M
musicus
Gjest
Litt mer DS...
mvh

mvh
Regner med at den ikke unnslapp ditt falkeblikk, nei :lars_erik skrev:Ser man det, ja, Dag ;D
Den får bli den neste her.
Du skulle bare visst hvor mye jeg har prøvd - og hvor elendig resutatet ble... Det er kunnskapene det skorter på, dessverre :-[lars_erik skrev:Dag, nå må du holde kunnskapene ved like, og innhente denne perlen![]()
??? :'(dag1234 skrev:Du skulle bare visst hvor mye jeg har prøvd - og hvor elendig resutatet ble... Det er kunnskapene det skorter på, dessverre :-[lars_erik skrev:Dag, nå må du holde kunnskapene ved like, og innhente denne perlen![]()
En gang til.rolfozzy skrev:
beste juleplata i år!rolfozzy skrev:En gang til.rolfozzy skrev:
Generelle lærevansker :'( IQ>70lars_erik skrev:??? :'(dag1234 skrev:Du skulle bare visst hvor mye jeg har prøvd - og hvor elendig resutatet ble... Det er kunnskapene det skorter på, dessverre :-[lars_erik skrev:Dag, nå må du holde kunnskapene ved like, og innhente denne perlen![]()
Da får vi vel ta en opplæringsrunde igjen :![]()
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh. Spennende!!!Roberten skrev:The Parting Gifts - Strychnine Dandelions
![]()
Eros/Townes ?
Roberten skrev:The Parting Gifts - Strychnine Dandelions
![]()
Greg Cartwright får det jammen til igjen. I hvert fall høres det slik ut ved første gjennomlytt.
Eros/Townes ?
Vinylen er rykende fersk, men mulig plasten kom i november.Townes skrev:Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh. Spennende!!!Roberten skrev:The Parting Gifts - Strychnine Dandelions
![]()
Eros/Townes ?
I første låta bare, men dette liker vi ;D ;D ;D
Takk for tips Roberten. Er dette flett nytt?