U
utgatt60135
Gjest
Gjestemedlem skrev:Bra saker!
The Spaceshits came together in the mid-90s in the then-bristling Montreal punk scene. Known for their frenetic, off the wall sound, they released three LPs, two of which are reissued, and a couple of EPs. The Spaceshits are primarily known for having Blacksnake (Eric Khan), who later became King Khan, as their bassist. They became, for the most part, defunct once Khan split.
Ble nysgjerrig da jeg ikke har denne plata så jeg hermer.Tor Nado skrev:Magazine - Secondhand Daylight
baluba baluba...baluba skrev:Klokken er drøyt ti, og jeg er helt alene på desken. Da skrus volumet opp på mine skrivebordsht fra Logitech, og musikken besørges av noen bergensrockere med en lett synlig og tydelig referanse til Twin Peaks. Albumet er det selvtitulerte.
![]()
Å nei da, Townes. Dette var en test på våkenheten. Det jeg har kritisert andre for er å ikke gi muligheten for å google seg fram til et resultat engang, og her har jeg lagt ut clues som skal kunne brukes til å google seg fram til riktig plate. Ved en annen anledning tidligere i uken skrev jeg navn og tittel med nesten usynlig skrift. Det var en test på om dere trenger nye lesebriller. U see?Townes skrev:baluba baluba...baluba skrev:Klokken er drøyt ti, og jeg er helt alene på desken. Da skrus volumet opp på mine skrivebordsht fra Logitech, og musikken besørges av noen bergensrockere med en lett synlig og tydelig referanse til Twin Peaks. Albumet er det selvtitulerte.
![]()
Her går du i samme felle som du har arrestert undertegnede m.fl. tidligere
Fåkke opp noe bilde, og teksten din er ikke tilstrekkelig nok til at alle skjønner ka du mener. Antar du hører på Audrey Horne?
Bildet kommer ikke opp her nei, trolig fordi du har hentet det fra en blog, og da kicker websense/nazisense inn her på jobb.baluba skrev:Å nei da, Townes. Dette var en test på våkenheten. Det jeg har kritisert andre for er å ikke gi muligheten for å google seg fram til et resultat engang, og her har jeg lagt ut clues som skal kunne brukes til å google seg fram til riktig plate. Ved en annen anledning tidligere i uken skrev jeg navn og tittel med nesten usynlig skrift. Det var en test på om dere trenger nye lesebriller. U see?Townes skrev:baluba baluba...baluba skrev:Klokken er drøyt ti, og jeg er helt alene på desken. Da skrus volumet opp på mine skrivebordsht fra Logitech, og musikken besørges av noen bergensrockere med en lett synlig og tydelig referanse til Twin Peaks. Albumet er det selvtitulerte.
Fåkke opp noe bilde, og teksten din er ikke tilstrekkelig nok til at alle skjønner ka du mener. Antar du hører på Audrey Horne?
Viste ikke bildet, forresten? Siden du måtte gjette, mener jeg.
Edit: Du skrivre jo at bildet ikke vises. Hos meg var det synlig hele veien, så da er det et godt eksempel på hvor vilkårlig slikt kan være. Og dermed et godt eksempel på hvorfor vi må gi noen skriftlige hint slik at budskapet kommer fram uansett.
Pink Floyd??65finger skrev:Sauer som breker på et jorde i nærheten av hytta
Er lyden god?65finger skrev:Sauer som breker på et jorde i nærheten av hytta
Sjefsplate! Usikker på kalla vinyl reissue som er å foretrekke her. Noen tips?Roberten skrev:Flamin' Groovies - Teenage Head
Snodig, for det pleier å være meg som får de problemene, og jeg kan se bildet uten problemer. Er det noen andre som ikke ser det?Townes skrev:Bildet kommer ikke opp her nei, trolig fordi du har hentet det fra en blog, og da kicker websense/nazisense inn her på jobb.baluba skrev:Å nei da, Townes. Dette var en test på våkenheten. Det jeg har kritisert andre for er å ikke gi muligheten for å google seg fram til et resultat engang, og her har jeg lagt ut clues som skal kunne brukes til å google seg fram til riktig plate. Ved en annen anledning tidligere i uken skrev jeg navn og tittel med nesten usynlig skrift. Det var en test på om dere trenger nye lesebriller. U see?Townes skrev:baluba baluba...baluba skrev:Klokken er drøyt ti, og jeg er helt alene på desken. Da skrus volumet opp på mine skrivebordsht fra Logitech, og musikken besørges av noen bergensrockere med en lett synlig og tydelig referanse til Twin Peaks. Albumet er det selvtitulerte.
Edit: Du skrivre jo at bildet ikke vises. Hos meg var det synlig hele veien, så da er det et godt eksempel på hvor vilkårlig slikt kan være. Og dermed et godt eksempel på hvorfor vi må gi noen skriftlige hint slik at budskapet kommer fram uansett.
Den første du får tak i. Musikken er jo den sammeTownes skrev:Sjefsplate! Usikker på kalla vinyl reissue som er å foretrekke her. Noen tips?Roberten skrev:Flamin' Groovies - Teenage Head
MjahRoberten skrev:Den første du får tak i. Musikken er jo den sammeTownes skrev:Sjefsplate! Usikker på kalla vinyl reissue som er å foretrekke her. Noen tips?Roberten skrev:Flamin' Groovies - Teenage Head![]()
Hotlinking er døvt. Lagre bildet og last det opp på HFS. Det tar sekunder.baluba skrev:Snodig, for det pleier å være meg som får de problemene, og jeg kan se bildet uten problemer. Er det noen andre som ikke ser det?Townes skrev:Bildet kommer ikke opp her nei, trolig fordi du har hentet det fra en blog, og da kicker websense/nazisense inn her på jobb.baluba skrev:Å nei da, Townes. Dette var en test på våkenheten. Det jeg har kritisert andre for er å ikke gi muligheten for å google seg fram til et resultat engang, og her har jeg lagt ut clues som skal kunne brukes til å google seg fram til riktig plate. Ved en annen anledning tidligere i uken skrev jeg navn og tittel med nesten usynlig skrift. Det var en test på om dere trenger nye lesebriller. U see?Townes skrev:baluba baluba...baluba skrev:Klokken er drøyt ti, og jeg er helt alene på desken. Da skrus volumet opp på mine skrivebordsht fra Logitech, og musikken besørges av noen bergensrockere med en lett synlig og tydelig referanse til Twin Peaks. Albumet er det selvtitulerte.
Edit: Bildet er redigert ut av dette innlegget. Dere må tilbake til de to første for å se bildet slik jeg ser det.
JeppsRoberten skrev:Husker jeg ikke fryktelig feil er den jeg kjøpte i platebaren utgitt på Norton. Den virker veldig fint hos meg. Hvordan den er opp mot andre tør jeg ikke si så mye om.