Fortsetter med denne - kongeskive
Vedlegg
-
14.3 KB Visninger: 215
|
Jepp, ikke noe sjarmtroll-baluba skrev:Jeg er ikke vant med å følge med hva som går når på TV, fordi jeg ser så lite på den boksen. Men heller sent enn aldri, så nå er jeg med. Forferdelig støgg skuespiller! :-X
Avhengighetsdannende.gismo skrev:en gang til.
Intet menneskelig skal være meg fremmed - heller ikke ganske mye umenneskeliglars_erik skrev::dag1234 skrev:Townes skrev:Er ikkje den der plata der på grensen til ubrukeleg?dag1234 skrev:The Besnard Lakes Are the Roaring Night
Kommer litt an på hva du tenkte å bruke den til. Sexhjelpemiddel: elendig. Tefat: ok. Blink: super.
Musikken på den derimot, synes jeg ikke er så ulykksalig. Men jeg kan bli litt sliten i hodet hvis jeg hører for mye på sånn musikk. Det blir litt for mye av det meste, og for kompakt lydbilde og nesten ikke fred å få noe sted i denne musikken. Jeg forestiller meg at dette er ganske langt vekke fra det du vanligvis faller for.
Alt hva du utforsker, Dag.
:dag1234 skrev:Intet menneskelig skal være meg fremmed - heller ikke ganske mye umenneskeliglars_erik skrev::dag1234 skrev:Townes skrev:Er ikkje den der plata der på grensen til ubrukeleg?dag1234 skrev:The Besnard Lakes Are the Roaring Night
Kommer litt an på hva du tenkte å bruke den til. Sexhjelpemiddel: elendig. Tefat: ok. Blink: super.
Musikken på den derimot, synes jeg ikke er så ulykksalig. Men jeg kan bli litt sliten i hodet hvis jeg hører for mye på sånn musikk. Det blir litt for mye av det meste, og for kompakt lydbilde og nesten ikke fred å få noe sted i denne musikken. Jeg forestiller meg at dette er ganske langt vekke fra det du vanligvis faller for.
Alt hva du utforsker, Dag.. Har en hang mot avvik, vettu.
Go on, play it man ;Dcybervision_ skrev:Avhengighetsdannende.gismo skrev:en gang til.
Setter den på her også! (Sara Groves - Fireflies and songs)
Den der hadde jeg pinadø nesten glemt. Ujevn, men med i alle fall en topp som var årets høydare for folk jeg kjente. Jeg fikk også veldig sans for de beste låtene, men i dag sliter jeg litt med å huske dem. Jeg tror den ligger på vinyl i Kopervik.Trane skrev:
Fire av skivene jeg har hørt på idag (lista over) har jeg kjøpt av han helt til høyre.Trane skrev:
@baluba & erosErosLoveking skrev:Fire av skivene jeg har hørt på idag (lista over) har jeg kjøpt av han helt til høyre.Trane skrev:
Forøvrig er "Flowerground" tidvis et godt stykke pophåndverk. Husker med glede de konsertene jeg overvar med de i Trondheim på tidlig 90-tall.![]()
Fjerdelåta, dag. Fjerdelåta ;Ddag1234 skrev:Kom i dag! Første lytt.
Bill Morrissey; standing eight
Jess, Townes, fjerdelåta. Fin den. ;D.Townes skrev:Fjerdelåta, dag. Fjerdelåta ;Ddag1234 skrev:Kom i dag! Første lytt.
Bill Morrissey; standing eight