K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Så bra at den går en runde til65finger skrev:Ween - Chocolate And Cheese
|
Så bra at den går en runde til65finger skrev:Ween - Chocolate And Cheese
den har gått et par ganger her i dag også. står og banker på topp-ti-forever-lista mi.65finger skrev:Ween - Chocolate And Cheese
Vad tycks ? Pianoboogie eller feitaboogie ?ErosLoveking skrev:Elton John & Leon Russell - "The Union"
![]()
Er inne i femte låt på første lytt.Roberten skrev:Vad tycks ? Pianoboogie eller feitaboogie ?ErosLoveking skrev:Elton John & Leon Russell - "The Union"
![]()
Bra. Kanskje det er på tide å tilgi ham resirkuleringen av Candle In The Wind. Kanskje.ErosLoveking skrev:Er inne i femte låt på første lytt.Roberten skrev:Vad tycks ? Pianoboogie eller feitaboogie ?ErosLoveking skrev:Elton John & Leon Russell - "The Union"
![]()
Foreløpig frister skiva til gjentagende avspilling idag. Fine greier det her , ikke mye boogie å spore. (og hva er forresten feil med boogie?)
Bra plate det der. Jeg liker denne. Har spilt den noen ganger. Og det vil bli fler.Roberten skrev:Bra. Kanskje det er på tide å tilgi ham resirkuleringen av Candle In The Wind. Kanskje.ErosLoveking skrev:Er inne i femte låt på første lytt.Roberten skrev:Vad tycks ? Pianoboogie eller feitaboogie ?ErosLoveking skrev:Elton John & Leon Russell - "The Union"
![]()
Foreløpig frister skiva til gjentagende avspilling idag. Fine greier det her , ikke mye boogie å spore. (og hva er forresten feil med boogie?)
Jeg tror ikke det er noe utpreget feil med boogie.
Satan, for et skjegg på Russel. Det der er meg om 50 år.
Skulle kommentert denne for lenge siden Roberten, men det gikk i boka det står glemme på.Roberten skrev:Ikke blir det vel siste heller får vi trorolfozzy skrev:Ikke første gangen vi er enige om hva som er bra musikk Roberten.Roberten skrev:@fozzy, det er en knallskive, rett og slett. Den er definitivt inne på topp ti.
Og albumet H.R. spiller er hysterisk gøy. Nesten så jeg må knekke meg opp av sofaen for å slippe det på tallerkenen.
Får sjekke plata til H.R. etterhvert også.Det hadde vært bra med en guida groovetur en gang i fremtiden. Jeg tror det er mye i hyllene dine som ville gitt meg los.
That's Mr Attack To You er knallgøy garasjerock av den kjappe og fengende sorten.
http://open.spotify.com/album/5RzUxUOIXtdMuSxAxfkU8x
Har sett at det er delte meninger om denne Pettyplata. Pettyplata, ble et fint ord det.ErosLoveking skrev:Spent på den ozzy, Roberten ristet på hodet sist lørdag, når den fant veien ned i en av posene i platebaren. Hva er galt med Tom Petty også nå da lissom?
Satser på litt tid til Petty senere idag. Elton og Leon har fått seg tre runder på tallerkenen i morgentimene.
;D Tydelig at du vet hvor skoen trykker, Rolf ;Drolfozzy skrev:Skulle kommentert denne for lenge siden Roberten, men det gikk i boka det står glemme på.Roberten skrev:Ikke blir det vel siste heller får vi trorolfozzy skrev:Ikke første gangen vi er enige om hva som er bra musikk Roberten.Roberten skrev:@fozzy, det er en knallskive, rett og slett. Den er definitivt inne på topp ti.
Og albumet H.R. spiller er hysterisk gøy. Nesten så jeg må knekke meg opp av sofaen for å slippe det på tallerkenen.
Får sjekke plata til H.R. etterhvert også.Det hadde vært bra med en guida groovetur en gang i fremtiden. Jeg tror det er mye i hyllene dine som ville gitt meg los.
That's Mr Attack To You er knallgøy garasjerock av den kjappe og fengende sorten.
http://open.spotify.com/album/5RzUxUOIXtdMuSxAxfkU8x
Ja passer det sånn for deg, så er du selvfølgelig velkommen på Groovetour.
Kanskje du får los på noe sånt? ;D
![]()
hvis du sparer er det deg om 3 år, du må også lute skjegget. Det blir bra!Roberten skrev:Bra. Kanskje det er på tide å tilgi ham resirkuleringen av Candle In The Wind. Kanskje.ErosLoveking skrev:Er inne i femte låt på første lytt.Roberten skrev:Vad tycks ? Pianoboogie eller feitaboogie ?ErosLoveking skrev:Elton John & Leon Russell - "The Union"
![]()
Sant. Viktig å tenke konstruktivt. Man skal virkeliggjøre sine drømmer så fort som overhodet mulig. Takk for støtten, Fingern !65finger skrev:hvis du sparer er det deg om 3 år, du må også lute skjegget. Det blir bra!Roberten skrev:Bra. Kanskje det er på tide å tilgi ham resirkuleringen av Candle In The Wind. Kanskje.ErosLoveking skrev:Er inne i femte låt på første lytt.Roberten skrev:Vad tycks ? Pianoboogie eller feitaboogie ?ErosLoveking skrev:Elton John & Leon Russell - "The Union"
![]()
Dette trenger jo strengt tatt ikkje være motstridende. Pete Johnson og Amos Milburn er jo eksempler på feitapianoboogieRoberten skrev:Vad tycks ? Pianoboogie eller feitaboogie ?ErosLoveking skrev:Elton John & Leon Russell - "The Union"
![]()
lars_erik skrev: