De ble vel oppløst tidlig 90 tall eller noe så. Tenkte mest på bildet. Det lukter jo 80s65finger skrev:1980-95?Townes skrev:10 poeng for å gjette tidsepoken på denne
The Del-lords - Get tough : the best of the del-lords
![]()
|
De ble vel oppløst tidlig 90 tall eller noe så. Tenkte mest på bildet. Det lukter jo 80s65finger skrev:1980-95?Townes skrev:10 poeng for å gjette tidsepoken på denne
The Del-lords - Get tough : the best of the del-lords
![]()
Kjøpt deg ei ny plate, lars erik?lars_erik skrev:Chris Rea; On The Road To Hell&Back
Leita fram fra glemselenrolfozzy skrev:Kjøpt deg ei ny plate, lars erik?lars_erik skrev:Chris Rea; On The Road To Hell&Back
Jeg liker noen av utgivelsene til Chris Rea.lars_erik skrev:Leita fram fra glemmselenrolfozzy skrev:Kjøpt deg ei ny plate, lars erik?lars_erik skrev:Chris Rea; On The Road To Hell&Back
Veldig fin plate.
Live-plate dette. Fin lydrolfozzy skrev:Jeg liker noen av utgivelsene til Chris Rea.lars_erik skrev:Leita fram fra glemmselenrolfozzy skrev:Kjøpt deg ei ny plate, lars erik?lars_erik skrev:Chris Rea; On The Road To Hell&Back
Veldig fin plate.
Må sjekke i hyllene, kanskje jeg har den der.
Står nok under L, (lite spilt) isåfall.
dag1234 skrev:Denne ble jeg fristet til å prøve av deg, Lyngen
Dungen - Skit i alt
Det er musikk fra oppveksen, det. Er 23 somre, men dessverre en del flere vintre. Og Dungen refererer jo mye til prog og dess like. Kjekk å høre på. Nesten mimring, men likevel ikke...Lyngen skrev:dag1234 skrev:Denne ble jeg fristet til å prøve av deg, Lyngen
Dungen - Skit i alt
Ja, den er veldig fin. Ikke minst som aktiv bakgrunnsmusikk.
Jeg hører litt på Barcley James Harvest, debuten og Baby. Men det er den imellom som gjelder, Once Again..
Skranter du igjen, finger?65finger skrev:I feberørska er dette fint surrende på nattbordet. 2007 sesongen
Smittet av et råhissig magevirusdag1234 skrev:Skranter du igjen, finger?65finger skrev:I feberørska er dette fint surrende på nattbordet. 2007 sesongen
God bedring. Noe fint å lytte til kan jo lette rekonvalenstiden65finger skrev:Smittet av et råhissig magevirusdag1234 skrev:Skranter du igjen, finger?65finger skrev:I feberørska er dette fint surrende på nattbordet. 2007 sesongen![]()
tar lyden ut fra macens interne høytalere orker ikke mere enn detdag1234 skrev:God bedring. Noe fint å lytte til kan jo lette rekonvalenstiden65finger skrev:Smittet av et råhissig magevirusdag1234 skrev:Skranter du igjen, finger?65finger skrev:I feberørska er dette fint surrende på nattbordet. 2007 sesongen![]()
.