U
utgatt60135
Gjest
Ja, det var vel ikke så lett å lese.baluba skrev:Hva er det siste du viser frem? Det hadde vært kjekt med litt ledsagende tekst for oss som ikke har sett alt enda.
Alle burde vite om Jenny Hval spør du meg
Ja, det var vel ikke så lett å lese.baluba skrev:Hva er det siste du viser frem? Det hadde vært kjekt med litt ledsagende tekst for oss som ikke har sett alt enda.
Nå også uten knirk ??? :R.Solhaug skrev:Santana - viva! på nysmurt Dual 1219 8)
Mvh. RS
JanR skrev:Nå også uten knirk ??? :R.Solhaug skrev:Santana - viva! på nysmurt Dual 1219 8)
Mvh. RS
/jan
I den grad gammel musikk kan oppleves som radikal er det Gardiner's Beethoven syklus. For meg var det en åpenbaring, fjernet fernissen og børstet vekk støvet Every home should have one!65finger skrev:
Tempoet var litt uvant i starten men enig, den sitter som et skuddPesquera skrev:I den grad gammel musikk kan oppleves som radikal er det Gardiner's Beethoven syklus. For meg var det en åpenbaring, fjernet fernissen og børstet vekk støvet Every home should have one!65finger skrev:
Selve låte Heroes er jo en dødare65finger skrev:
Low, Lodgers og Heroes er en fantastisk triologi og spilles ofte her. hele 70talls produksjonen til Bowie er et mustgismo skrev:Selve låte Heroes er jo en dødare65finger skrev:![]()