Lee Ritenour - Smoke`n Mirrors
Vedlegg
-
10.1 KB Visninger: 221
Ikke den mest feminine kanskje, men HUN heter jo Kathryn Dawn Lang så litt østrogen er det nok der....dag1234 skrev:Siden jeg har avlagt løfte om østrogenfri aften, så fortsetter jeg med denne.
k.d. lang - Ingenue
Har mine tvil.cybervision_ skrev:Ikke den mest feminine kanskje, men HUN heter jo Kathryn Dawn Lang så litt østrogen er det nok der....dag1234 skrev:Siden jeg har avlagt løfte om østrogenfri aften, så fortsetter jeg med denne.
k.d. lang - Ingenue
Skammelig ikke å sette den som noe av det beste som er lagetdag1234 skrev:Rikie Lee Jones - Pirates Får prøve denne en gang til, da. For skams skyld.
Ikke nødvendig. Malte huset i fjor!lars_erik skrev:Skammelig ikke å sette den som noe av det beste som er lagetdag1234 skrev:Rikie Lee Jones - Pirates Får prøve denne en gang til, da. For skams skyld.
Polakker sendt!
Hva er det som er så skremmende med polakker? Redd for å bli malt inne i et hjørne? Jeg trodde det var ex-jugoslaver som tok den typen håndverkjobber som dere etterspør. Slik var det i alle fall for noen år siden. Har polakkene utkonkurrert dem på pris? Tre inkassojobber og ny kledning på vestre garagevegg på anbud. 8)lars_erik skrev:Skammelig ikke å sette den som noe av det beste som er lagetdag1234 skrev:Rikie Lee Jones - Pirates Får prøve denne en gang til, da. For skams skyld.
Polakker sendt!
Hvorfor ikke bruke den vi allerede har? 19.november er den internasjonale mannsdagen. http://no.wikipedia.org/wiki/Mannsdagendag1234 skrev:Fortsetter kampen for å gjøre 10.mars til mannedagen.
Den har jeg også, på svart plast. Møkkaskive!RoDa skrev:Fikk den i dag, på vinyl
![]()
R
Gettin' soft! Nah, det er en av de bedre skivene til Elton for meg. Skal hente den ut av hyllaErosLoveking skrev:Elton John - "Tumbleweed Connection"
![]()
soft og soft. De tidligste Elton John-skivene holder høy standard, ingen tvil om det, men så liker jeg mye skrammel og skrotmusikk jeg da.Parelius skrev:Gettin' soft! Nah, det er en av de bedre skivene til Elton for meg. Skal hente den ut av hyllaErosLoveking skrev:Elton John - "Tumbleweed Connection"
C. Alshus skrev:Den har jeg også, på svart plast. Møkkaskive!RoDa skrev:Fikk den i dag, på vinyl
![]()
R