- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Lei for å måtte skuffe deg, men sånn er det :'(
baluba, du har jo helt misforstått eller blitt totalt sosialdemokrat i hodet. Jeg er overhode ikke feig. Det er noen andre dere skal mobbe, gjerne kameraten min. Hva med å finne en neger, eller, ja nå vet jeg det! En homo! Det kan du ta å mobbe. Grundig. Gni det inn.baluba skrev:Dag: Feiging. Når du mobbes må du mobbe tilbake, ellers mister du respekten hos mobberne. Slik er det vi fungerer med vår onde og totalt forvrengte logikk.![]()
Neida, Dag. Jeg er bare blitt temporært ond, og er i bunn og grunn sosialdemokrat som alle andre.dag1234 skrev:baluba, du har jo helt misforstått eller blitt totalt sosialdemokrat i hodet. Jeg er overhode ikke feig. Det er noen andre dere skal mobbe, gjerne kameraten min. Hva med å finne en neger, eller, ja nå vet jeg det! En homo! Det kan du ta å mobbe. Grundig. Gni det inn.baluba skrev:Dag: Feiging. Når du mobbes må du mobbe tilbake, ellers mister du respekten hos mobberne. Slik er det vi fungerer med vår onde og totalt forvrengte logikk.![]()
Da foreslår jeg en lytt til denne:baluba skrev:Neida, Dag. Jeg er bare blitt temporært ond, og er i bunn og grunn sosialdemokrat som alle andre.dag1234 skrev:baluba, du har jo helt misforstått eller blitt totalt sosialdemokrat i hodet. Jeg er overhode ikke feig. Det er noen andre dere skal mobbe, gjerne kameraten min. Hva med å finne en neger, eller, ja nå vet jeg det! En homo! Det kan du ta å mobbe. Grundig. Gni det inn.baluba skrev:Dag: Feiging. Når du mobbes må du mobbe tilbake, ellers mister du respekten hos mobberne. Slik er det vi fungerer med vår onde og totalt forvrengte logikk.![]()
![]()
Hihi. Er ikkje Toto bra da? Ble inspirert til JSBX sjøl nå:Roberten skrev:Noen dager sitter man på kontoret og bedriver BNP mens man formelig kjenner hvordan øltørsten og destruksjonslysten river forlokkende i kroppen.
På slike dager passer det perfekt med The Jon Spencer Blues Explosion. Hånd i hanske.
'Now I Got Worry' kom i '96. Jeg var 18. Musikken passet meg perfekt. Kanskje ikke like sterk som 'Orange' fra '94, men like fullt et helt drøyt bra album.
Man kan ikke annet enn å like et band som driter i det hensynsløst overflødige instrumentet, bassgitar.
Pluss ! Noen nynnet på Toto's Africa i heisen i dag. Fy faen ! Pføy og fy ! Da er det godt å få renset systemet med ballesparkende atomblues.
Toto. Bra ? Nei. Det er gudsforlatte saker. Sannsynligvis ondere enn Mayhem og Slayer destillert.Townes skrev:Hihi. Er ikkje Toto bra da? Ble inspirert til JSBX sjøl nå:Roberten skrev:Noen dager sitter man på kontoret og bedriver BNP mens man formelig kjenner hvordan øltørsten og destruksjonslysten river forlokkende i kroppen.
På slike dager passer det perfekt med The Jon Spencer Blues Explosion. Hånd i hanske.
'Now I Got Worry' kom i '96. Jeg var 18. Musikken passet meg perfekt. Kanskje ikke like sterk som 'Orange' fra '94, men like fullt et helt drøyt bra album.
Man kan ikke annet enn å like et band som driter i det hensynsløst overflødige instrumentet, bassgitar.
Pluss ! Noen nynnet på Toto's Africa i heisen i dag. Fy faen ! Pføy og fy ! Da er det godt å få renset systemet med ballesparkende atomblues.
Alltid vært veldig glad i ACME plata
Plystring av Toto er en uting. Sjøl er eg omgitt av ringetoner av type Bon Jovi og Europe, og de telefonene ringer litt for ofte.
Syns lyden er overraskende bra, iaf på vinyl.Supertramp skrev:Er lyden like "ræva" som mye av det Glover har produsert? F.eks Rainbow
Ser på Wikipedia at Gillan også er oppført som produsent. Kanskje det har hjulpet litt på lydbilde. De Rainbow platene Glover produserte , Down to Earth - Difficult to cure - Straight between the eyes - Bent out of shape, har alle et "trangt" og kjedelig lydbilde (muligens siste plate er noe bedre).JanR skrev:Syns lyden er overraskende bra, iaf på vinyl.Supertramp skrev:Er lyden like "ræva" som mye av det Glover har produsert? F.eks Rainbow
Rainbow (de jeg har på vinyl) henger ikke helt med lydmessig nei.
/jan
Ingen så stor Rainbow fan så ikke noe problemSupertramp skrev:Ser på Wikipedia at Gillan også er oppført som produsent. Kanskje det har hjulpet litt på lydbilde. De Rainbow platene Glover produserte , Down to Earth - Difficult to cure - Straight between the eyes - Bent out of shape, har alle et "trangt" og kjedelig lydbilde (muligens siste plate er noe bedre).JanR skrev:Syns lyden er overraskende bra, iaf på vinyl.Supertramp skrev:Er lyden like "ræva" som mye av det Glover har produsert? F.eks Rainbow
Rainbow (de jeg har på vinyl) henger ikke helt med lydmessig nei.
/jan
Roberten skrev:Toto. Bra ? Nei. Det er gudsforlatte saker. Sannsynligvis ondere enn Mayhem og Slayer destillert.
Uuuu....med slike ringetoner i umiddelbar nærhet burde det egentlig bli opprettet en støttegruppe for deg, Townes. Jeg skal ]
Ha ha. Kan styre meg for Toto ja. For veeeeldig lenge siden var eg såvidt med i et band, men sluttet på dagen då "flinkisen" foreslå å spille Hold the line "for gøy". Føltes noe merkelig å gå fra sonics covere til toto covere...
Kjipt å sitte i kontorlandskap, med så mye drittmusikk rundt seg ja. Kompenserer med å ringe egen mobil fra kontorlf, sånn at alle får høre litt compulsive gamblers innimellom ;D
Ikke den mest åpenbare retningen å bevege seg i, neiTownes skrev:Føltes noe merkelig å gå fra sonics covere til toto covere...
Den er fin ja, spesielt a-sidaRoberten skrev:Jeg hører på denne knallfine skiva fra Conor Oberst. Har aldri havnet på Bright Eyeskjøret, men det her er knallfin americana/folk.
En av de absolutt beste lp'ene som så dagens lys i 2008.
Så Belle & Sebastian i '97 og '98, det var så absolutt gode greier. De gjorde blant annet en rasende festlig versjon av Dino Jr's Freak Scene. Du har helt sikkert en fin kveld i vente, MaHa.MaHa skrev:4,5 timer igjen til konsert. I mellomtiden Jens Carelius, etter det Nils Bech. Blir en bra kveld dette. Ett glass til med Chardonnay før man går, bare...
![]()