Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Anonym skrev:
    dag1234 skrev:
    Anonym skrev:
    Neil Young - Comes a time

Fikk først øynene opp for han i år og har kjøpt store deler av diskografien. Alene hjemme, sweetspot, omelett og pils gjør dette til en fin mandagskveld.
    Han har veldig mye bra! Kos deg.
    Takk, skal det :) Nå kom min bedre halvdel hjem så jeg har skrudd ned volumet men neste album er også fra Young:
    Havest Moon er vel favoritten min for tiden. Spilles jaffal ganske ofte.

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.180
    Torget vurderinger
    4
    mikefish skrev:
    Plate nr.1 i min platesamling.Kjøpt på vinyl i '82.Det nærmer seg deluxe-boksen noe som vil føre til trang økonomi før jul :

Bruce Springsteen - darkness on the edge of town (cd-eksemplaret)

mvh. s,
    Det er et fint album, har spillt mitt eksemplar ofte (cd).

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    kjip som jeg er idag så er gratis Spotify greia.

Turboneger - "Ass Cobra"

slo meg plutselig at jeg har en signert originalprint fra Morten av akkurat dette bildet. he he

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Undervurdert jævel av et album.
    Styggen sjøl satt i system. all-time-fave for oss som er gamliser

Turboneger - "Hot Cars And Spent Contraceptives"

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    mikefish skrev:
    @baluba : hva betyr ASAP ?

mvh. s,
    Ser du ikke CSI? ;)

As Soon As Possible :D
    Nemlig. Her må jeg vri hodet litt for å finne på noe å lytte til. Hodetelefonene er funnet fram, så nå er alt klart. Guttungen har sovet i over to timer, huset er noenlunde på stell, så nå er det pappas tid. Men jeg må finne inspirasjon til dette. Kanskje jeg skal rippe den av Brahem som står i cd-skapet?

Nei, det blir en gammel kjenning av absolutt alle på HFS, "I Took Up The Runes".

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    hehe ! har ikke fjernsyn.

joda,Lloyd Cole leverer her en ganske kort plate som tikker inn på 35 min.Han har tatt inn endel countryelementer med litt steelguitar og munnspill.Låtene er lett gjennkjennelige Lloyd Cole-melodier.Ettersom det er bare en 4-5 ganger platen er spillt er det ikke lett å formidle hans tekster,men det er en slags betraktninger om livet som sådan.En opptur i forhold til den litt skuffende 'antidepressants'.Tangerer muligens 'music in a foreign language'.Topp lyd og produksjon.Anbefales !

mvh. s,

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:

joda,Lloyd Cole leverer her en ganske kort plate som tikker inn på 35 min.Han har tatt inn endel countryelementer med litt steelguitar og munnspill.Låtene er lett gjennkjennelige Lloyd Cole-melodier.Ettersom det er bare en 4-5 ganger platen er spillt er det ikke lett å formidle hans tekster,men det er en slags betraktninger om livet som sådan.En opptur i forhold til den litt skuffende 'antidepressants'.Tangerer muligens 'music in a foreign language'.Topp lyd og produksjon.Anbefales !

mvh. s,
    Fornuftige 35 minutter? Nesten alt jeg har kjøpt i det siste er under 50 minutter. Slikt gir faktisk spilleglede for meg. Jeg tror sannelig denne platen seiler opp til toppen av min short list.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    baluba skrev:
    mikefish skrev:

mvh. s,
    Fornuftige 35 minutter? Nesten alt jeg har kjøpt i det siste er under 50 minutter. Slikt gir faktisk spilleglede for meg. Jeg tror sannelig denne platen seiler opp til toppen av min short list.
    bare innrøm det. 35 minutter er som oftest langt mer å foretrekke enn 50......

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    baluba skrev:
    mikefish skrev:

mvh. s,
    bare innrøm det. 35 minutter er som oftest langt mer å foretrekke enn 50......
    Helt klart, men 45 minutter er absolutt godkjent. Og 42 er godt innenfor grensene til det akseptable.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    På tide med et gjenhør med denne på morrakvisten :

Isobel Campbell/Mark Lanegan - hawk

mvh. s,

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Forsetter med dorsk musikk :

Kings Of Covenience - quiet is the new loud

mvh. s,

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    65finger skrev:
    dag1234 skrev:
    65finger skrev:
    syk som en grevling i sengen, lyttende til dette
    Huff. Som en grevling? For mye geitost, øl og rom?
    en del av årsaken ;D tåler ikke kontrastveske :mad:
    Hva!!? Du er værre ute å kjøre enn jeg først antok. Hvor dypt ned i menneskelig avgrunn har du tenkt å senke deg selv, finger? Hva med litt selvrespekt og egenomsorg? Kan du ikke bare holde deg på matta, og drikke det som er ment til rus i alle fall? ???

Hva med et aldri så lite kostnadsfritt prøvemedlemskap i IOGT? Mens du tenker over dette generøse tilbudet, snurrer jeg

Arcade Fire; The Suburbs

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.098
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Fingern, jeg er dypt bekymra over at forfallet har fått slikt tak på deg :eek:

Håper denne hjelper ;D

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn