K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
28.6 KB Visninger: 168
Hurra for Robyn! Til og med Pitchfork har fått med seg popkvalitetene og gitt frøkna 8.7Roberten skrev:Endelig har Robyn, eller kanskje plateselskapet hennes, men hun eier det vel, så det går kanskje ut på det samme, sluppet Body Talk på vinyl. Jippi ! Et av årets beste.
![]()
Hva er Pitchfork?ErosLoveking skrev:Hurra for Robyn! Til og med Pitchfork har fått med seg popkvalitetene og gitt frøkna 8.7Roberten skrev:Endelig har Robyn, eller kanskje plateselskapet hennes, men hun eier det vel, så det går kanskje ut på det samme, sluppet Body Talk på vinyl. Jippi ! Et av årets beste.
![]()
No' useriøse greier tydeligvis 8)65finger skrev:Hva er Pitchfork?
Håper jeg får den i hus i løpet av et par dager. Den er bestilt. Nemlig.ErosLoveking skrev:På med godbuksa, slenge på første skive for dagen og sette seg godt til rette i sofaen.
Herlig med mandag dere!
I motsetning til enkelte utstyrsnerder liker jeg produksjonen på denne jeg da. :
John Mellencamp - "No Better Than This"
![]()
Kongeplate med kongelyd 8)rolfozzy skrev:Håper jeg får den i hus i løpet av et par dager. Den er bestilt. Nemlig.ErosLoveking skrev:På med godbuksa, slenge på første skive for dagen og sette seg godt til rette i sofaen.
Herlig med mandag dere!
I motsetning til enkelte utstyrsnerder liker jeg produksjonen på denne jeg da. :
John Mellencamp - "No Better Than This"
![]()
![]()
så lista di over siste bestilte ozzy. Vi har også Elton John/Leon Russel til felles. Gleder meg storveis til den senere idag. Tror de gamle røverne leverer varene og litt til.rolfozzy skrev:Håper jeg får den i hus i løpet av et par dager. Den er bestilt. Nemlig.![]()
Har alltid likt Leon Russell.ErosLoveking skrev:så lista di over siste bestilte ozzy. Vi har også Elton John/Leon Russel til felles. Gleder meg storveis til den senere idag. Tror de gamle røverne leverer varene og litt til.rolfozzy skrev:Håper jeg får den i hus i løpet av et par dager. Den er bestilt. Nemlig.![]()
Høres kult ut!!ErosLoveking skrev:Aurora Plastic Monster - "....Lips Are Blue, Eyes Are Red....."
![]()
Vinylomslaget er køla svart og det sier kanskje ikke så mye.
Tøft tøft tøft
Og det her er bare startenlars_erik skrev:NÅ er det like før jeg ringer Einar Gelius.... 8)
Ta hensyn til en influensasyk mann, er dere snille. Ikke bråke slik :'(
Har du behov for å bli pissa på? Funker annen manns urin som influensamedisin?lars_erik skrev:NÅ er det like før jeg ringer Einar Gelius.... 8)
Ta hensyn til en influensasyk mann, er dere snille. Ikke bråke slik :'(
Hva skal du ha med Gelius å gjøre da?lars_erik skrev:DET var jo og en måte å tolke det på... ???
fint band det der Townes. Den siste skiva jeg har med de er "Doublewide and Live". Regner med de holder stilen fortsatt.Townes skrev:SCOTS - The Kudzu ranch
![]()
Holder koken de, ja. Han kan traktere gitaren, godeste Miller. Virker så absolutt greitt dette. Har forøvrig veldig sansen for Mojo Box plata deira fra en del år tilbake.ErosLoveking skrev:fint band det der Townes. Den siste skiva jeg har med de er "Doublewide and Live". Regner med de holder stilen fortsatt.Townes skrev:SCOTS - The Kudzu ranch
![]()