Danielle Doyle - The Cartographer's Wife
Bra plate, fantastisk stemme.

Har hørt litt på den derre, virker okei den ja.united59 skrev:Danielle Doyle - The Cartographer's Wife
![]()
Svigers har bra smak da, skjønner jeg.Townes skrev:Har hørt litt på den derre, virker okei den ja.united59 skrev:Danielle Doyle - The Cartographer's Wife
Her går det nonstop i svigers-approved musikk
Rosanne Cash - The list
![]()
På hvilken måte synder hun? Det er jeg meget interessert i å få vite.united59 skrev:Svigers har bra smak da, skjønner jeg.
Har ikke hørt den skiva der, men har "The Wheel" og "Interiors" med henne. Liker vel begge, men det er noe med stemmen hennes (eller måten å synde på) som ikke er 100% riktig for meg.
Syns hon synder helt greit, ikkje noe mer. Det er ganske mange i sjangeren som gjør det bedre.united59 skrev:Svigers har bra smak da, skjønner jeg.Townes skrev:Har hørt litt på den derre, virker okei den ja.united59 skrev:Danielle Doyle - The Cartographer's Wife
Her går det nonstop i svigers-approved musikk
Rosanne Cash - The list
Har ikke hørt den skiva der, men har "The Wheel" og "Interiors" med henne. Liker vel begge, men det er noe med stemmen hennes (eller måten å synde på) som ikke er 100% riktig for meg.
Fin den der også du, men han gjør seg best når han er litt nedpå. Kan styre meg for den aller værste gampinga hans, især live. Men når han er akustisk og nedpå er han nesten uslåelig.united59 skrev:Rootsrockere får man sjelden for meget av,
her ved:
Dave Alvin - Ashgrove
Seriøst?Lyngen skrev:Fleet Foxes plata er bare nydelig! Spilles mye for tiden.
![]()
Beste utgivelse nå.
Seriøst? Deres forrige var meget, meget god og er det fortsatt. Denne er roligere, men nesten like god tror jeg. Fleet Foxes høstet masse, masse ros og det er jeg ganske sikker på denne plata også gjør. Det lille jeg har sett så langt så har alle vært veldig positive. Gruppa har ingen døgnfluematerial.Townes skrev:Seriøst?Lyngen skrev:Fleet Foxes plata er bare nydelig! Spilles mye for tiden.
![]()
Beste utgivelse nå.
Har hørt den to ganger, begge gangene holdt eg på å sovne på jobb foran pc'n. Eg har rett nok ikkje hatt 100% fokus, men for meg høres denne ut som et eneste langt gjesp? Ka svart'n som er så bra med denne egentlig? Den forrige var no sånn noenlunde okei hippie-oppgulp.
Og siden den har fått god omtale liker du den?Lyngen skrev:Seriøst? Deres forrige var meget, meget god og er det fortsatt. Denne er roligere, men nesten like god tror jeg. Fleet Foxes høstet masse, masse ros og det er jeg ganske sikker på denne plata også gjør. Det lille jeg har sett så langt så har alle vært veldig positive. Gruppa har ingen døgnfluematerial.Townes skrev:Seriøst?Lyngen skrev:Fleet Foxes plata er bare nydelig! Spilles mye for tiden.
![]()
Beste utgivelse nå.
Har hørt den to ganger, begge gangene holdt eg på å sovne på jobb foran pc'n. Eg har rett nok ikkje hatt 100% fokus, men for meg høres denne ut som et eneste langt gjesp? Ka svart'n som er så bra med denne egentlig? Den forrige var no sånn noenlunde okei hippie-oppgulp.
Jeg er en voksen selvstandig mann, TownesTownes skrev:Og siden den har fått god omtale liker du den?
Melodier, steminger og det viktige av alt - at den beveger følelsene. Tekster pleier jeg ikke å ha så mye fokus på.Ka er det du syns er bra her? Melodier? Tekster? Arrangement? Spør av nysgjerrighet, siden eg sjøl fant det helt intetsigende. Som sagt, forrige var ok
Ja, men den er bedre på andre måter synes jeg. La den vokse ...united59 skrev:Den nye er jeg usikker på; sjarmerende og hyggelig bevares, men mangler den de catchy'e låtene?
Tittelkuttet er iallefall bra så det holder, verdt en plate bare det.Lyngen skrev:Ja, men den er bedre på andre måter synes jeg. La den vokse ...united59 skrev:Den nye er jeg usikker på; sjarmerende og hyggelig bevares, men mangler den de catchy'e låtene?
Mulig, mulig.baluba skrev:Deph spiller calypso. Da er våren kommet til Bergen, hipp hurra! 8)
Mens jeg er litt mer rocka i kveld.
Kanskje et lite knepp bedre, faktisk.Dazed skrev:![]()
Denne er jammen helt der oppe med Highway To Hell i konkurransen "Beste skiva til AC/DC?".Gir den en spinn jeg også.