- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Bill Morrissey; Standing eight i alle fall en som vet å sette pris på alkoholens gleder.
Vedlegg
-
18.2 KB Visninger: 201
|
Antyder du et lite overforbruk av etanol er i Tomannsbu?lars_erik skrev:INGENTING passer bedre enn denne nå ;D
Må vri opp enkelte møringer i ulykka 8)
Nei, ikke et lite..... :dag1234 skrev:Antyder du et lite overforbruk av etanol er i Tomannsbu?lars_erik skrev:INGENTING passer bedre enn denne nå ;D
![]()
Fått gjort deg opp noen mening? Nest siste låta øydelegger veldig for heilskapen på plata. Plata hadde vært enda betre om den hadde vore fjerna.dag1234 skrev:
Bill Morrissey; Standing eight i alle fall en som vet å sette pris på alkoholens gleder.
lars_erik skrev:Nei, ikke et lite..... :dag1234 skrev:Antyder du et lite overforbruk av etanol er i Tomannsbu?lars_erik skrev:INGENTING passer bedre enn denne nå ;D
![]()
I am stirred, but not shaken :![]()
Enig i at den ødelegger en del med sin lystighet, men jeg reagerte ikke før du påpekte det. Jevnt bra album, som har rufset og nerven som jeg liker. Men, tror det er Richard Buckner som jeg skal forske mer i når juleutgiftene er overstått.Townes skrev:Fått gjort deg opp noen mening? Nest siste låta øydelegger veldig for heilskapen på plata. Plata hadde vært enda betre om den hadde vore fjerna.dag1234 skrev:
Whatever, i morgen er det:lars_erik skrev:For fulle møringer ;D
Helt enig.dag1234 skrev:De to siste du postet der, er fantastisk fine plater, rolfozzy.
Herlig skivetd160 skrev:![]()
På vinyl.