dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
Lucinda Williams - Blessed Fra herlige Spotify.
|
dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
Lucinda Williams - Blessed Fra herlige Spotify.
Du mener han burde valgt s/t eller car wheels?lars_erik skrev:dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
Lucinda Williams - Blessed Fra herlige Spotify.![]()
![]()
![]()
;DTownes skrev:Du mener han burde valgt s/t eller car wheels?lars_erik skrev:dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
![]()
![]()
Med premium og en knallande god dac så er jeg fornøyd.lars_erik skrev:;DTownes skrev:Du mener han burde valgt s/t eller car wheels?lars_erik skrev:dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
![]()
![]()
Tenke mer på steinalderoppløsningen på Spotify.
Fysjom :'(dag1234 skrev:Med premium og en knallande god dac så er jeg fornøyd.lars_erik skrev:;DTownes skrev:Du mener han burde valgt s/t eller car wheels?lars_erik skrev:dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
![]()
![]()
Tenke mer på steinalderoppløsningen på Spotify.![]()
Mer enn godt nok til en sådan plate.lars_erik skrev:;DTownes skrev:Du mener han burde valgt s/t eller car wheels?lars_erik skrev:dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
![]()
![]()
Joda, til å prøvelytte er det jo genialtTownes skrev:Mer enn godt nok til en sådan plate.lars_erik skrev:;DTownes skrev:Du mener han burde valgt s/t eller car wheels?lars_erik skrev:dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
![]()
![]()
Kan si ka man vil om spotify, men til å sjekke ut plater man er nysgjerrige på er det helt fenomenalt. Og mine ører er heldigvis ikkje så raffinerte, så for meg funker 320 kb helt okei til nettopp det nevnte formål.
lars_erik skrev:;DTownes skrev:Du mener han burde valgt s/t eller car wheels?lars_erik skrev:dag1234 skrev:Hermegåsa kommer.
![]()
![]()
Hva med å spille av 24 bit materiale istedenforlars_erik skrev:Her er lyden sin ;D
SHM-SACD
Gidder ikke krangle. Dette er en feelgood-tråd, med godlynt og vennlig sparking.
Den er gullgod. Blir den neste jeg setter på.mikefish skrev:This Mortal Coil :
![]()
filgree and shadow
mvh.s,
Har ikke hørt den. Får sjekke ut hva det er.dag1234 skrev:Den er gullgod. Blir den neste jeg setter på.mikefish skrev:This Mortal Coil :
![]()
filgree and shadow
mvh.s,
Real adventures in alternative high fidelity. Hadde vært morsomt å foreta en cat scan på enkelte medlemmer når de ser og hører denne videoen første gang. Bare for å registrere primalreaksjonene for fremtidig referanse.ErosLoveking skrev:Du kødder ikke med Vibeke!!
uten at jeg skal si noe som helst om Thinkerbell 2.
![]()
På ingen måte! Kors på halsen.ErosLoveking skrev:Du kødder ikke med Vibeke!!![]()