- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Prøve noe mer livat her også:
![]()
Mye fot her, ja!
mvh
Ser, nei lytter, om jeg har mer flaks her...
Prøve noe mer livat her også:
![]()
Mye fot her, ja!
mvh
Aldri godt å vite. "Dem Einen sin Uul ist dem Annern sine Nachtigall" . Den ene sin ugle er den andre sin nattergal, som det heter. Kjekt med forskjellig smak hos folk. Kommer i kontakt med ting som en ellers ikke ville ha hørt på. Har lært mye her inne, jeg.Prøve noe mer livat her også:
![]()
Mye fot her, ja!
mvh
Ser, nei lytter, om jeg har mer flaks her...
På første plass i sleazy listening kategorien..Lengst til høyre?Natural Child - Hard In Heaven (2012)
![]()
Hvor i all verden skal jeg putte denne på årslisten![]()
Kanskje du skal gi henne en ny sjanse, Dag? Eventuelt sjekke en av de senere platene. Eller kanskje Orientens Buster Keaton passer deg bedre i kveld?Får vel si at jeg har anakrofile tendenser...du skal se at det går bra likevel.....Og hos meg heter den "First Songs"
![]()
Fant den på harddisken.
Fy f***, for en debutplate! "Wedding Bell Blues", "Stony End" , "And When I Die"! Og dama var vel søtten år da den ble gitt ut......
mvh
Har aldri fulgt din musikksmak så nøye trk, men nå setter jeg på denne og ser hva som skjer. Det kan jo gå bra...
mvh
Kanskje du skal gi henne en ny sjanse, Dag? Eventuelt sjekke en av de senere platene. Eller kanskje Orientens Buster Keaton passer deg bedre i kveld?Får vel si at jeg har anakrofile tendenser...du skal se at det går bra likevel.....Og hos meg heter den "First Songs"
![]()
Fant den på harddisken.
Fy f***, for en debutplate! "Wedding Bell Blues", "Stony End" , "And When I Die"! Og dama var vel søtten år da den ble gitt ut......
mvh
Har aldri fulgt din musikksmak så nøye trk, men nå setter jeg på denne og ser hva som skjer. Det kan jo gå bra...
mvh
@ tkr: Divine Miss Ns debutplate heter egentlig More Than a New Discovery. Den ble senere gitt ut på ny med tittelen First Songs, men kom altså opprinnelig ut under samme tittel som min remastrede nyutgivelse fra noen år tilbake. Det er forskjell i låtrekkefølgen på More Than a New History og First Songs, og min utgave tror jeg inneholder en ekstra sang i forhold til First Songs. Så jeg glemte ikke debuten, men det fant du ut av deg selv.![]()
En kjenner av whisky! Slikt kan man likeLa oss få litt fart på denne tråden.....
James Brown
Forstår ikke hvordan de flaskene kom med på bilde
Det er fredag gutter og jenter
Finnes det en avdeling for låter som ikke er sære?Siden jeg havnet i avdelingen for sære Bowie-låter kan denne også få en runde. Artig versjon, men hvorfor har hun en talleren i håret?
[video=youtube;IqgcByaNyhc]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IqgcByaNyhc[/video]
Det er jo litt merkelig. Har du søkt på Twins også?
Dårlig gjort at jeg ikke får den på min Spotify. Det mp være Spamfilteret som stopper den.
Det er jo litt merkelig. Har du søkt på Twins også?
Dårlig gjort at jeg ikke får den på min Spotify. Det mp være Spamfilteret som stopper den.
Den ødela alt?Dette er nok den skiva som har hatt størst betydning i mitt liv.
R.E.M - Lifes Rich Pageant (1986)
Vis vedlegget 171308
Hehe, ikke helt. Men den dro meg opp fra gjørma.Den ødela alt?Dette er nok den skiva som har hatt størst betydning i mitt liv.
Vis vedlegget 171308
![]()
Negativt altså.Hehe, ikke helt. Men den dro meg opp fra gjørma.Den ødela alt?Dette er nok den skiva som har hatt størst betydning i mitt liv.
![]()
Gjørmebryting har aldrig vært min greieNegativt altså.Hehe, ikke helt. Men den dro meg opp fra gjørma.Den ødela alt?Dette er nok den skiva som har hatt størst betydning i mitt liv.
![]()
![]()