- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Ser ut som det er sånne tyske ølkrus de holder, synes jeg.gismo skrev:Disse holder greit mål alle sammen, men holder de aldersgrensen ;D
gismo
Ser ut som det er sånne tyske ølkrus de holder, synes jeg.gismo skrev:Disse holder greit mål alle sammen, men holder de aldersgrensen ;D
gismo
Aller kjæreste, Dag, det var jo derfor jeg skrev fremtidig lykke. Altså, at den ikke er her nå. Og uansett er flyktig.dag1234 skrev:Jeg sa "mot natt", og mente ikke noe annet enn at "Mot Dag" hørtes så selvdestruktivt ut. Og litt dårlig timingRoberten skrev:Mot natt ? Du som har et så krystallklart og erfart bilde av fremtidig lykke burde da selvmedisinert deg til langt inn i natten. Hø.dag1234 skrev:Forbxxxa det lisenstv. Og så liker jeg ikke menn som farger øyebrynene, men det måtte vel til for å få solgt skvipet.
Her går det mot natt med Charlie Haden with Gorgonzola Rubalcaba; Land of the sun. Og jeg har nok langt mer erfaring i ulykke en lykke, du godeste Roberten.
Nå er det rett før jeg inviterer deg på date, du. Men da har vi altså et lite problem ned Frøken Brøken. :Roberten skrev:Aller kjæreste, Dag, det var jo derfor jeg skrev fremtidig lykke. Altså, at den ikke er her nå. Og uansett er flyktig.dag1234 skrev:Jeg sa "mot natt", og mente ikke noe annet enn at "Mot Dag" hørtes så selvdestruktivt ut. Og litt dårlig timingRoberten skrev:Mot natt ? Du som har et så krystallklart og erfart bilde av fremtidig lykke burde da selvmedisinert deg til langt inn i natten. Hø.dag1234 skrev:Forbxxxa det lisenstv. Og så liker jeg ikke menn som farger øyebrynene, men det måtte vel til for å få solgt skvipet.
Her går det mot natt med Charlie Haden with Gorgonzola Rubalcaba; Land of the sun. Og jeg har nok langt mer erfaring i ulykke en lykke, du godeste Roberten.
Jeg er dårlig på kommunikasjon, jeg vet. En foreleser fortalte meg en gang at jeg hadde gjort meg i en verden diktert av Thomas Hobbes. Det kan jo tolkes dit en vil.
Ingen grunn til å bli plutselig sjenert, Dag. Ærlig talt. Vi skal alltids klare å få satt to streker under svaret på et regnestykke.dag1234 skrev:Nå er det rett før jeg inviterer deg på date, du. Men da har vi altså et lite problem ned Frøken Brøken. :Roberten skrev:Aller kjæreste, Dag, det var jo derfor jeg skrev fremtidig lykke. Altså, at den ikke er her nå. Og uansett er flyktig.dag1234 skrev:Jeg sa "mot natt", og mente ikke noe annet enn at "Mot Dag" hørtes så selvdestruktivt ut. Og litt dårlig timingRoberten skrev:Mot natt ? Du som har et så krystallklart og erfart bilde av fremtidig lykke burde da selvmedisinert deg til langt inn i natten. Hø.dag1234 skrev:Forbxxxa det lisenstv. Og så liker jeg ikke menn som farger øyebrynene, men det måtte vel til for å få solgt skvipet.
Jeg er dårlig på kommunikasjon, jeg vet. En foreleser fortalte meg en gang at jeg hadde gjort meg i en verden diktert av Thomas Hobbes. Det kan jo tolkes dit en vil.![]()
Akkurat, ja. Stå på, lars_erik. Ittjno Som Kjæm Ta Se Sjæl, vettu.lars_erik skrev:Nå er jeg skikkelig sjalu, hvorfor vil du ikke være pusete og puslete med meg, Dag ???
Buddy Guy; Damn Right I`ve Got The Blues
He,he ;D ;D ;DRoberten skrev:Akkurat, ja. Stå på, lars_erik. Ittjno Som Kjæm Ta Se Sjæl, vettu.lars_erik skrev:Nå er jeg skikkelig sjalu, hvorfor vil du ikke være pusete og puslete med meg, Dag ???
Buddy Guy; Damn Right I`ve Got The Blues
@Dag, entrecoten er på vei til en innboks i nærheten av deg.
Jeg har gått over til hvitløk og kors nå ;Ddag1234 skrev:Hu der Valerie var veldig speisa i musikksmaken sin, Roberten. Enten blir den daten vår himmelsk, eller så må jeg rekke siste bussen hjem plutselig. Hva i alle dager er det du forsøker å forføre meg med!? En blnading av skrekkfilmmusikk og greoriansk babling. Og jeg så var på vei til seng...helt alene. Uten verken sutteklut eller Brad Pitt...huff, hvor finnes det vel en sterk mann som kan beskytte meg i natt. lars_erik, er du tom for supernøtter?
Tror jeg du har rett i ;Ddag1234 skrev:Ser ut som det er sånne tyske ølkrus de holder, synes jeg.gismo skrev:Disse holder greit mål alle sammen, men holder de aldersgrensen ;D
gismo
Du burde se filmen. En slags Historie Om O, men på tjekkisk og langt mer surrealistisk. Rett inn i din gate, med andre ord.dag1234 skrev:Hu der Valerie var veldig speisa i musikksmaken sin, Roberten. Enten blir den daten vår himmelsk, eller så må jeg rekke siste bussen hjem plutselig. Hva i alle dager er det du forsøker å forføre meg med!? En blanding av skrekkfilmmusikk og greoriansk babling. Og jeg så var på vei til seng...helt alene. Uten verken sutteklut eller Brad Pitt...huff, hvor finnes det vel en sterk mann som kan beskytte meg i natt. lars_erik, er du tom for supernøtter?
Roberten skrev:Jeg sender dama på hodet ut nå, Dag![]()
Ikke glem kamera 8) :Roberten skrev:Du burde se filmen. En slags Historie Om O, men på tjekkisk og langt mer surrealistisk. Rett inn i din gate, med andre ord.dag1234 skrev:Hu der Valerie var veldig speisa i musikksmaken sin, Roberten. Enten blir den daten vår himmelsk, eller så må jeg rekke siste bussen hjem plutselig. Hva i alle dager er det du forsøker å forføre meg med!? En blanding av skrekkfilmmusikk og greoriansk babling. Og jeg så var på vei til seng...helt alene. Uten verken sutteklut eller Brad Pitt...huff, hvor finnes det vel en sterk mann som kan beskytte meg i natt. lars_erik, er du tom for supernøtter?
Dag, jeg skal gjøre deg til kvinne om det så koster meg alle kaloriene i verden.
:Roberten skrev:Du burde se filmen. En slags Historie Om O, men på tjekkisk og langt mer surrealistisk. Rett inn i din gate, med andre ord.dag1234 skrev:Hu der Valerie var veldig speisa i musikksmaken sin, Roberten. Enten blir den daten vår himmelsk, eller så må jeg rekke siste bussen hjem plutselig. Hva i alle dager er det du forsøker å forføre meg med!? En blanding av skrekkfilmmusikk og greoriansk babling. Og jeg så var på vei til seng...helt alene. Uten verken sutteklut eller Brad Pitt...huff, hvor finnes det vel en sterk mann som kan beskytte meg i natt. lars_erik, er du tom for supernøtter?
Dag, jeg skal gjøre deg til kvinne om det så koster meg alle kaloriene i verden.
Roberten skrev:Dag, jeg skal gjøre deg til kvinne om det så koster meg alle kaloriene i verden.
;DValentino skrev:Springsteeen nestbeste fyller rommet.
![]()
, lars_erik
Du skal ikke spøke med sjalusien til vår venn fra Midt-Norge, Roberten. Den romansen vi har observert i det siste virker så lidenskapelig at du bør være litt forsiktig. Kanskje lasse vil fremstille seg som likegyldig, men ikke stol på det! :-\Roberten skrev:Greit nok at du er sjalu, og nysgjerrig, men litt får du styre opp på egen hånd, lars_erik.
Jeg vet. Selv jeg, som er en notorisk flørt, har litt dårlig samvittighet for at jeg beveget meg inn på lars_erik sine enemerker.baluba skrev:Du skal ikke spøke med sjalusien til vår venn fra Midt-Norge, Roberten. Den romansen vi har observert i det siste virker så lidenskapelig at du bør være litt forsiktig. Kanskje lasse vil fremstille seg som likegyldig, men ikke stol på det! :-\Roberten skrev:Greit nok at du er sjalu, og nysgjerrig, men litt får du styre opp på egen hånd, lars_erik.
![]()
Selv lar jeg lørdag formiddag være lørdag formiddag. Gutta boyz har tatt over stuen, og jeg lar meg henføre av Starkers måte å tolke musikken på. Ikke Bach i dag, men Dvorak. Han Janos var fascinerende uansett hva han brynet seg på.![]()
lars_erik skrev:Pop-quiz nå, moroklumper 8)