Ekte hip-hop
dagen? Er ikkje du snart klar for middag???rolfozzy skrev:Jeg starta dagen med Grateful Dead.
![]()
Ja, det er jo blant det bedre fra Geffen perioden då han lage "ikkje- Neil-Young-musikk" i følge selskapet som saksøkte ham65finger skrev:Liker denne jeg Townes. Skikkelig på hesten
Journalist: Btw, how is your father?JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Fra rocker med rørforsterker til R'n'B-mann med T-amp på et blunk!JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Skrittet til en mann med IQ på 12 (ifølge Lou Reed).dag1234 skrev:Rolling Stones - Sticky Fingers
Spent på om du liker detta, dag.dag1234 skrev:Kukøntry (ja, det så litt rart ut da jeg skrev det).
Jesse Dayton & Brennen Leigh - Holdin' our own
Hehe.Townes skrev:Spent på om du liker detta, dag.dag1234 skrev:Kukøntry (ja, det så litt rart ut da jeg skrev det).
Country er et ord det tydeligvis lar seg lage mange gøyale ord(spill) utav. På norsk også.
Hank III synger jo om å putte "the ["cunt"] back in country". Shooter Jennings om the "o" back in c(o)untry.
"Bandet" eg sjøl var en del av i hine håde dager snakket om å putte "try" back in country. Sier vel mest om vår mangel på evner.
Ikkje alt som er like bra, men tittelkuttet er perfekt!dag1234 skrev:Hehe.Townes skrev:Spent på om du liker detta, dag.dag1234 skrev:Kukøntry (ja, det så litt rart ut da jeg skrev det).
Country er et ord det tydeligvis lar seg lage mange gøyale ord(spill) utav. På norsk også.
Hank III synger jo om å putte "the ["cunt"] back in country". Shooter Jennings om the "o" back in c(o)untry.
"Bandet" eg sjøl var en del av i hine håde dager snakket om å putte "try" back in country. Sier vel mest om vår mangel på evner.
Dette var overraskende musikk, og jeg må nok høre den ett par ganger til, for det er helt på kanten av tåleevnen min.