U
utgatt60135
Gjest
Den har jeg også spilt mye i det sisteMaHa skrev:
Den har jeg også spilt mye i det sisteMaHa skrev:
En av mine favoritter! Setter den på nå.REX skrev:Mørket har senket seg, og jeg lytter til denne![]()
Min favoritt av Dead Can Dance, nydelig plate.SOA skrev:Fortsetter min "reise" med Dead Can Dance...
Aion ('90)
Jeg kjente ikke til gruppa før inntil nylig. Jeg har hørt endel på sampler og faller ned på "Within the Realm of a Dying Sun" som førstevalg. Hva tror dere?atonal skrev:Min favoritt av Dead Can Dance, nydelig plate.SOA skrev:Fortsetter min "reise" med Dead Can Dance...
Aion ('90)
Eneste av han Bjørnen jeg ikke har..JanR skrev:Må jo nesten se om det her er noe å samle på, på vinyl.
![]()
/jan
Jøss! Har Brut blitt prog?? Begynner å bli en stund siden sist, den gang Theo og Perry var med, men da var de mer scandi-rock.65finger skrev:Brut Boogaloo - Dirty living
Norsk Progband utgitt 2008.
Det er mulig jeg går litt vill i sjangere men det minner om symf/prog rock fra 1970 tallet. Kjenner ikke bandet, kjøpte det faktisk på impuls hos platekompaniet (betjeningen spilte platen) kul musikkErosLoveking skrev:Jøss! Har Brut blitt prog?? Begynner å bli en stund siden sist, den gang Theo og Perry var med, men da var de mer scandi-rock.65finger skrev:Brut Boogaloo - Dirty living
Norsk Progband utgitt 2008.![]()
Som sagt har ikke jeg hørt de på en stund, men kjenner de som var med fra starten. Brut før i tiden hadde ihvertfall føttene godt plantet i sen hvit US 60´s dongerirock (hvis jeg kan kalle det det? ;D ) Ser ikke for meg at de har "utvidet" med 70´s slengbukser og pompøse symfo-orgel. :65finger skrev:Det er mulig jeg går litt vill i sjangere men det minner om symf/prog rock fra 1970 tallet. Kjenner ikke bandet, kjøpte det faktisk på impuls hos platekompaniet (betjeningen spilte platen) kul musikkErosLoveking skrev:Jøss! Har Brut blitt prog?? Begynner å bli en stund siden sist, den gang Theo og Perry var med, men da var de mer scandi-rock.65finger skrev:Brut Boogaloo - Dirty living
Norsk Progband utgitt 2008.![]()
![]()