Gav denne en sjanse og likte godt det jeg fikk høre..Townes skrev:Of monsters and men - My head is an animal
![]()
Finfine saker
|
Gav denne en sjanse og likte godt det jeg fikk høre..Townes skrev:Of monsters and men - My head is an animal
![]()
Finfine saker
En gang til, rett inn på topp 5 til nå i årTownes skrev:Jack White - Blunderbuss (2012)
![]()
Du må slutte å ta det du tar. Ka det enn er...Lyngen skrev:Hmm... trodde ikke Townes og White var på lag.
Men klassisk er verdens beste musikk. Et eksempel her;
![]()
Kjøpte meg ny plate i dag. The White album, men ikke Beatles. Hvem kan det være?
En annen løsning er å ta det som allerede er blitt foreskrevet?Townes skrev:Du må slutte å ta det du tar. Ka det enn er...Lyngen skrev:Hmm... trodde ikke Townes og White var på lag.
![]()
Kjøpte meg ny plate i dag. The White album, men ikke Beatles. Hvem kan det være?
Flott platelars_erik skrev:Mens man registrer at noen er hinsides redning.
Hva er dette? Vet det ble lagt ut i går, men finner det ikke.motoren skrev:Klarer ikke å stoppe å spille denne,utrolig vellaget plate.
Vakker
mvh
lars_erik skrev:Hva er dette? Vet det ble lagt ut i går, men finner det ikke.motoren skrev:Klarer ikke å stoppe å spille denne,utrolig vellaget plate.
Vakker
mvh
Takker, bukker og neier ;Dmotoren skrev:lars_erik skrev:Hva er dette? Vet det ble lagt ut i går, men finner det ikke.motoren skrev:Klarer ikke å stoppe å spille denne,utrolig vellaget plate.
Vakker
mvh
Ani DiFranco-Dilate
mvh
Du må spille igjennom hele platen,det er en skikkelig høydarelars_erik skrev:Takker, bukker og neier ;Dmotoren skrev:lars_erik skrev:Hva er dette? Vet det ble lagt ut i går, men finner det ikke.motoren skrev:Klarer ikke å stoppe å spille denne,utrolig vellaget plate.
Vakker
mvh
Ani DiFranco-Dilate
mvh
Venter på at luftrommet skal åpne segmotoren skrev:Du må spille igjennom hele platen,det er en skikkelig høydarelars_erik skrev:Takker, bukker og neier ;Dmotoren skrev:lars_erik skrev:Hva er dette? Vet det ble lagt ut i går, men finner det ikke.motoren skrev:Klarer ikke å stoppe å spille denne,utrolig vellaget plate.
Vakker
mvh
Ani DiFranco-Dilate
mvh
mvh
Jeg tar jo det som er foreskrevet. Det er rett foran dere! I dobbel forstand.united59 skrev:En annen løsning er å ta det som allerede er blitt foreskrevet?Townes skrev:Du må slutte å ta det du tar. Ka det enn er...Lyngen skrev:Hmm... trodde ikke Townes og White var på lag.
![]()