- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Agnes Obel - Philharmonics
Vedlegg
-
5.4 KB Visninger: 266
Det er ikke til å stikke under en stol lenger, jeg er i ferd med å bli nesegrus begeistret for Philarmonics.dag1234 skrev:Agnes Obel - Philharmonics
Ja. Dette er veldig, veldig vakkert. Me likes.Roberten skrev:Det er ikke til å stikke under en stol lenger, jeg er i ferd med å bli nesegrus begeistret for Philarmonics.dag1234 skrev:Agnes Obel - Philharmonics
Veldig behagelig og avslappende detteLyngen skrev:
Pokker til mas!dag1234 skrev:Ja. Dette er veldig, veldig vakkert. Me likes.Roberten skrev:Det er ikke til å stikke under en stol lenger, jeg er i ferd med å bli nesegrus begeistret for Philarmonics.dag1234 skrev:Agnes Obel - Philharmonics
Hva men tung, lett, lett - tung, lett, lett?Roberten skrev:Du har rett, Dag, han leser tydeligvis ting inn i andres setninger, og trenger tung, tung psykoterapi.
Det er du som er fagmann, og jeg finner tanken på å kjøre et slags morsekode inspirert opplegg tiltalende.dag1234 skrev:Hva men tung, lett, lett - tung, lett, lett?Roberten skrev:Du har rett, Dag, han leser tydeligvis ting inn i andres setninger, og trenger tung, tung psykoterapi.
Eller mer Säkert det, gjerne?
Det finnes terapiformer som handler om å utsette pasienten for rytme, enten i form av lyd eller øyebevegelser, de kalles EMDR. Mange sier det virker mot mye. Hvem vet, det er mye penger i dårlig helse, Roberten. Vi får sette opp ei bud og tjene oss rike, eller?Roberten skrev:Det er du som er fagmann, og jeg finner tanken på å kjøre et slags morsekode inspirert opplegg tiltalende.dag1234 skrev:Hva men tung, lett, lett - tung, lett, lett?Roberten skrev:Du har rett, Dag, han leser tydeligvis ting inn i andres setninger, og trenger tung, tung psykoterapi.
Dog tror jeg vi bør ta steget vekk fra vanlig elektrosjokkterapi over til å koble oss rett på høyspenten.
Se der ja, det synes jeg absolutt vi skal gjøre. Men jeg synes vi skal fokusere mer på å ha det storartet i vårt virke, enn de rent monetære aspektene ved det.dag1234 skrev:Det finnes terapiformer som handler om å utsette pasienten for rytme, enten i form av lyd eller øyebevegelser, de kalles EMDR. Mange sier det virker mot mye. Hvem vet, det er mye penger i dårlig helse, Roberten. Vi får sette opp ei bud og tjene oss rike, eller?Roberten skrev:Det er du som er fagmann, og jeg finner tanken på å kjøre et slags morsekode inspirert opplegg tiltalende.dag1234 skrev:Hva men tung, lett, lett - tung, lett, lett?Roberten skrev:Du har rett, Dag, han leser tydeligvis ting inn i andres setninger, og trenger tung, tung psykoterapi.
Dog tror jeg vi bør ta steget vekk fra vanlig elektrosjokkterapi over til å koble oss rett på høyspenten.
Den som kunne vært i Austin nå.Roberten skrev:Bra avslutning på dagen, Eros.
Jeg starter med Jack White og Seasick Steve utenfor en buss på SXSW.
Ja, det hadde vært goe pote med Austin i disse tider.ErosLoveking skrev:Den som kunne vært i Austin nå.Roberten skrev:Bra avslutning på dagen, Eros.
Ifølge twitter-meldinger er ikke der bare en buss, men et plateutsalg på 4 hjul.
Jauda, til og med fått plass til et recording studio inne i Third Man Records bussen. Driftig kar.ErosLoveking skrev:Den som kunne vært i Austin nå.Roberten skrev:Bra avslutning på dagen, Eros.
Ifølge twitter-meldinger er ikke der bare en buss, men et plateutsalg på 4 hjul.
Av en eller annen grunn, sannsynligvis dårlige gener, har jeg aldri hørt Words From The Front, takket være spotify blir det orden på det nå.Parelius skrev:Tom Verlaine: Words from the front.
![]()