[No message]
Vedlegg
-
118.7 KB Visninger: 58
|
Gjestemedlem skrev:Lånte den på biblioteket for å gi den en ny sjanse. Har jo fått mye skryt her da så jeg prøver å finne ut hvorfor. Ikke helt overbevist ennå, men den er absolutt bedre enn førsteinntrykket jeg fikk.
Townes skrev:Mjah. KanskjeRoberten skrev:Jazzklubb, OG konsert på mandagskveld !ErosLoveking skrev:Skal vi på jazzklubb Roberten? og det på en mandagskveld til og med. :-XRoberten skrev:Pete Molinari i Oslo 17.1 ?Townes skrev:Phosporescent - Here's to taking it easy![]()
![]()
Hva i all verden blir det neste for de sjarmerende rakkerne, Eros og Roberten ?!?
Og ?Townes skrev:Han er i Bergen 14.1![]()
Blir ikke det litt det samme som å svare å, men jeg har en flaske maursyre hjemme, når noen spør om du skal være med ut og ta en pils ?Følte bare for litt jubling i og med at vi bare halvveis ut i Januar har en konsert det er verdt å få med seg i verdens-nest-døveste-konsertby-etter-Ålesund...
You like? Kan groove den gjengen der.dag1234 skrev:Sharon Jones and the Dap-Kings - I learned the hard way
Jeg tenkte du var passelig despo siden du flykta i buss fra majestetiske Møre, og overlot familien til en uviss sjebneTownes skrev:You like? Kan groove den gjengen der.dag1234 skrev:Sharon Jones and the Dap-Kings - I learned the hard way
Her er familien fortsatt stuck på sunnmøre, så derfor kan denne snurre rimelig høyt i stua
The bambi molesters - As the dark wave swells (Den er faktisk så bra som coveret tilsier)
Flott plate, og Sharon vokser faktisk etterhvert. Det er utrolig at musikk som er så lett å like også vokser mye.dag1234 skrev:Sharon Jones and the Dap-Kings - I learned the hard way
Okidoki. Skal sjekkes med fyste høve. Godt nyttår, forresten!baluba skrev:Flott plate, og Sharon vokser faktisk etterhvert. Det er utrolig at musikk som er så lett å like også vokser mye.dag1234 skrev:Sharon Jones and the Dap-Kings - I learned the hard way
Går det år tilbake i tid og spiller 100 Days, 100 Nights.
![]()
Dette er ekte vare, det kan jeg love deg.![]()
Jeg synes nå den vokser litt etterhvert. Det er for tidlig for meg å avsi noen dom, men jeg tror nok den klarer seg gjennom nåløyet. Jeg lar den få en snurr nå, mens jeg gjør meg klar til dusjen. Hadde hjemmekontor i dag, så det ble en lang og avslappende arbeidsdag.mikefish skrev:Det har vært endel blæst omkring denne her i tråden.
![]()
Elton John/Leon Russell - the union
hører den nå for fjerde gang,men får liksom ikke helt taket på denne.Er ingen stor Elton-fan.Har fra før bare klassikeren 'goodbye yellow brick road' i samlingen.
mvh. s,
Kongeplate, men jeg tror jeg velger noe mindre sumpaktig før jeg sovner. Vil jo helst styre drømmene i riktig retning hvis det er mulig. Det er ikke bestemt hva som blir vuggevise i natt.Lyngen skrev:
Jeg går ned i gruva og setter på den jeg.Townes skrev:Får ta for meg noe av det argeste frå 80 tallet sjøl da
Replacements - Pleased to meet me
![]()
Ahh, den som kunne overvært en konsert med denne gjengen i sine velmaktsdager....
Må være noe galt med meg. Syns jaggu den låter bra på vinyl jeg.rolfozzy skrev:Jeg går ned i gruva og setter på den jeg.Townes skrev:Får ta for meg noe av det argeste frå 80 tallet sjøl da
Replacements - Pleased to meet me
![]()
Ahh, den som kunne overvært en konsert med denne gjengen i sine velmaktsdager....
Yngste guttungen er veldig begeistra for disse. Tror han har alt med de. Og litt til.Townes skrev:Nostalgien tok meg litt
Guided by voices - Propeller
![]()
Faèn, Roberten. Du må av og til minne meg på kor jævli bra dette er! Mesh gear fox, Quality of armor, Unleashed! The large-hearted boy, Exit flagger og 14 cheerleader coldfront. Helsikke, gode minner strømmer på her på officen.
Eg datt av lasset rundt tusenårsskiftet eller der om kring, har vel totalt rundt 50 utgivelser med dem. Pollard skriver jo et album eller to når han er på do, så det er nok å ta. Fra eg var sånn 15-16 til noen og 20 var disse enormt store for meg. Det er de for så vidt fortsatt, men de siste skivene de gav ut var sørgelige greier. En og annen golåt var der fortsatt, men stort sett var det tafatte greier. Symptomatisk nok så er vel kvaliteten på musikken til gbv omvendt proporsjonal med lydkvaliteten på utgivelsene 8)rolfozzy skrev:Yngste guttungen er veldig begeistra for disse. Tror han har alt med de. Og litt til.Townes skrev:Nostalgien tok meg litt
![]()
Faèn, Roberten. Du må av og til minne meg på kor jævli bra dette er! Mesh gear fox, Quality of armor, Unleashed! The large-hearted boy, Exit flagger og 14 cheerleader coldfront. Helsikke, gode minner strømmer på her på officen.
Jeg tar selvfølgelig på meg ansvaret og beklager at jeg ikke har drevet nok propaganda i det siste. Propeller er stor. Gigantisk. Og litt til. På sitt beste var/er han verdensmester.Townes skrev:Nostalgien tok meg litt
![]()
Når jeg tenker meg om så er han jaggu 30, kanskje ikke guttunge lenger da. ;DRoberten skrev:@fozzy, bra guttunge![]()
joda! guttunge stemplet har intet med alder å gjøre. Roberten er mentalt sett 56 år og har vært i en 10 års tidrolfozzy skrev:Når jeg tenker meg om så er han jaggu 30, kanskje ikke guttunge lenger da. ;DRoberten skrev:@fozzy, bra guttunge![]()
;D65finger skrev:joda! guttunge stemplet har intet med alder å gjøre. Roberten er mentalt sett 56 år og har vært i en 10 års tidrolfozzy skrev:Når jeg tenker meg om så er han jaggu 30, kanskje ikke guttunge lenger da. ;DRoberten skrev:@fozzy, bra guttunge![]()
Hahaha, nå fikk du meg til å humre, Fingern ;D Og nettopp humring er vel en spesialitet blant de på 56.65finger skrev:joda! guttunge stemplet har intet med alder å gjøre. Roberten er mentalt sett 56 år og har vært i en 10 års tidrolfozzy skrev:Når jeg tenker meg om så er han jaggu 30, kanskje ikke guttunge lenger da. ;DRoberten skrev:@fozzy, bra guttunge![]()
1980-95?Townes skrev:10 poeng for å gjette tidsepoken på denne
The Del-lords - Get tough : the best of the del-lords
![]()