Noe annet ville overraske.rolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
Har den både på CD og Vinyl her så jeg kan ikke hjelpe deg å bli kvitt den heller.
Noe annet ville overraske.rolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
Hva i alle dager får deg til og tro at jeg vil kvitte meg med den?RoDa skrev:Noe annet ville overraske.rolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
Har den både på CD og Vinyl her så jeg kan ikke hjelpe deg å bli kvitt den heller.
Jeg skal spille den for deg i dag også ;Drolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
Godt vi ikke er i samme rom.lars_erik skrev:Jeg skal spille den for deg i dag også ;Drolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
Det er jeg ikke enig i. Du har sikkert veldig mye bra musikk som jeg kunne lånt øret tilrolfozzy skrev:Godt vi ikke er i samme rom.lars_erik skrev:Jeg skal spille den for deg i dag også ;Drolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
Det har jeg helt sikkert, men det er her.lars_erik skrev:Det er jeg ikke enig i. Du har sikkert veldig mye bra musikk som jeg kunne lønt øret tilrolfozzy skrev:Godt vi ikke er i samme rom.lars_erik skrev:Jeg skal spille den for deg i dag også ;Drolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
![]()
Det som gjør at hun blir omfavnet av mange, har en del med at musikken er uten dynamisk koprimering å gjøre. Hadde enda mer av all den gode musikken der ute vært behandlet med samme respekten fra lydteknikkere og produsenter :'(rolfozzy skrev:Det har jeg helt sikkert, men det er her.lars_erik skrev:Det er jeg ikke enig i. Du har sikkert veldig mye bra musikk som jeg kunne lønt øret tilrolfozzy skrev:Godt vi ikke er i samme rom.lars_erik skrev:Jeg skal spille den for deg i dag også ;Drolfozzy skrev:Denne har ikke blitt spilt i dag.
![]()
![]()
Ikke hos deg når du spiller Bremnæs.
Nesten rettdag1234 skrev:Etter som jeg har lært lars_erik å kjenne, så er lyden en viktig del av musikkopplevelsen for han. Mange er ikke så opptatt av det, heller ikke jeg. Men han er det, og det er greit for meg.
Men så viktig at plater ofte ender opp som støvsamlere fordi den ikke låter så bra?lars_erik skrev:Nesten rettdag1234 skrev:Etter som jeg har lært lars_erik å kjenne, så er lyden en viktig del av musikkopplevelsen for han. Mange er ikke så opptatt av det, heller ikke jeg. Men han er det, og det er greit for meg.
Det er slik at opplevelsen blir bedre om lyden er bra, i forhold til om den ikke er så bra. Det er sikkert mange som er av samme oppfatning.
Ja, for et stort problem er den forjævlige diskanten en del plater har, noe som gjør de uhørlig :'(baluba skrev:Men så viktig at plater ofte ender opp som støvsamlere fordi den ikke låter så bra?lars_erik skrev:Nesten rettdag1234 skrev:Etter som jeg har lært lars_erik å kjenne, så er lyden en viktig del av musikkopplevelsen for han. Mange er ikke så opptatt av det, heller ikke jeg. Men han er det, og det er greit for meg.
Det er slik at opplevelsen blir bedre om lyden er bra, i forhold til om den ikke er så bra. Det er sikkert mange som er av samme oppfatning.
Jeg tror du trenger et anlegg til. Det må enten være rørbasert eller god retro, slik at du orker å ta til deg mer påtrengt åndelig næring i form av vidunderlige plater med rufsete ferniss. ;Dlars_erik skrev:Ja, for et stort problem er den forjævlige diskanten en del plater har, noe som gjør de uhørlig :'(baluba skrev:Men så viktig at plater ofte ender opp som støvsamlere fordi den ikke låter så bra?lars_erik skrev:Nesten rettdag1234 skrev:Etter som jeg har lært lars_erik å kjenne, så er lyden en viktig del av musikkopplevelsen for han. Mange er ikke så opptatt av det, heller ikke jeg. Men han er det, og det er greit for meg.
Men den som leter, den finner. Nå har jeg endelig! funnet en mastring av Bob Dylans Blood On The Tracks som ikke framkaller hasteopperasjon ved Øre-Nese-Hals ;D
Jeg jobber med musikk til daglig. Da blir man kanskje mer kresen enn andre.baluba skrev:Jeg tror du trenger et anlegg til. Det må enten være rørbasert eller god retro, slik at du orker å ta til deg mer påtrengt åndelig næring i form av vidunderlige plater med rufsete ferniss. ;Dlars_erik skrev:Ja, for et stort problem er den forjævlige diskanten en del plater har, noe som gjør de uhørlig :'(baluba skrev:Men så viktig at plater ofte ender opp som støvsamlere fordi den ikke låter så bra?lars_erik skrev:Nesten rettdag1234 skrev:Etter som jeg har lært lars_erik å kjenne, så er lyden en viktig del av musikkopplevelsen for han. Mange er ikke så opptatt av det, heller ikke jeg. Men han er det, og det er greit for meg.
Men den som leter, den finner. Nå har jeg endelig! funnet en mastring av Bob Dylans Blood On The Tracks som ikke framkaller hasteopperasjon ved Øre-Nese-Hals ;D
Ikke la Baluba mobbe deg. Slå tilbake! Eller kast stein. Eventuelt en molotov.lars_erik skrev:Jeg jobber med musikk til daglig. Da blir man kanskje mer kresen enn andre.baluba skrev:Jeg tror du trenger et anlegg til. Det må enten være rørbasert eller god retro, slik at du orker å ta til deg mer påtrengt åndelig næring i form av vidunderlige plater med rufsete ferniss. ;Dlars_erik skrev:Ja, for et stort problem er den forjævlige diskanten en del plater har, noe som gjør de uhørlig :'(baluba skrev:Men så viktig at plater ofte ender opp som støvsamlere fordi den ikke låter så bra?lars_erik skrev:Nesten rettdag1234 skrev:Etter som jeg har lært lars_erik å kjenne, så er lyden en viktig del av musikkopplevelsen for han. Mange er ikke så opptatt av det, heller ikke jeg. Men han er det, og det er greit for meg.
Ikke finner. For all del ikke finner. Du vet de er drikkfeldige, og Baluba er selv glad i et skudd i pelsen. Det der kan fort gå galt.lars_erik skrev:Siden jeg er dekadent, og ikke gidder gjøre drittjobbene selv, sendes finner til Casa Baluba ( polakkene har enda ikke returnert)
Denne nå;
Fornøyd og stinn av krigsgin og 22 Pistepirkko, Leningrad Cowboys og Hanoi Rocks kan de finne på å gjøre endereis med nytt oppdrag. 8)dag1234 skrev:Ikke finner. For all del ikke finner. Du vet de er drikkfeldige, og Baluba er selv glad i et skudd i pelsen. Det der kan fort gå galt.lars_erik skrev:Siden jeg er dekadent, og ikke gidder gjøre drittjobbene selv, sendes finner til Casa Baluba ( polakkene har enda ikke returnert)
Denne nå;
En veldig god plate det der, Dagdag1234 skrev:Laura Marling - I speak because I can