|
Hvilken plate er det du snakker om? Har du plukket opp juleplata til Bettan og Didrik Solli Tangen?Fy!!!...
Lenge siden jeg har digget en ny plate så mye som nå over hodetelefonene! Plata kom visst ut i oktober. Hvorfor har ingen her nevnt denne? Kjørte den rett på førsteplass, men har det rablet for meg? Bare i sykt godt musikkhumør? Jeg rister løst det som er mulig for dette er ordentlig ROCK. Nei, jeg er edru. Forbredt på nedtur i dagslys tross alt.
Den var ikke så hel allikevel, når jeg rev av plasten i går var lokket revnet på den ene sidenDa er den omsider kommet i husså det blir The Who på meg resten av kvelden(og sikkert morgen dagen)
The Who - The Studio Albums
Den kom hel fram, men tror det var flaks. Ikke serlig godt pakket fra cdon denne gangen.
Esken de hadde pakket i var alt for stor, og full i hull. Men men....... Boksen var hel
Det er jo det du er Townes, halvparten så tøffJohnny Cash - American III : Solitary man (2000)
![]()
Hadde eg bare vært halvparten så tøff som Johnny Cash var...
Tenkte mer at eg var sånn ca 1/8 del så tøff som Cash da, men takk for tilliten!Det er jo det du er Townes, halvparten så tøffJohnny Cash - American III : Solitary man (2000)
![]()
Hadde eg bare vært halvparten så tøff som Johnny Cash var...hadde du bare vært like tøff
![]()
Hehe, jeg turte ikke å si det siden det ikke er eneste gang jeg er i litt overkillmodus litt inn i natta. Har noen opplevd å få mer "fot" med hodetelefoner på full guffe enn over anlegget?Hvilken plate er det du snakker om? Har du plukket opp juleplata til Bettan og Didrik Solli Tangen?Fy!!!...
Lenge siden jeg har digget en ny plate så mye som nå over hodetelefonene! Plata kom visst ut i oktober. Hvorfor har ingen her nevnt denne? Kjørte den rett på førsteplass, men har det rablet for meg? Bare i sykt godt musikkhumør? Jeg rister løst det som er mulig for dette er ordentlig ROCK. Nei, jeg er edru. Forbredt på nedtur i dagslys tross alt.
Jasså den. Er vel ikke noe og gå ut av sitt gode skinn for.Ok, jeg snakker om den tredje! skiva av Ty Segall i år, Twins. Jeg tok nok i for mye, men veldig bra plate er det åkke som. Hvor bra må jeg ha mer tid på.
Vis vedlegget 171184
Har den kommet på spoty nå? Har sett etter den lenge, men den var ikkje der for ei lita veke sia.Ok, jeg snakker om den tredje! skiva av Ty Segall i år, Twins. Jeg tok nok i for mye, men veldig bra plate er det åkke som. Hvor bra må jeg ha mer tid på.
Vis vedlegget 171184
Edit;
Det er nok også et uttrykk for at jeg savner veldig mer rocka nye utgivelser.
Når vi først er inne på favoritter fra åttitallet er det verdt å nevne at jeg gav dette albumet svært god kritikk i avisen jeg skrev for på den tiden. Og den forsvarer vel en topp 5-posisjon blant mine favoritt Costello-album.Henger meg på Elvis bølgen.
Elvis Costello - King of Americana (1986)
Jeg syns det er den sterkeste skiva hans faktisk. Og lyden er knall også. Etter den kommer vel Almost Blue og de 2 første. Blood & Chocolate er også godkjent.Når vi først er inne på favoritter fra åttitallet er det verdt å nevne at jeg gav dette albumet svært god kritikk i avisen jeg skrev for på den tiden. Og den forsvarer vel en topp 5-posisjon blant mine favoritt Costello-album.Henger meg på Elvis bølgen.
Elvis Costello - King of Americana (1986)
Var ikke der i går på dagen så jeg lastet ned via P. Men i dag var den der faktisk. Ps, jeg tror jeg likte siste del best.Har den kommet på spoty nå? Har sett etter den lenge, men den var ikkje der for ei lita veke sia.Ok, jeg snakker om den tredje! skiva av Ty Segall i år, Twins. Jeg tok nok i for mye, men veldig bra plate er det åkke som. Hvor bra må jeg ha mer tid på.
Vis vedlegget 171184
Edit;
Det er nok også et uttrykk for at jeg savner veldig mer rocka nye utgivelser.
Det å være Believe til Justin Bieber.Hvilken plate er det du snakker om? Har du plukket opp juleplata til Bettan og Didrik Solli Tangen?Fy!!!...
Er´n fin?Det å være Believe til Justin Bieber.Hvilken plate er det du snakker om? Har du plukket opp juleplata til Bettan og Didrik Solli Tangen?Fy!!!...
Nei uff, tror ikke jeg hadde orka å pult han der...Er´n fin?Det å være Believe til Justin Bieber.Hvilken plate er det du snakker om? Har du plukket opp juleplata til Bettan og Didrik Solli Tangen?Fy!!!...
Vis vedlegget 171223
BTW; Han spiller alle instrumenter selv på plata.