Flere som går på geitost og rom her, forstår jegdecibelius skrev:Kirkenes på toppen av jorda
Flere som går på geitost og rom her, forstår jegdecibelius skrev:Kirkenes på toppen av jorda
Det var veldig ukult og fryktelig flaut å like på Sunnmøre i 1972. Og litt flaut enda.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Skiva er en av favorittene fra den perioden. Kjekk produsent, og.lars_erik skrev:Dag, denne spilte du vel før i kveld?
Veldig bra![]()
Har vært og henta badne som har vært på lan-party og av den grunn gikk derfor glipp av Sabbath-debatt. Gudskjelov, for det var aldri mi greie, Heller ikke Zeppelin og Purple. Jeg like Cat Stevens, Gilbert O'Sullivan, poesi og var svært følsom. Glad i blomster, dyr og farger og alt som krøp og gikk. Huff, det mått jo gå galt til slutt.
;D
Cat Stevens og Gilbert O'Sullivan er jo bra da![]()
Cat Stevens spilte jeg i går. Både Tea for the Tillerman og Teaser and the Firecat. Kjempeplaterdag1234 skrev:Det var veldig ukult og fryktelig flaut å like på Sunnmøre i 1972. Og litt flaut enda.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Skiva er en av favorittene fra den perioden. Kjekk produsent, og.lars_erik skrev:Dag, denne spilte du vel før i kveld?
Veldig bra![]()
Har vært og henta badne som har vært på lan-party og av den grunn gikk derfor glipp av Sabbath-debatt. Gudskjelov, for det var aldri mi greie, Heller ikke Zeppelin og Purple. Jeg like Cat Stevens, Gilbert O'Sullivan, poesi og var svært følsom. Glad i blomster, dyr og farger og alt som krøp og gikk. Huff, det mått jo gå galt til slutt.
;D
Cat Stevens og Gilbert O'Sullivan er jo bra da![]()
![]()
Du må absolutt ikke ut å sykle i kveld, lars_erik. Kan du poste sånt, så er du troendes til alt :lars_erik skrev:Flere som går på geitost og rom her, forstår jegdecibelius skrev:Kirkenes på toppen av jorda
![]()
Alz meg her og Alz med der, har alt flere par briller, så ikke prøv å sno deg ut av det!lars_erik skrev:Du må nok snarest melde deg ut av losjen, dag, og skaffe deg briller ;D
Alz......borte......
Kanskje den beste Dylan-plata fra den perioden. Fin lyd og. Kos deg.lars_erik skrev:He,he ;D
Denne nå. Veldig bra![]()
dag1234 skrev:Kanskje den beste Dylan-plata fra den perioden. Fin lyd og. Kos deg.lars_erik skrev:He,he ;D
Denne nå. Veldig bra![]()
Nå er det bingen. Ikke Skrue sin, altså. Men dog...
Og eg skulle gjerne tatt LeBlanc platadag1234 skrev:Hei!
Det kommer helt an på hvor mye oomsorgsansvar en har, og hvilken plate en skal anmelde.![]()
Jeg hadde ikke hatt noe mot å legge frem den plata di, altså. Den har absolutt sine kvaliteter, men så har da jeg også en forkjærlighet for mr D.
Harvest moon her og. Flott plate.Sidane skrev:Neil Young...![]()
Du vet jo det lars_erik, at kvinnene kom og fant stenen veltet til side, og graven tom. Herren var oppstanden!lars_erik skrev:Fingern? Er du der? :'( :-\
Huff da. Trenger du krisehjelp?Townes skrev:National bank igjen. Avbrutt av litt ungeskrik og småjentegnål.
Veldig usikker på ka eg syns er best![]()
Hehe. Nå skal den få en pause.dag1234 skrev:Huff da. Trenger du krisehjelp?Townes skrev:National bank igjen. Avbrutt av litt ungeskrik og småjentegnål.
Veldig usikker på ka eg syns er best![]()
Banken er jo sikker. Nå må du få arbeidsro og ikke spoile anmeldelsen din. Ta en pause og pust med magen.