- Ble medlem
- 28.06.2009
- Antall liker
- 47
Lyngen; Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sjekket ut den Slint plata tidligere, bør være noe for meg. Skal sjekkes ut. Ellers supert med Wilco og Iggy da, men fanker'n ble alt for sent idag og :-\
|
Lykke tilTodd skrev:Lyngen; Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sjekket ut den Slint plata tidligere, bør være noe for meg. Skal sjekkes ut. Ellers supert med Wilco og Iggy da, men fanker'n ble alt for sent idag og :-\
Kan være en god og sunn øvelse det og høre på noe en ikke liker.Lyngen skrev:Hører på musikk jeg egentlig ikke liker: Talking Heads album.
Hvilke album har du/hører på? Jeg har mest sansen for de som kom t.o.m. Remain in LightLyngen skrev:Hører på musikk jeg egentlig ikke liker: Talking Heads album.
Ja, det er sundt. Liker endel av musikken ganske bra faktisk, mens endel blir for "funky".ErosLoveking skrev:Kan være en god og sunn øvelse det og høre på noe en ikke liker.Lyngen skrev:Hører på musikk jeg egentlig ikke liker: Talking Heads album.
Tar meg i å gjøre det selv innimellom
Ja, særlig album-versjonen, live-versjonen fra Stop Making Sense er litt for glættLyngen skrev:Siste sang blir: Psycho Killer
Den er tøff 8).
Veldig bra lyd på denne. Kjøpte den billig på cd i høst kun for å teste lyden (jazz-country eller hva man skal kalle dette er egentlig ikke min greie), men har endt opp med å spille den mye i vintermørket og kuldaPsychonaut skrev:
Enig her. Jeg kjøpte den på vinyl da den var nymikefish skrev:en moderne klassiker :
![]()
mvh. s,