Charlie Haden; Land Of The Sun
Vedlegg
-
49 KB Visninger: 154
Fyfy, bootleg!JanR skrev:![]()
Fant jaggu den her på hd'n, gee.
/jan
Vel, hørt bedre men også værre.vargen skrev:Fyfy, bootleg!JanR skrev:![]()
Fant jaggu den her på hd'n, gee.
/janHvordan låter det?
Den biter jeg ikke på.Sidane skrev:Michael Bolton
Men du beit på David Haseelhoff???decibelius skrev:Den biter jeg ikke på.Sidane skrev:Michael Bolton
Av tidligere erfaring tror jeg vi gjør best i å bite på.Townes skrev:Men du beit på David Haseelhoff???decibelius skrev:Den biter jeg ikke på.Sidane skrev:Michael Bolton![]()
Var De syngende husmødre også kødd da? Ærlig talt så trodde jeg en stakket stund at jeg ikke var en alene svale med skikkelige verdier her på forumet, og så er det bare tull og tøys fra din side. Det synes jeg du kunne holde deg for god til. Folk kan jo komme på å tro at du er et anstendig menneske, slik som jeg gjorde. Du må ikke kødde for mye med slike ting! Det er svindel og bedra, minst like fælt som denne russerpusen har gjort seg skyldig i.Townes skrev:Men du beit på David Haseelhoff???decibelius skrev:Den biter jeg ikke på.Sidane skrev:Michael Bolton![]()
Har du hørt 100 Days 100 Nights av denne flotte gjengen? Eros mener vel at den er litt mer umiddelbar enn denne her, men jeg er ikke sikker på om jeg er enig i det. Uansett er det to flotte album vi snakker om her. Anbefales på det varmeste mens jeg hører en av de fineste versjonene av Tennessee Waltz jeg har hørt på mange år. Pete Molinari er kokken, og Spotify er kelner.dag1234 skrev:Sharon Jones and the Dap-Kings - I learned the hard way Spotify
Nope, ikke hørt. Men skal.baluba skrev:Har du hørt 100 Days 100 Nights av denne flotte gjengen? Eros mener vel at den er litt mer umiddelbar enn denne her, men jeg er ikke sikker på om jeg er enig i det. Uansett er det to flotte album vi snakker om her. Anbefales på det varmeste mens jeg hører en av de fineste versjonene av Tennessee Waltz jeg har hørt på mange år. Pete Molinari er kokken, og Spotify er kelner.Townes skrev:decibelius skrev:Den biter jeg ikke på.Sidane skrev:Michael Bolton
Sharon Jones and the Dap-Kings - I learned the hard way Spotify
![]()
Today, Tomorrow and Forever