Var på tide du fant fram en god bluesplate...lars_erik skrev:Mens man lader opp til at RBK skal slokke Brann i morgen, spilles denne flotte musikken
Brann vinner lett i mårra.
|
Var på tide du fant fram en god bluesplate...lars_erik skrev:Mens man lader opp til at RBK skal slokke Brann i morgen, spilles denne flotte musikken
Selvsagt! I Rosenborg og landslaget. Med Drillo som trener, vel å merke.dag1234 skrev:Säkert! - Face it Mens man lader opp til HVA!?? Er du fortballinteressert og!!?
Resultat RBK- Brann i 1997......Townes skrev:Var på tide du fant fram en god bluesplate...lars_erik skrev:Mens man lader opp til at RBK skal slokke Brann i morgen, spilles denne flotte musikken
Brann vinner lett i mårra.
Herre Jesus! Get a life!lars_erik skrev:Selvsagt! I Rosenborg og landslaget. Med Drillo som trener, vel å merke.dag1234 skrev:Säkert! - Face it Mens man lader opp til HVA!?? Er du fortballinteressert og!!?
Du har fortrengt feiringa mi i fjor høst, skjønner jegdag1234 skrev:Herre Jesus! Get a life!lars_erik skrev:Selvsagt! I Rosenborg og landslaget. Med Drillo som trener, vel å merke.dag1234 skrev:Säkert! - Face it Mens man lader opp til HVA!?? Er du fortballinteressert og!!?
Ja, hvorfor i all verden skal jeg huske på hvor lavt du er i stand til å synke? Jeg vil huske deg når du er på ditt beste.lars_erik skrev:Du har fortrengt feiringa mi i fjor høst, skjønner jegdag1234 skrev:Herre Jesus! Get a life!lars_erik skrev:Selvsagt! I Rosenborg og landslaget. Med Drillo som trener, vel å merke.dag1234 skrev:Säkert! - Face it Mens man lader opp til HVA!?? Er du fortballinteressert og!!?![]()
Neste lørdag skal Norge banke Danmark. Det må du få med degdag1234 skrev:Ja, hvorfor i all verden skal jeg huske på hvor lavt du er i stand til å synke? Jeg vil huske deg når du er på ditt beste.lars_erik skrev:Du har fortrengt feiringa mi i fjor høst, skjønner jegdag1234 skrev:Herre Jesus! Get a life!lars_erik skrev:Selvsagt! I Rosenborg og landslaget. Med Drillo som trener, vel å merke.dag1234 skrev:Säkert! - Face it Mens man lader opp til HVA!?? Er du fortballinteressert og!!?![]()
Litt anstendighet har jeg da. Ærlig talt.
Tøffere enn toget!!!! 8)ErosLoveking skrev:Endelig fikk Dippern inn denne igjen (på vinyl seff), ikke mange igjen nå, søndagsåpent har de også.....
De tre sorte brødrene Hackney fra Detroit, Michigan, spilte inn i 1975 noen godknalle protopunklåter. oi oi oi
Death- "For the Whole World to See"
![]()
Å, må jeg? Hva skjer om jeg ikke gjør det da? Du banke meg?lars_erik skrev:Neste lørdag skal Norge banke Danmark. Det må du få med degdag1234 skrev:Ja, hvorfor i all verden skal jeg huske på hvor lavt du er i stand til å synke? Jeg vil huske deg når du er på ditt beste.lars_erik skrev:Du har fortrengt feiringa mi i fjor høst, skjønner jegdag1234 skrev:Herre Jesus! Get a life!lars_erik skrev:Selvsagt! I Rosenborg og landslaget. Med Drillo som trener, vel å merke.dag1234 skrev:Säkert! - Face it Mens man lader opp til HVA!?? Er du fortballinteressert og!!?![]()
![]()
Flere ganger daglig 8)dag1234 skrev:Å, må jeg? Hva skjer om jeg ikke gjør det da? Du banke meg?lars_erik skrev:Neste lørdag skal Norge banke Danmark. Det må du få med degdag1234 skrev:Ja, hvorfor i all verden skal jeg huske på hvor lavt du er i stand til å synke? Jeg vil huske deg når du er på ditt beste.lars_erik skrev:Du har fortrengt feiringa mi i fjor høst, skjønner jegdag1234 skrev:Herre Jesus! Get a life!lars_erik skrev:Selvsagt! I Rosenborg og landslaget. Med Drillo som trener, vel å merke.dag1234 skrev:Säkert! - Face it Mens man lader opp til HVA!?? Er du fortballinteressert og!!?![]()
![]()
Før vil jeg se maling tørke enn å se på fotball. I frelseren Jesu Kristi navn. Har du blitt hodesyk, eller??? Fotball!! Har du bikka???
Dette er årsaken. Helt forferdelig! :'(dag1234 skrev:Du er en veldig syk mann, rett og slett sprengt, og jeg driter i hele bryllupet hvis det er sånn du skal være.
B.B. King - One Kind Favor
Heldiggris! Det var nok en fet opplevelse vil jeg tro.united59 skrev:![]()
Et av de gode første albumene til Ry. Husker fortsatt den fantastiske konserten hans på Chateau Neuf, i 1980 var det vel, der også den ganske ukjente gitarist John Hiatt fikk synge en sang.
Knalbum!Tor skrev:Heldiggris! Det var nok en fet opplevelse vil jeg tro.united59 skrev:![]()
Et av de gode første albumene til Ry. Husker fortsatt den fantastiske konserten hans på Chateau Neuf, i 1980 var det vel, der også den ganske ukjente gitarist John Hiatt fikk synge en sang.
Spiller denne nå
Into the Purple Valley
![]()
For lite alkohol er like skadelig som for lave fartsgrenser. Det vet selv et barn.lars_erik skrev:Dette er årsaken. Helt forferdelig! :'(dag1234 skrev:Du er en veldig syk mann, rett og slett sprengt, og jeg driter i hele bryllupet hvis det er sånn du skal være.
B.B. King - One Kind Favor
Helsikke!united59 skrev:![]()
Du har linket feil bilde...lars_erik skrev:Grunnet rystende avsløringer i Popquiz i dag, er jeg nødt til å spille denne, mens jeg fortvilet prøver å slutte og gråte :'(
Verdens Beste Band- Verdens Beste Plate
8)Townes skrev:Jeg er helt enig med deg...lars_erik skrev:Grunnet rystende avsløringer i Popquiz i dag, er jeg nødt til å spille denne, mens jeg fortvilet prøver å slutte og gråte :'(
Verdens Beste Band- Verdens Beste Plate
Veldig bra platelars_erik skrev:Mens jeg registrerer- med megen glede- at Townes endelig har forstått det, spilles denne skiva;
Neil Young - After The Gold Rush
Ja, og den fikk en real oppussing i 2009mana skrev:Veldig bra platelars_erik skrev:Mens jeg registrerer- med megen glede- at Townes endelig har forstått det, spilles denne skiva;
Neil Young - After The Gold Rush
Wicked Pickett har jaggu en mye bedre versjon av sviska Hey Jude enn originalen.rolfozzy skrev:Soul på en søndag.
![]()