- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Henne:

Ei meget bra skive imo.norman skrev:Hei
Ypperlig valg, Jan. Et undervurdert album.
vh Norman
Du banner ikke.Townes skrev:![]()
Roky - All that may do my rhyme
Banner nok i kjerka når eg sier at dette er Roky plata eg hører mest på, og trolig også liker best.
Men eg er jo en country/folk disippel...
Samme her, men tenkte at Roky-disipler holder "I think of demons" i en klasse for seg. Er disse to for min del ogsåErosLoveking skrev:Du banner ikke.Townes skrev:![]()
Roky - All that may do my rhyme
Banner nok i kjerka når eg sier at dette er Roky plata eg hører mest på, og trolig også liker best.
Men eg er jo en country/folk disippel...
Denne sammen med Roky Erickson & The Aliens - "I Think of Demons" er de to mest spilte Roky-skivene for min del.
Bringer gode minner om mine første år i Oslo.![]()
fine plater der ja! liker veldig godt den blue montain platarolfozzy skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
Så langt i dag har jeg spilt disse. Og dette er jaggu bra musikk. Americana
Det virker som om MC er blitt ditt foretrukne format for tiden, Jan.JanR skrev:Litt slække musikk er påkrevd, sies det her
På kassett må vite;
![]()
/jan
Sjølvsagt! En så fin stemme og en så fin låt kan umulig bli feilbaluba skrev:Det virker som om MC er blitt ditt foretrukne format for tiden, Jan.JanR skrev:Litt slække musikk er påkrevd, sies det her
På kassett må vite;
/janFår gi den en snurr fra HDD senere. Nå spiller jeg Emmylou Harris' "Luxury Liner", som jo inneholder en låt vår kjære Townes bør ha som sin favoritt av Emmylou.