- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Steve Earle - Copperhead Road På cd, til Townes' efterfølgelse, mens vinduene får en vårpuss.
Vedlegg
-
11.6 KB Visninger: 238
|
He-he!Roberten skrev:Tom Verlaine førte meg videre til Television - Marquee Moon, jommen på tide for det var lenge siden sist.
Vital som bare detZomby_Woof skrev:Skjønner at jeg må ha siste skiva til BG. Blir han bare yngre og mer vital med årene?
Det kan godt være, men dette svinger jo så det røsker i pungen. Snaddermusikk.lars_erik skrev:Vital som bare detZomby_Woof skrev:Skjønner at jeg må ha siste skiva til BG. Blir han bare yngre og mer vital med årene?
Men plata skjemmes desverre litt av bortkomprimering av dynamikk.
Selvsagt! Man spiller da ikke sviskejazzdag1234 skrev:Det kan godt være, men dette svinger jo så det røsker i pungen. Snaddermusikk.lars_erik skrev:Vital som bare detZomby_Woof skrev:Skjønner at jeg må ha siste skiva til BG. Blir han bare yngre og mer vital med årene?
Men plata skjemmes desverre litt av bortkomprimering av dynamikk.
Er da ikke jazz dette, lars_erik. Lærerne nu til dags! Mine skattepenger rett ut vinduet... :'(lars_erik skrev:Selvsagt! Man spiller da ikke sviskejazzdag1234 skrev:Det kan godt være, men dette svinger jo så det røsker i pungen. Snaddermusikk.lars_erik skrev:Vital som bare detZomby_Woof skrev:Skjønner at jeg må ha siste skiva til BG. Blir han bare yngre og mer vital med årene?
Men plata skjemmes desverre litt av bortkomprimering av dynamikk.![]()
Det er det jeg sier jo; man spiller da ikke sviskejazz!dag1234 skrev:Er da ikke jazz dette, lars_erik. Lærerne nu til dags! Mine skattepenger rett ut vinduet... :'(lars_erik skrev:Selvsagt! Man spiller da ikke sviskejazzdag1234 skrev:Det kan godt være, men dette svinger jo så det røsker i pungen. Snaddermusikk.lars_erik skrev:Vital som bare detZomby_Woof skrev:Skjønner at jeg må ha siste skiva til BG. Blir han bare yngre og mer vital med årene?
Men plata skjemmes desverre litt av bortkomprimering av dynamikk.![]()
Jeg synes Green Day var et genialt band(og undervurdert pga suksessen til Dookie,) fra '92 til 2005, så det skal jeg absolutt sjekke ut.Geir Kristiansen skrev:Liker du Green Day liker du kanskje denne:
![]()
Kongeplate!Roberten skrev:Den har fått en runde her i kveld også, Dag. Like forbannet vakker i dag som i går.
Commander Cody And His Lost Planet Airmen - Tales From The Ozone
![]()
We've Got A... var mitt første møte med Commander Cody, nærmere bestemt Hot Rod Lincoln, den fikk meg hekta.Townes skrev:Kongeplate!Roberten skrev:Den har fått en runde her i kveld også, Dag. Like forbannet vakker i dag som i går.
![]()
Må få stimulerte lastebilgenene mine litt sjøl:
Commander Cody - We've got a live one here
![]()
Hørt denne?Roberten skrev:We've Got A... var mitt første møte med Commander Cody, nærmere bestemt Hot Rod Lincoln, den fikk meg hekta.Townes skrev:Kongeplate!Roberten skrev:Den har fått en runde her i kveld også, Dag. Like forbannet vakker i dag som i går.
Nope, ser spotify har den live med ham, så får sjekke ut den etter at jeg har hørt J + Friends Sing & Chants For Amma og leser om J's 13 favoritter.Townes skrev:Hørt denne?Roberten skrev:We've Got A... var mitt første møte med Commander Cody, nærmere bestemt Hot Rod Lincoln, den fikk meg hekta.Townes skrev:Kongeplate!Roberten skrev:Den har fått en runde her i kveld også, Dag. Like forbannet vakker i dag som i går.
![]()
Han gjør en herlig gitargreie her. Oppsummerer hele rockehistorien ila av få minutter. Planker det som er av gitarister. Fornøyelige ting.
Den versjonen på spotify er litt tam. Versjonen på den liveplata eg har er med i tråd med denne:Roberten skrev:Nope, ser spotify har den live med ham, så får sjekke ut den etter at jeg har hørt J + Friends Sing & Chants For Amma og leser om J's 13 favoritter.Townes skrev:Hørt denne?Roberten skrev:We've Got A... var mitt første møte med Commander Cody, nærmere bestemt Hot Rod Lincoln, den fikk meg hekta.Townes skrev:Kongeplate!Roberten skrev:Den har fått en runde her i kveld også, Dag. Like forbannet vakker i dag som i går.
Han gjør en herlig gitargreie her. Oppsummerer hele rockehistorien ila av få minutter. Planker det som er av gitarister. Fornøyelige ting.
http://thequietus.com/articles/05886-j-mascis-interview-favourite-records?page=1
Mmmmm ;Dlars_erik skrev:Denne passer utmerket til de nyinnkjøpte russiske wienerbrødene med vanljekrem og melis på ;D
Nok en dac ???dag1234 skrev:Mens noen fyller hodet og kropp med søppel, så spiller jeg inn min nye DAC hentet i ettermiddag. Det er den 13., eller 14. har kommet ut av tellinga.
Steve Earle - El Corazon På klingende cd.
Tester og tester, frøken Blum. Jeg har byttet ut den gamle. Kjekt å prøve noe nytt vettu. Håper dette blir litt permanent nå da... Men på en andre siden så vare de jo ikke å lenge her i huset.lars_erik skrev:Nok en dac ???dag1234 skrev:Mens noen fyller hodet og kropp med søppel, så spiller jeg inn min nye DAC hentet i ettermiddag. Det er den 13., eller 14. har kommet ut av tellinga.
Steve Earle - El Corazon På klingende cd.
Hvilken tester du nå da?
Da er det bedre å kule`n med deilige russiske wienerbrød og herlige Katie ;D