|
Høres lovende utdag1234 skrev:This Mortail Coil; Filigree & Shadow
![]()
This Mortal Coil er stormat.65finger skrev:Høres lovende utdag1234 skrev:This Mortail Coil; Filigree & Shadow
![]()
http://open.spotify.com/album/3q1T7Ph1wU88xpkczsaQT4
Takk, veldig bra. har gått meg hus forbiGjestemedlem skrev:This Mortal Coil er stormat.65finger skrev:Høres lovende utdag1234 skrev:This Mortail Coil; Filigree & Shadow
![]()
Sjekk ut Blood mens du er i gang!
http://open.spotify.com/album/3et0hUtLzNHZ6MqMfT6nDv
Carloline Crawley fra Shelleyan Orphan og Babacar synger på 3 av låtene. Magisk stemme.
Hør denne låten om ikke annet: (Med litt volum på husalteret)
http://open.spotify.com/album/6sOa922vtmHvRCPvWTpHnZ
Enig med deg i at den er en av hans beste. Avsluttet gårsdagen med den.lars_erik skrev:Jeg, som er den minst religiøse av alle, syns at dette er en av hans beste![]()
fin skive! hvorfor ikke kald øl?Anonym skrev:Enig med deg i at den er en av hans beste. Avsluttet gårsdagen med den.lars_erik skrev:Jeg, som er den minst religiøse av alle, syns at dette er en av hans beste![]()
Denne kvelden avsluttes med Susanne Sundfør - The Brothel som sannynligvis er årets beste norske skive og en lunken Grans Premium.
Kjøleskapet mitt er for kaldt for øl, er sånn at det akkurat ikke fryser i grønnsakskuffen. Liker å ha iskald melk, smoothie og cola men jeg synes mye av ølsmaken forsvinner når det er så kaldt, derfor hender det jeg "tiner" ølet litt først.65finger skrev:fin skive! hvorfor ikke kald øl?Anonym skrev:Enig med deg i at den er en av hans beste. Avsluttet gårsdagen med den.lars_erik skrev:Jeg, som er den minst religiøse av alle, syns at dette er en av hans beste![]()
Denne kvelden avsluttes med Susanne Sundfør - The Brothel som sannynligvis er årets beste norske skive og en lunken Grans Premium.
Obelix: "Briter er sprø de, varmer ølet sitt!"Anonym skrev:Kjøleskapet mitt er for kaldt for øl, er sånn at det akkurat ikke fryser i grønnsakskuffen. Liker å ha iskald melk, smoothie og cola men jeg synes mye av ølsmaken forsvinner når det er så kaldt, derfor hender det jeg "tiner" ølet litt først.65finger skrev:fin skive! hvorfor ikke kald øl?Anonym skrev:Enig med deg i at den er en av hans beste. Avsluttet gårsdagen med den.lars_erik skrev:Jeg, som er den minst religiøse av alle, syns at dette er en av hans beste![]()
Fantastisk. Mannen var genial og takk for postingen av de snuttene. Har startet å se filmene igjen og ler meg kvakk ihjellars_erik skrev:Ble for mye støy på en annen tråd.
Trenger litt humor.
Denne, fingern ;D
Gjestemedlem skrev:Jeg er ikke så veldig opptatt av hvilke land musikken kommer fra, men jeg har inntrykk at den mest spennende musikken kommer fra vestkysten. Har sikkert sammenheng med den sterke musikalske forbindelsen vestover. I nord er det jo en helt annen musikktradisjon, men Sør Afrika har jo presentert endel bra.baluba skrev:Du kommer med stadige innslag i din misjonering for afrikansk musikk, noe jeg definitivt kan digge. Håper andre også samler på dine forslag i dertil egnede spillelister i Spotify. Det begynner å bli noen få nå, og flere kommer sannsynligvis etterhvert. Men kanskje du kunne forsøke å lete etter noe som ikke er Vest-Afrikansk? Det finnes andre land enn Nigeria og Mali.![]()
For en oppløftende start på dagen kan du jo lytte til den første låten på denne platen. Lekent strengespill (kora). Virkelig bra.
Iskaldt øl har lite smak, bør iallfall ha en 6-8 grader for å kjenne smaken.lars_erik skrev:Obelix: "Briter er sprø de, varmer ølet sitt!"Anonym skrev:Kjøleskapet mitt er for kaldt for øl, er sånn at det akkurat ikke fryser i grønnsakskuffen. Liker å ha iskald melk, smoothie og cola men jeg synes mye av ølsmaken forsvinner når det er så kaldt, derfor hender det jeg "tiner" ølet litt først.65finger skrev:fin skive! hvorfor ikke kald øl?Anonym skrev:Enig med deg i at den er en av hans beste. Avsluttet gårsdagen med den.lars_erik skrev:Jeg, som er den minst religiøse av alle, syns at dette er en av hans beste![]()
Obelix: "Briter er sprø de, som drikker varmt øl og koker villsvin i peppermyntesaus. Stakkars dyr!"Anonym skrev:Iskaldt øl har lite smak, bør iallfall ha en 6-8 grader for å kjenne smaken.lars_erik skrev:Obelix: "Briter er sprø de, varmer ølet sitt!"Anonym skrev:Kjøleskapet mitt er for kaldt for øl, er sånn at det akkurat ikke fryser i grønnsakskuffen. Liker å ha iskald melk, smoothie og cola men jeg synes mye av ølsmaken forsvinner når det er så kaldt, derfor hender det jeg "tiner" ølet litt først.65finger skrev:fin skive! hvorfor ikke kald øl?Anonym skrev:Enig med deg i at den er en av hans beste. Avsluttet gårsdagen med den.lars_erik skrev:Jeg, som er den minst religiøse av alle, syns at dette er en av hans beste![]()
Burde gjerne hatt den med i stafetten. This Mortail Coil har noen fine album for oss som ble voksne på 80-tallet, eller ikke voksne65finger skrev:Høres lovende utdag1234 skrev:This Mortail Coil; Filigree & Shadow
![]()
hører på den platen nå. kom meg for øre i går at han var buret inne etter en razzia hvor man fant et stort (flere kilo) kokain. Håper ikke det :'( et stort tap hvis han ikke får produsert musikkdag1234 skrev:Peter Doherty; Grace/Wastelands - stor musiker, store problemer
![]()