K
Kaare G. Opsahl
Gjest
samme damen som synger i vinterhagescenen fra killbillBrasse skrev:så lenge det ikkje går til å være kun japanske paukeverk![]()
|
samme damen som synger i vinterhagescenen fra killbillBrasse skrev:så lenge det ikkje går til å være kun japanske paukeverk![]()
Denne stakk av med seieren i vår enormt prestisjetunge kåring som gikk av stabelen i helga. 68 poeng av 90 mulige holdt til en førsteplass. Usedvanlig streng jury ;Ddag1234 skrev:The Sadies; Darker Circles
Du er heldig du, for om spilleren din ikke virker - så kan jo du likevel spille med ord.baluba skrev:Her ikke bare lyttes det, det liedes.![]()
Tålamot, lars_erik, det er en lang plate og jeg har bare hørt den én gang. Ganske variert og lett blanding som trenger noen lytt før jeg kan si noe.lars_erik skrev:Ja?
6 string theory?
Me ventar, Dag ???
Flink gutt ! ;Dpahf skrev:Eagles of Death metal!
Fått tak i Love Visions ? Hakket vassere i mine ører, uten at det er til noe forkleinelse for herlige First Blood.Townes skrev:Nobunny - First blood
![]()
Skikkelig knæsj altså
Er din playlist jeg driver og hører igjennomRoberten skrev:Flink gutt ! ;Dpahf skrev:Eagles of Death metal!
Hørt den via spotify bare, virker goknall det også. De står begge på min ever growing wantlistRoberten skrev:Fått tak i Love Visions ? Hakket vassere i mine ører, uten at det er til noe forkleinelse for herlige First Blood.Townes skrev:Nobunny - First blood
![]()
Skikkelig knæsj altså
Se der, ekstra flink gutt med andre ordpahf skrev:Er din playlist jeg driver og hører igjennomRoberten skrev:Flink gutt ! ;Dpahf skrev:Eagles of Death metal!Høy rockefot faktor på den lista!
Skal jeg love deg! Hopper litt lett over på The Strollers as we speak!Roberten skrev:Se der, ekstra flink gutt med andre ordpahf skrev:Er din playlist jeg driver og hører igjennomRoberten skrev:Flink gutt ! ;Dpahf skrev:Eagles of Death metal!Høy rockefot faktor på den lista!
![]()
Når du er ferdig med den lista kan du sette på Techno Kills, Embrace Rock lista til RobertenRoberten skrev:Se der, ekstra flink gutt med andre ordpahf skrev:Er din playlist jeg driver og hører igjennomRoberten skrev:Flink gutt ! ;Dpahf skrev:Eagles of Death metal!Høy rockefot faktor på den lista!
![]()
Godt da at Emil og Madicken vet hva pappa ønsker seg til julTownes skrev:Hørt den via spotify bare, virker goknall det også. De står begge på min ever growing wantlistRoberten skrev:Fått tak i Love Visions ? Hakket vassere i mine ører, uten at det er til noe forkleinelse for herlige First Blood.Townes skrev:Nobunny - First blood
![]()
Skikkelig knæsj altsåDette Jesus-evenementet som skal finne sted om snaue tre uker har satt en effektiv stopper for platekjøp i det siste. Men bare vent til etter nyttår, då skal det handles with a vengeance.
Er den liste jeg spiller på nåBrasse skrev:Når du er ferdig med den lista kan du sette på Techno Kills, Embrace Rock lista til RobertenRoberten skrev:Se der, ekstra flink gutt med andre ordpahf skrev:Er din playlist jeg driver og hører igjennomRoberten skrev:Flink gutt ! ;Dpahf skrev:Eagles of Death metal!Høy rockefot faktor på den lista!
![]()
![]()