|
Honningbarna er fine. Og da de var på Musikkverket denne uken klarte Slettemark nok engang å irritere meg. "Har dere noe forhold til norsk punk?" spurte han, og la til Dum Dum og Raga som eksempler. Disse gutta er åpenbart vokst opp med minst et sett gamle punkeforeldre, og har nok blitt foret med enda mer "klassiske" saker enn de to kommersielt suksessfulle banda fra "moderne" tid. Jeg tipper det er kun god oppdragelse som gjorde at de ikke lurte på hvorfor han ikke spurte om Wannskrækk isteden.decibelius skrev:
Jøssenavn, nå står ikke verden til påskeottone skrev:Opeth - Still Life
![]()
"Opeth's magnus opus"
Mye deilig depresjon i den plata, for ikke å snakke om innestengt raseri. Og så kommer det åpenbare raseriet som bonus.lars_erik skrev:Bob Dylan - Blood On The Tracks
Man er ikke helt alene i verden, og kan fremdeles la seg påvirke.Roberten skrev:Jøssenavn, nå står ikke verden til påskeottone skrev:Opeth - Still Life
![]()
"Opeth's magnus opus"Jeg måtte sjekke mange ganger at det faktisk stod ottone og ikke JanR
![]()
Bra livet på hifisentralen fortsatt kan by på overraskelser ;D
Ser man det, ja! Landskampen neste helg er viktig.baluba skrev:En time med Guttemusikken på Radio 102 over nett er over. Fin oppkjøring til neste helgs landskamp med dansk pop og rock fra de siste 25 år som lar seg høre på.
Er ikke de låtene der med på Vinylutgaven (din) av Fear Of A Blank Planet?JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Gode ting ! Klabert sjansen må benyttes når åpningen byr seg. Sånn skal det være.ottone skrev:Man er ikke helt alene i verden, og kan fremdeles la seg påvirke.Roberten skrev:Jøssenavn, nå står ikke verden til påskeottone skrev:Opeth - Still Life
![]()
"Opeth's magnus opus"Jeg måtte sjekke mange ganger at det faktisk stod ottone og ikke JanR
![]()
Bra livet på hifisentralen fortsatt kan by på overraskelser ;D
Vi kjører en runde med Anthrax i samme slengen, siden mor og datter er langt fra huset![]()
Man vet aldri, med denne svensken som trener :-\united59 skrev:Hva er RBK. Noe grått?
Tommy?dag1234 skrev:The Who - Tommy RBK og det andre grapset er noe makthaverne gir folket sommen med narkotika (som fotball egentlig er en del av) for at de skal holdes ned i passiv og sevil lydighet og ikke tenke for mye.
Igjen og igjen, frøken Blom. Den er så sinnsykt lang at jeg må dosere den litt tynt utover dagen.lars_erik skrev:Tommy?dag1234 skrev:The Who - Tommy RBK og det andre grapset er noe makthaverne gir folket sommen med narkotika (som fotball egentlig er en del av) for at de skal holdes ned i passiv og sevil lydighet og ikke tenke for mye.
Igjen?
Nå går det nok i (fot)ball der på sørvestspissen