Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:
    CEVBOF skala - nå ble jeg forveten. Hva står det for og hva kommer på den, Townes?
    CEVBOF er min møysommelig utarbeidede skala for vurdering av plater. Målet er at den skal bli ISO sertifisert innen 2014. Dessverre har blogen min ble ihjelhacka, så eg sliter med å få vekk noen trojanere derfra. Det vil si eg sliter med å gidde å prøve å fikse det, så en god del info kan ha gått heden.

9 er valgt av den enkle grunn at av og til er en plate "midt på treet", og ka gjør du da med en 6er terning? Eller 10-er skala. Eg bare spør. Hver av de 9 karakterene er omtalt med en liten avhandling, men eg klarer altså ikkje komme inn på blogen min...

Akronymet tar eg med meg i det hinsidige :)
    Kjekt å ha noe å ta seg til, innimellom bleieskift og sånt :-*

Her følger jeg fingeren, men var først introdusert av deg: The Avett Brothers; I and Love You. Et nydelig album til å bli både glad og klok av!

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:
    CEVBOF skala - nå ble jeg forveten. Hva står det for og hva kommer på den, Townes?
    CEVBOF er min møysommelig utarbeidede skala for vurdering av plater. Målet er at den skal bli ISO sertifisert innen 2014. Dessverre har blogen min ble ihjelhacka, så eg sliter med å få vekk noen trojanere derfra. Det vil si eg sliter med å gidde å prøve å fikse det, så en god del info kan ha gått heden.

9 er valgt av den enkle grunn at av og til er en plate "midt på treet", og ka gjør du da med en 6er terning? Eller 10-er skala. Eg bare spør. Hver av de 9 karakterene er omtalt med en liten avhandling, men eg klarer altså ikkje komme inn på blogen min...

Her følger jeg fingeren, men var først introdusert av deg: The Avett Brothers; I and Love You. Et nydelig album til å bli både glad og klok av!

Avett brothers plata er gull ja, utrolig slitesterk. Til å bli både glad i og av :)
    Blir fint lite blogging for tida, desto mer bleier, men klarte nå å fjerne viruset på den, men da ble jo seff hele bakgrunnen kvit, så den ser jo aldeles jalla ut.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:

Avett brothers plata er gull ja, utrolig slitesterk. Til å bli både glad i og av :)
    Blir fint lite blogging for tida, desto mer bleier, men klarte nå å fjerne viruset på den, men da ble jo seff hele bakgrunnen kvit, så den ser jo aldeles jalla ut.
    Å - jeg trodde du tulla. At du hadde haugen på nok med arbeid sånn som det var. Sorry :-[.

Klart det er irriterende når du har lagt ned mye arbeid. Kjedelig da.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Rundt klokken seks sendte jeg tiåringen min og en kompis hjem med bussen. Han brukte litt mer tid enn nødvendig på turen, og kom ikke hjem før for en liten stund siden. Etter en stund med hjertet i halsen fant jeg denne pillen mot stressede hjerter på HDD. Det er HDD som er nærmest når man trenger det som mest.

The Modern Jazz Quartet gjør Bach på en måte som får galopperingen til å gi seg. :)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Etter damebesøk i helga ;D,er det tid for musikk igjen.

SACD
    lars_erik, med det coveret skjønner jeg du har grunn til å glise :-*

Her må jeg nøye meg med å stå ved grinden og skue inn i det forgjettede land...sukk...jaja... :'(

Bob Dylan; Desire

Ed: Skrivefeil

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.224
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Etter damebesøk i helga ;D,er det tid for musikk igjen.

SACD
    lars_erik, med det coveret skjønner jeg du har grunn til å glise :-*

Her må jeg nøye meg med å stå ved grinden og skue inn i det forgjettede land...sukk...jaja... :'(

Bob Dylan; Desire
    ;D 8)

mosshifi

Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.06.2010
    Antall liker
    0
    B.F.D med bfd ;D
    Veldlig artig plate! Fant ingen cover å vise frem, men et stjernelag av musikere!

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.224
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Cardas, du lytter til musikk i samme tempo som Reid i Criminal Minds leser.... ;)

mosshifi

Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.06.2010
    Antall liker
    0
    Nå blir det siste, måte bare spille litt vinyl før det blir Ole Lukkeøye her og ;D

Jeff Beck - Sea Change, mofi utgave

Vedlegg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    mosshifi skrev:
    Nå blir det siste, måte bare spille litt vinyl før det blir Ole Lukkeøye her og ;D

Jeff Beck - Sea Change, mofi utgave
    Jøss, har Jeff Beck lagt seg under kniven i det siste eller? ;D

J

J.J

Gjest

Prince er en rå gitarist .. har et par VHS`r her med fyren... (noen som snakker om nyere teknologi her ?? )

;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Tidlig start i Stallen, Fingern !
    Alfred er behagelig å våkne til liv med.

Beach Patrol - Riding Dinosaurs

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Tidlig start i Stallen, Fingern !
    Alfred er behagelig å våkne til liv med.

Beach Patrol - Riding Dinosaurs

grusomt tidlig :mad: trenger en halvtime med Alfred på øret før oppstandelsen :)

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn