Anna Christoffersson / Steve Dobrogosz - It's Always You
Vedlegg
-
4.8 KB Visninger: 163
|
Townes skrev:Spent på om du liker detta, dag.dag1234 skrev:Kukøntry (ja, det så litt rart ut da jeg skrev det).
Jesse Dayton & Brennen Leigh - Holdin' our own
Country er et ord det tydeligvis lar seg lage mange gøyale ord(spill) utav. På norsk også.
Hank III synger jo om å putte "the ["cunt"] back in country". Shooter Jennings om the "o" back in c(o)untry.
"Bandet" eg sjøl var en del av i hine håde dager snakket om å putte "try" back in country. Sier vel mest om vår mangel på evner.
Godt mulig fozzy, men kjenner ikkje til detrolfozzy skrev:Townes skrev:Spent på om du liker detta, dag.dag1234 skrev:Kukøntry (ja, det så litt rart ut da jeg skrev det).
Jesse Dayton & Brennen Leigh - Holdin' our own
Country er et ord det tydeligvis lar seg lage mange gøyale ord(spill) utav. På norsk også.
Hank III synger jo om å putte "the ["cunt"] back in country". Shooter Jennings om the "o" back in c(o)untry.
"Bandet" eg sjøl var en del av i hine håde dager snakket om å putte "try" back in country. Sier vel mest om vår mangel på evner.
Carlene Carter kom vel først med dette "Lets put the cunt back in country", under en konsert i 79?
Denne karen har nok neppe tatt the ordet i sin munn.
![]()
Den der liker jeg! Endelig en melankolsk ironiker med gode låter. Han skriver godt!65finger skrev:denne
Let It Be? Jeg foretrekker denne.rolfozzy skrev:Denne versjonen er mange ganger bedre, streken. Den originale er dritkjedelig. Sånn er det bare.
![]()
neste gang får du prøve med en 50/50 av kokain og stesoliddag1234 skrev:Emmylou Harris - Luxury Liner Prøver og prøver, med all velvilje i hele verden og litt til (dvs relativ solid dose Valium blandet med Hibanil og Orfiril)
Stesolid og kokain, den var ny. den må prøves.Burnt_Island skrev:neste gang får du prøve med en 50/50 av kokain og stesoliddag1234 skrev:Emmylou Harris - Luxury Liner Prøver og prøver, med all velvilje i hele verden og litt til (dvs relativ solid dose Valium blandet med Hibanil og Orfiril).....
neida;- bare spøkte, hva er i veien med god gammeldags sprit?