[No message]
Vedlegg
-
315.5 KB Visninger: 167
Ingen dårlig skive heller, men det er selvsagt vanskelig å nå opp i toppsjiktet av utgivelser der i gården.Townes skrev:![]()
Varmer opp med eneste cynics plata tilgjengelig på spotify.
Langt fra bestenotering, men funker fint.
Sjølvsagt skal besteskiva snurrestErosLoveking skrev:Ingen dårlig skive heller, men det er selvsagt vanskelig å nå opp i toppsjiktet av utgivelser der i gården.Townes skrev:![]()
Varmer opp med eneste cynics plata tilgjengelig på spotify.
Langt fra bestenotering, men funker fint.
Regner med at du fyrer av "Rock'n'Roll" før du dra hjemmefra ikveld.
Glemmer aldri den dagen i 1985 en bekjent (innehaveren av Compacthuset) stakk innom en butikk jeg i stod med en cd i bilen som hans egen Yamaha-cdp ikke klarte å spille av. Det ble siklet når jeg fant ut at den lot seg spille av på min Denon (som ble solgt i butikken vi møttes i), og den ble kjapt min. Han hadde kjøpt den i NY og den var vanskelig å oppdrive for ham som butikkeier, så han kunne ikke skaffe flere plater enda. Uansett så ble "Five Leaves Left" min den høstdagen i 1985, og det samme eks er rippet til HDD i dag. Og den skal få seg en lite snurr nå.dag1234 skrev:Denne vakre og triste plata:
![]()
Huffda, hørtes ikke bra ut, men det årnær seg sikkert. Borger vel for en sen konsertstart da, og det er bare bra for min del. Skulle det mot formodning bli avlyst. :-X :-X :-X får det bli Last Train som byr på Astroburger ikveld (snakk om kjip konsertkrasj.Townes skrev:Blir nok bra i kveld Eros, så sant de kommer seg over fjellet. I går kveld hadde de ingen anelse om kordan de skulle komme seg til Oslo.![]()