- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Mer en smittekilde, vil jeg si.
Kate Bush - The Sensual World
Kate Bush - The Sensual World
Vedlegg
-
28.2 KB Visninger: 206
|
Aj, den er det lenge siden jeg har hørt nå. Har den ikke lenger, men vet at den fortsatt finnes i min brors vinylsamling. Deres beste synes jeg.JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Du mener det? ;DRoberten skrev:Den der er neppe noe for deg, jeg hadde satt på afrocubism eller abbey road sporenstreks hadde jeg vært deg, understrekerik.
Jeg tror det er umulig for meg å forklare deg hvor hardt jeg forsøker å glemme at Jethro Tull og Pink Floyd er to av dine favoritter.lars_erik skrev:Du mener det? ;DRoberten skrev:Den der er neppe noe for deg, jeg hadde satt på afrocubism eller abbey road sporenstreks hadde jeg vært deg, understrekerik.
Jeg likte første låt. Du må gi meg kredit for forsøket, og samtidig ikke glemme at to av mine favoritter er Jethro Tull og Pink Floyd.
?!Townes skrev:Fortsetter romstreringa i kasser under senga
Pavement - Wowee Zowee
Tror jaggu eg syns dette er deira beste.
En sjakkreferanse? En tvilsom preferanse rett og slett?Roberten skrev:?!Townes skrev:Fortsetter romstreringa i kasser under senga
Pavement - Wowee Zowee
Bedre enn Slanted And Enchanted ?!? Does not computeFordi ? Hæ ?!
Jeg har et bortimot religiøst forhold til Pavement, fra Slay Tracks og ut. Men det har alltid vært, og vil nok alltid være, S&E som er favoritten min. Det er en råhet der som ikke finnes på noen av de andre utgivelsene deres.Townes skrev:En sjakkreferanse? En tvilsom preferanse rett og slett?Roberten skrev:?!Townes skrev:Fortsetter romstreringa i kasser under senga
Pavement - Wowee Zowee
Bedre enn Slanted And Enchanted ?!? Does not computeFordi ? Hæ ?!
Nei si det. Vanskelig å forklare egentlig. Det er en av de indieplatene eg fikk et enormt sterkt forhold til. Kjøpte den vel en gang rundt midten av 90 tallet, og en av færre ting dengang eg skaffet meg på vinyl. Liker det fragmentariske sammensuriet plata egentlig er. Plata er så mye rart lissom.
Syns faktisk andre pavement plater er bedre enn slanted også. Så det så.
Glemte denne i fjor. Gir den en sjans nå. Hm..låter bra - som vanlig fra det holdbaluba skrev:Enig i det. Passe lang er den også. Det er faktisk en av de platene som hadde tålt en eller to låter til, noe som er uvanlig i dag. Gir den en liten snurr jeg også.mikefish skrev:Det var en tabbe at jeg ikke tok med denne når det gjaldt fjorårets beste album,men dette er en fin og tidløs plate :
![]()
Lloyd Cole - broken record
mvh. s,![]()
Den går noen runder her også for tidenErosLoveking skrev:Skal ikke plage dere med mye av det som jeg spiller hyppig i det siste, men denne fant endelig veien til platetallerkenen etter at postmannen kom med hentelapp idag.
Gene Clark - "No Other"
![]()
Spilles gjentatte ganger selvfølgelig.