The Cynics - "Stranded in Madrid - Live at the Yasta"

|
har jo ikke kommet til singlene engang.Townes skrev:Nå må du ikkje gå lei FØR konserten Eros ;D
Blir spennende å høre dommen ToddTodd skrev:Min tur ut i albumstafett 4 imorgen. Har hatt noen lytterunder til min plate. Tar nok en runde nu. Rock on'
![]()
Gjestemedlem skrev:Ikke dum!
Skal gjøre.ErosLoveking skrev:mye mye mye bedre live............Gjestemedlem skrev:Ikke dum!
edit: sjekk ut deres svirebrødre The Urges i samme slengen. Kanoner, kuler og krutt!!
Skal bare se på det. Gårdsagens konsert ga massiv mersmak og tinnitus. Kommer nok til å høre endel på slikt i sommer tenker jeg.ErosLoveking skrev:Deph, ser vi konturene av en garageaspirant for tiden.![]()
![]()
Må vel skaffe meg den da. Hm, de hadde den ikke på Play. Finner den sikkert en eller annen plass. De solgte forresten CDene til 100kr på konserten i går, men jeg hadde bare kroner igjen til en t-skjorte når kvelden var over.Er på tida å fyre av kremalbumet, den mest spilte skiva i samlinga. Tror faktisk det også er en av tidenes mest solgte garagealbum i Norge. Big Dipper har ikke solgt få av denne oppgjennom. Ikke bare for die hard garage fans, for de som liker rock, og ikke wannabes.
The Cynics - "Rock´n´Roll"
have fun!ErosLoveking skrev:Valget er enkelt for et siste album på hjemmebane ikveld. Drikkegenet slår inn for fullt før man beveger seg ut på konsert og "inn i dimman". ;D
The Swingin´Neckbreakers - " Live For Buzz"
![]()
Tiårets beste? Neppe, men god nok til at den spiller inn mine nye AKG-er ved hjelp av Spotify.Townes skrev:![]()
Tiårets beste? Civilians med Joe Henry. Må ha litt ørebalsam nå...
Blir nok bra i kveld Eros, så sant de kommer seg over fjellet. I går kveld hadde de ingen anelse om kordan de skulle komme seg til Oslo.![]()