U
utgatt60135
Gjest
Hvorfor?Anonym skrev:Jeg mener det er pop av høy klasse.
Hvorfor?Anonym skrev:Jeg mener det er pop av høy klasse.
Synes musikken er fengende. Hun har en sårhet i stemmen som gir henne særpreg. Når det er sagt liker jeg de rolige sangene hennes best.Lyngen skrev:Hvorfor?Anonym skrev:Jeg mener det er pop av høy klasse.
Fordi ho på fantastisk vis kombinerer triste tekster og dansbare beats bedre enn nokon andre sidan ABBA.Lyngen skrev:Hvorfor?Anonym skrev:Jeg mener det er pop av høy klasse.
Hepp !Brasse skrev:Fordi ho på fantastisk vis kombinerer triste tekster og dansbare beats bedre enn nokon andre sidan ABBA.Lyngen skrev:Hvorfor?Anonym skrev:Jeg mener det er pop av høy klasse.
Når både lyd og produksjon ellers er på topp er dette høg klasse. Fantastisk korleis Robyn har holdt seg aktuell over såpass lang tid i ein sjanger der døgnflugene regjerer.
Forresten, artig versjon av Hang with me;
http://open.spotify.com/track/1zRcUtzkNv08mVLZA9ZaIW
Håper du fortsatt får plass til den i spiller'n da.65finger skrev:XX Denne platen har vokst
Hehe.decibelius skrev:Håper du fortsatt får plass til den i spiller'n da.65finger skrev:XX Denne platen har vokst
Det er det jeg sliter med ;Ddecibelius skrev:Håper du fortsatt får plass til den i spiller'n da.65finger skrev:XX Denne platen har vokst