De fleste cover har tekst som avslører hvem artisten er, men langtfra alle. Noen svært få covere (som Pink Floyds) er så ikoniske at de fleste kjenner dem igjen, men det er et eksklusivt og lite utvalg plater. Ellers kan man ikke forvente at alle kjenner igjen covere til band som ikke tilhører den absolutte elite-klasse mtp kjendisstatus.
Derfor ber jeg ydmykt om at artistens navn og tittelen på platen skrives ned i tillegg til at det linkes til coverbildet, for det er ikke sjelden at jeg ikke aner hva bidragsyteren har hatt på platesnurreren. Et rart bilde jeg aldri har sett (ifølge min selektive hukommels) forteller jeg ingenting om hva dere har hørt på. Det eneste det forteller meg er hvordan platen ser ut, og jeg gidder ikke se gjennom det totale utvalget av plater i nærmeste Platekompaniet-filial for å finne det ut. For meg er denne tråden en inspirasjon til hva jeg skal lytte til på Spotify, eventuelt kjøpe ved en senere anledning. Tipper også andre føler at slike poster får dem til å sitte igjen som store spørsmålstegn.