- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Nobunny - First blood
Vedlegg
-
152.2 KB Visninger: 131
Jøss. understreken er lenger unna en pulverapparatavstand i dag siden du tråkker så friskt igang ?dag1234 skrev:Nobunny - First blood
;DRoberten skrev:Jøss. understreken er lenger unna en pulverapparatavstand i dag siden du tråkker så friskt igang ?dag1234 skrev:Nobunny - First blood
Jøss dag, hva er det du har gitt deg ut på? Dette er jo like rævva produsert som dead moon. Spent på ka du syns om dette.dag1234 skrev:Nobunny - First blood
Mitt stalltips er at Dag liker Breathe og Blow Dumb best.Townes skrev:Jøss dag, hva er det du har gitt deg ut på? Dette er jo like rævva produsert som dead moon. Spent på ka du syns om dette.dag1234 skrev:Nobunny - First blood
Fått gjort deg opp noe inntrykk av since da? Såg du hadde fått den omsider.
Måtte sjekke ut hva dette er for noe siden det har blitt spilt mye av folk i tråden. Hører nå på 'I am a girlfriend', og verken den eller First Blood interesserte meg noe særlig.Roberten skrev:Mitt stalltips er at Dag liker Breathe og Blow Dumb best.Townes skrev:Jøss dag, hva er det du har gitt deg ut på? Dette er jo like rævva produsert som dead moon. Spent på ka du syns om dette.dag1234 skrev:Nobunny - First blood
Ellers må jo I Am A Girlfriend fra Love Visions være perfekt for dag, mye å analysere og ta tak i der.
Det var jo rosinen i pølsa på den plata. En skikkelig killer!Roberten skrev:Mitt stalltips er at Dag liker Breathe og Blow Dumb best.Townes skrev:Jøss dag, hva er det du har gitt deg ut på? Dette er jo like rævva produsert som dead moon. Spent på ka du syns om dette.dag1234 skrev:Nobunny - First blood
Ellers må jo I Am A Girlfriend fra Love Visions være perfekt for dag, mye å analysere og ta tak i der.
Jeg kan på det aller varmeste anbefaleTownes skrev:Det var jo rosinen i pølsa på den plata. En skikkelig killer!
Mens eldste kid'n glaner halvapatisk på barnetv, har far gravd mer i kassene (har kommet fram til at eg/vi enten må a) flytte til større bolig eller b) selge unna enda flere cd'er)
Built to spill - Perfect from now on
Since likte jeg veldig godt. Jeg er liker jo Bloomed svært så godt fra før av, men Since er mer nakent og innpå nerven. Den krever litt mer, glir inn sånn rett inn som Bloomed - men jeg tror det er en plate jeg vil høre mye på, for den virker slitesterk.Townes skrev:Det var jo rosinen i pølsa på den plata. En skikkelig killer!Roberten skrev:Mitt stalltips er at Dag liker Breathe og Blow Dumb best.Townes skrev:Jøss dag, hva er det du har gitt deg ut på? Dette er jo like rævva produsert som dead moon. Spent på ka du syns om dette.dag1234 skrev:Nobunny - First blood
Mens eldste kid'n glaner halvapatisk på barnetv, har far gravd mer i kassene (har kommet fram til at eg/vi enten må a) flytte til større bolig eller b) selge unna enda flere cd'er)
:-* go'gutten.dag1234 skrev:Dette er mitt håp, og det kan ingen ta i fra meg.
indeedkjoenik skrev:The Black Keys - Attack & Release
Veldig bra rock!!
ja, kom igjen da..... 8)dag1234 skrev:Mew - No more stories are told... Forsøker atter å se om det lar seg gjør å like denne.
Hehe. Det var du som inspirerte meg, for du spilte den en god del her for ei stund siden. Men jeg får den bare ikke inn under huden. Må la den ligge og modnes litt til... (eller gå i glemmeboken, og den er ganske stor etterhvert) :-\Lyngen skrev:ja, kom igjen da..... 8)dag1234 skrev:Mew - No more stories are told... Forsøker atter å se om det lar seg gjør å like denne.