Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    dag1234 skrev:
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Forbxxxa det lisenstv. Og så liker jeg ikke menn som farger øyebrynene, men det måtte vel til for å få solgt skvipet.

Her går det mot natt med Charlie Haden with Gorgonzola Rubalcaba; Land of the sun
    Mot natt ? Du som har et så krystallklart og erfart bilde av fremtidig lykke burde da selvmedisinert deg til langt inn i natten. Hø.
    Jeg sa "mot natt", og mente ikke noe annet enn at "Mot Dag" hørtes så selvdestruktivt ut. Og litt dårlig timing ;). Og jeg har nok langt mer erfaring i ulykke en lykke, du godeste Roberten.
    Aller kjæreste, Dag, det var jo derfor jeg skrev fremtidig lykke. Altså, at den ikke er her nå. Og uansett er flyktig.
    Jeg er dårlig på kommunikasjon, jeg vet. En foreleser fortalte meg en gang at jeg hadde gjort meg i en verden diktert av Thomas Hobbes. Det kan jo tolkes dit en vil.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.176
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Tør jeg foreslå allsang? ;D
    Achmed the dead terrorist; Jingle Bombs ;D

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Forbxxxa det lisenstv. Og så liker jeg ikke menn som farger øyebrynene, men det måtte vel til for å få solgt skvipet.

Her går det mot natt med Charlie Haden with Gorgonzola Rubalcaba; Land of the sun
    Mot natt ? Du som har et så krystallklart og erfart bilde av fremtidig lykke burde da selvmedisinert deg til langt inn i natten. Hø.
    Jeg sa "mot natt", og mente ikke noe annet enn at "Mot Dag" hørtes så selvdestruktivt ut. Og litt dårlig timing ;). Og jeg har nok langt mer erfaring i ulykke en lykke, du godeste Roberten.
    Aller kjæreste, Dag, det var jo derfor jeg skrev fremtidig lykke. Altså, at den ikke er her nå. Og uansett er flyktig.
    Jeg er dårlig på kommunikasjon, jeg vet. En foreleser fortalte meg en gang at jeg hadde gjort meg i en verden diktert av Thomas Hobbes. Det kan jo tolkes dit en vil.
    Nå er det rett før jeg inviterer deg på date, du. Men da har vi altså et lite problem ned Frøken Brøken. ::)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    dag1234 skrev:
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:

Nå er det rett før jeg inviterer deg på date, du. Men da har vi altså et lite problem ned Frøken Brøken. ::)
    Ingen grunn til å bli plutselig sjenert, Dag. Ærlig talt. Vi skal alltids klare å få satt to streker under svaret på et regnestykke.

Soundtracket til Valeire And Her Week Of Wonders

Vær så god
    http://open.spotify.com/album/4fdnfW2LoUcjCV0wQ5ddJa

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    lars_erik skrev:
    Nå er jeg skikkelig sjalu, hvorfor vil du ikke være pusete og puslete med meg, Dag ???

Buddy Guy; Damn Right I`ve Got The Blues
    Akkurat, ja. Stå på, lars_erik. Ittjno Som Kjæm Ta Se Sjæl, vettu.

@Dag, entrecoten er på vei til en innboks i nærheten av deg.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.176
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Roberten skrev:
    lars_erik skrev:
    Nå er jeg skikkelig sjalu, hvorfor vil du ikke være pusete og puslete med meg, Dag ???

Buddy Guy; Damn Right I`ve Got The Blues
    Akkurat, ja. Stå på, lars_erik. Ittjno Som Kjæm Ta Se Sjæl, vettu.

@Dag, entrecoten er på vei til en innboks i nærheten av deg.
    He,he ;D ;D ;D

Igjen; jeg ler så jeg gråter ;D

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Hu der Valerie var veldig speisa i musikksmaken sin, Roberten. Enten blir den daten vår himmelsk, eller så må jeg rekke siste bussen hjem plutselig. Hva i alle dager er det du forsøker å forføre meg med!? En blanding av skrekkfilmmusikk og greoriansk babling. Og jeg så var på vei til seng...helt alene. Uten verken sutteklut eller Brad Pitt...huff, hvor finnes det vel en sterk mann som kan beskytte meg i natt. lars_erik, er du tom for supernøtter?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.176
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Hu der Valerie var veldig speisa i musikksmaken sin, Roberten. Enten blir den daten vår himmelsk, eller så må jeg rekke siste bussen hjem plutselig. Hva i alle dager er det du forsøker å forføre meg med!? En blnading av skrekkfilmmusikk og greoriansk babling. Og jeg så var på vei til seng...helt alene. Uten verken sutteklut eller Brad Pitt...huff, hvor finnes det vel en sterk mann som kan beskytte meg i natt. lars_erik, er du tom for supernøtter?
    Jeg har gått over til hvitløk og kors nå ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    dag1234 skrev:
    Hu der Valerie var veldig speisa i musikksmaken sin, Roberten. Enten blir den daten vår himmelsk, eller så må jeg rekke siste bussen hjem plutselig. Hva i alle dager er det du forsøker å forføre meg med!? En blanding av skrekkfilmmusikk og greoriansk babling. Og jeg så var på vei til seng...helt alene. Uten verken sutteklut eller Brad Pitt...huff, hvor finnes det vel en sterk mann som kan beskytte meg i natt. lars_erik, er du tom for supernøtter?
    Du burde se filmen. En slags Historie Om O, men på tjekkisk og langt mer surrealistisk. Rett inn i din gate, med andre ord.
    Dag, jeg skal gjøre deg til kvinne om det så koster meg alle kaloriene i verden.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Kjære lars_erik, du vet, eller det gjør du nok ikke, men det finnes piker her i verden, det finnes piker her i verden som ikke lar seg vippe av pinnen så lett. Det finnes piker som sjonglerer drillpiker med venstrehånden mens de drikker rom med høyrehånden og synger klokkerent samtidig. Lykke til.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.176
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Du burde se filmen. En slags Historie Om O, men på tjekkisk og langt mer surrealistisk. Rett inn i din gate, med andre ord.
    Dag, jeg skal gjøre deg til kvinne om det så koster meg alle kaloriene i verden.
    Ikke glem kamera 8) ::)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Greit nok at du er sjalu, og nysgjerrig, men litt får du styre opp på egen hånd, lars_erik.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    ::)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    lars_erik, jeg skjønner at det her rykker hardt i virkelighetsoppfatningen din. Ikke at jeg er spesielt snill, eller bryr meg om andre, men om du tør å være ærlig nok med følelsene dine skal jeg være stor nok til å ta to skritt tilbake og gå ut av skyteskåret for den trønderske/bergenske romansen.
    Så blir det kanskje en gave på meg i år også. Noe skal man jo gjøre. Noe som koster. Oppofrelse kalles det. Tøys. Man bytter noe mot noe annet. Jippi. Alltid.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.759
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Springsteens nestbeste fyller rommet.

;), lars_erik

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Greit nok at du er sjalu, og nysgjerrig, men litt får du styre opp på egen hånd, lars_erik.
    Du skal ikke spøke med sjalusien til vår venn fra Midt-Norge, Roberten. Den romansen vi har observert i det siste virker så lidenskapelig at du bør være litt forsiktig. Kanskje lasse vil fremstille seg som likegyldig, men ikke stol på det! :-\

Selv lar jeg lørdag formiddag være lørdag formiddag. Gutta boyz har tatt over stuen, og jeg lar meg henføre av Starkers måte å tolke musikken på. Ikke Bach i dag, men Dvorak. Han Janos var fascinerende uansett hva han brynet seg på. :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    baluba skrev:
    Roberten skrev:
    Du skal ikke spøke med sjalusien til vår venn fra Midt-Norge, Roberten. Den romansen vi har observert i det siste virker så lidenskapelig at du bør være litt forsiktig. Kanskje lasse vil fremstille seg som likegyldig, men ikke stol på det! :-\

Selv lar jeg lørdag formiddag være lørdag formiddag. Gutta boyz har tatt over stuen, og jeg lar meg henføre av Starkers måte å tolke musikken på. Ikke Bach i dag, men Dvorak. Han Janos var fascinerende uansett hva han brynet seg på. :)
    Jeg vet. Selv jeg, som er en notorisk flørt, har litt dårlig samvittighet for at jeg beveget meg inn på lars_erik sine enemerker.

I høst hadde jeg en voldsom hang up på lyden i Starkers cello. Det er derfor nesten så jeg føler jeg må holde meg unna hans Dvorak.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Denne er jaggu bra. Så bra at jeg fikk lyst til og kjøpe monoboksen til Dylan. På vinyl.

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    1.769
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Begynner å bli voksen nå Anonym ;D (jazz og TVZ)

Den her passer fint i førjulsmaset: Trygve Seim og Andreas Utnem, Purcor

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Tror jeg har fått årets beste i hus. For meg ihvertfall.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn