bieber 8)dag1234 skrev:Ja, for ei dame ??? :Hver sin smak.
! Mere hjernevask! En forvask, og.
Man vasker heller ikke hus på torsdager![]()
Knife hadde jeg på vinyl i mange år, og det ble faktisk spilt titt og ofte. Et sabla godt album, vil jeg hevde. Men jeg har en cd fra nittitallet, som ikke er like mye å rope hurra for. Mener i alle fall at jeg har det, men det er så mange år siden jeg så den nå at jeg ikke er helt sikker lenger. Kan være at jeg forveksler med et annet band.mikefish skrev:Fortsetter med Aztec Camera.De er nok inspirert av Prefab Sprout eller er det omvendt ?
![]()
knife
mvh. s,
The Bieb blir neppe husket for sine musikalske bidrag til vår kulturarv. Men frisørkunsten vil nok være Adonis evig takknemmelg. Jaja...lars_erik skrev:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Den har jeg faktisk ikke. Hmmm.jokris skrev:denne hos meg
![]()