Chrunchy frog

|
jepp! ligger i røysa og lytterlars_erik skrev:Fingern; er ikke du sterkt smittefarlig![]()
Ikke første gangen vi er enige om hva som er bra musikk Roberten.Roberten skrev:@fozzy, det er en knallskive, rett og slett. Den er definitivt inne på topp ti.
Og albumet H.R. spiller er hysterisk gøy. Nesten så jeg må knekke meg opp av sofaen for å slippe det på tallerkenen.
Ikke blir det vel siste heller får vi trorolfozzy skrev:Ikke første gangen vi er enige om hva som er bra musikk Roberten.Roberten skrev:@fozzy, det er en knallskive, rett og slett. Den er definitivt inne på topp ti.
Og albumet H.R. spiller er hysterisk gøy. Nesten så jeg må knekke meg opp av sofaen for å slippe det på tallerkenen.
Får sjekke plata til H.R. etterhvert også.
Absolutt ei skive som man kan låne øret til og trives.Roberten skrev:That's Mr Attack To You er knallgøy garasjerock av den kjappe og fengende sorten.
http://open.spotify.com/album/5RzUxUOIXtdMuSxAxfkU8x
Jeg merket at det gikk mye i Bachs cellomusikk i høst, og du var jo ikke alene om det. I en periode spilte "halve" sentralen Starkers Bach på Mercury. Skjønner godt at du er redd for å bevege deg inn på Dvorak med Starker, for det er minst like vanedannende som den utgivelsen du har blitt hektet på. Men du kunne jo vært avhengig av U2 eller heroin også, og da er tross alt Starker betydelig bedre.Roberten skrev:Jeg vet. Selv jeg, som er en notorisk flørt, har litt dårlig samvittighet for at jeg beveget meg inn på lars_erik sine enemerker.baluba skrev:Du skal ikke spøke med sjalusien til vår venn fra Midt-Norge, Roberten. Den romansen vi har observert i det siste virker så lidenskapelig at du bør være litt forsiktig. Kanskje lasse vil fremstille seg som likegyldig, men ikke stol på det! :-\Roberten skrev:Greit nok at du er sjalu, og nysgjerrig, men litt får du styre opp på egen hånd, lars_erik.
Selv lar jeg lørdag formiddag være lørdag formiddag. Gutta boyz har tatt over stuen, og jeg lar meg henføre av Starkers måte å tolke musikken på. Ikke Bach i dag, men Dvorak. Han Janos var fascinerende uansett hva han brynet seg på.![]()
I høst hadde jeg en voldsom hang up på lyden i Starkers cello. Det er derfor nesten så jeg føler jeg må holde meg unna hans Dvorak.
Det ble skandaløst dårligLyngen skrev:
They wish! ;DErosLoveking skrev:Fungerer hu Kari som fluffer?
Kari som fluffer - bare tanken skremmer meg.....ErosLoveking skrev:Hva faen er har "menn" med planker under beina å gjøre i lyttetråden? Fungerer hu Kari som fluffer?
Captain Beefheart - "Safe As Milk"
![]()
Heroin fremfor U2. Det finnes tross alt behandlingsprogram for heroinavhengighet. Har man rotet seg borti U2 har man forkrøplet sjelen sin for evig tid.baluba skrev:Jeg merket at det gikk mye i Bachs cellomusikk i høst, og du var jo ikke alene om det. I en periode spilte "halve" sentralen Starkers Bach på Mercury. Skjønner godt at du er redd for å bevege deg inn på Dvorak med Starker, for det er minst like vanedannende som den utgivelsen du har blitt hektet på. Men du kunne jo vært avhengig av U2 eller heroin også, og da er tross alt Starker betydelig bedre.Roberten skrev:Jeg vet. Selv jeg, som er en notorisk flørt, har litt dårlig samvittighet for at jeg beveget meg inn på lars_erik sine enemerker.baluba skrev:Du skal ikke spøke med sjalusien til vår venn fra Midt-Norge, Roberten. Den romansen vi har observert i det siste virker så lidenskapelig at du bør være litt forsiktig. Kanskje lasse vil fremstille seg som likegyldig, men ikke stol på det! :-\Roberten skrev:Greit nok at du er sjalu, og nysgjerrig, men litt får du styre opp på egen hånd, lars_erik.
Selv lar jeg lørdag formiddag være lørdag formiddag. Gutta boyz har tatt over stuen, og jeg lar meg henføre av Starkers måte å tolke musikken på. Ikke Bach i dag, men Dvorak. Han Janos var fascinerende uansett hva han brynet seg på.![]()
I høst hadde jeg en voldsom hang up på lyden i Starkers cello. Det er derfor nesten så jeg føler jeg må holde meg unna hans Dvorak.
Jeg har klart meg etter å ha spilt Starker, uten å gå gjennom mer cellomusikk etterpå. Nå spilles det Säkert på engelsk, Hello Saferide. Skiven heter Introducing Hello Saferide, og finnes på Spotify.
![]()
http://open.spotify.com/album/347HqBDFv4qUEXErlEkOD3
Og det med fluffer vet du av personlig erfaring, eller...?lars_erik skrev:Kari fungerer som buffer og fluffer mot det meste, også kongeelskere med altfor kort lunte og utagerende språkbruk
Men nå denne;
Prudence; Det Det Va