Radio birdman

Sterk plate.dag1234 skrev:Sonic youth - Lp
Tenkte dette var i di gate, ja.baluba skrev:Sterk plate.dag1234 skrev:Sonic youth - Lp
Var den hørbar?lars_erik skrev:Enkelte av oss som har mer normale arbeidsdager, og ikke kan skalte og valte med menneskeskjebner i velur og plysj-sofaer, starter lyttinga med denne, anbefalt av gismo;
Ja, det er jeg.dag1234 skrev:Kom i pakke i dag, etter anbefaling av Roberten, den godgutten :-*:
Säkert! Säkert!
Som alt av Haden; veldig bra!gismo skrev:Var den hørbar?lars_erik skrev:Enkelte av oss som har mer normale arbeidsdager, og ikke kan skalte og valte med menneskeskjebner i velur og plysj-sofaer, starter lyttinga med denne, anbefalt av gismo;
gismo
Agnes Obel er notert, unge mann.Roberten skrev:Ja, det er jeg.dag1234 skrev:Kom i pakke i dag, etter anbefaling av Roberten, den godgutten :-*:
Säkert! Säkert!
Hadde gleden av å se Annika i levende live i forrige uke, det var rett og slett fenomenalt bra.
Den neste piken du bør høre på er Agnes Obel. Du finner henne på spotify.
J Mascis - Live At CBGB's
Jepp! Snytande fin plate. Noe for dag, tru?roesok skrev:Eric Andersen - Blue River"" En klassiker!
Legger den i spillelista, så kommer jeg til den så småningom.Townes skrev:Jepp! Snytande fin plate. Noe for dag, tru?roesok skrev:Eric Andersen - Blue River"" En klassiker!
AhhhhhRoberten skrev:Nå over til noe som kun Townes og jeg kommer til å ha utbytte av, J Mascis spilte 5 låter på Newbury Comics i går i forbindelse med utgivelsen av Several Shades Of Why. Heldigvis for Townes og meg ble det hele filmet og lagt ut på youtube.
[youtube=640,390]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/n80zzVrejU8&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/n80zzVrejU8&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/video]
Jau, han gjør det bra der, bare synd jeg ikke klarte å overbevise youtube om å spille alle fem sangene på rappen, ble helt salig av den minikonserten.Townes skrev:AhhhhhRoberten skrev:Nå over til noe som kun Townes og jeg kommer til å ha utbytte av, J Mascis spilte 5 låter på Newbury Comics i går i forbindelse med utgivelsen av Several Shades Of Why. Heldigvis for Townes og meg ble det hele filmet og lagt ut på youtube.
[youtube=640,390]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/n80zzVrejU8&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/n80zzVrejU8&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/video]
Fette fint. Der skulle ein ha vøri.
Plata virker å være snytande fin forøvrig.
roesok skrev:I'm not the kind of man
Who tends to socialize
I seem to lean on
Old familiar ways
And I ain't no fool for love songs
That whisper in my ears
Still crazy afler all these years
Hmmm. Den har eg faktisk ikkje :-[ , men hadde jo vært digg å ha ;DRoberten skrev:Jau, han gjør det bra der, bare synd jeg ikke klarte å overbevise youtube om å spille alle fem sangene på rappen, ble helt salig av den minikonserten.Townes skrev:AhhhhhRoberten skrev:Nå over til noe som kun Townes og jeg kommer til å ha utbytte av, J Mascis spilte 5 låter på Newbury Comics i går i forbindelse med utgivelsen av Several Shades Of Why. Heldigvis for Townes og meg ble det hele filmet og lagt ut på youtube.
Har fått noen runder i går og i dag, og ja - snytande fin stiller jeg helhjertet bak.
Faen, vi må få til en Dino/J kveld i en eller annen fremtid, det hadde vært knall.
Forresten, du har Get Me 12" ? Hvis ikke så har jeg to, og adressen din.
Det skal det nok bli en råd med. Mulig jeg har en Fuzzy Blast(live vinyl fra '89,) til overs også, i så fall ryker den med over fjellet.Townes skrev:Hmmm. Den har eg faktisk ikkje :-[ , men hadde jo vært digg å ha ;DRoberten skrev:Jau, han gjør det bra der, bare synd jeg ikke klarte å overbevise youtube om å spille alle fem sangene på rappen, ble helt salig av den minikonserten.Townes skrev:AhhhhhRoberten skrev:Nå over til noe som kun Townes og jeg kommer til å ha utbytte av, J Mascis spilte 5 låter på Newbury Comics i går i forbindelse med utgivelsen av Several Shades Of Why. Heldigvis for Townes og meg ble det hele filmet og lagt ut på youtube.
Har fått noen runder i går og i dag, og ja - snytande fin stiller jeg helhjertet bak.
Faen, vi må få til en Dino/J kveld i en eller annen fremtid, det hadde vært knall.
Forresten, du har Get Me 12" ? Hvis ikke så har jeg to, og adressen din.
En dino kveld hadde vært knallbra. Ispedd det beste av anna god self inflicted aerial nostalgia