Jeg håper du ikke blir borte Lyngen.Glitrende plate det der!Arcade Fire - The funeral Lyngen hvor har du gjort av deg?
Jeg har lurt på om jeg skulle logge av HFS for en stund, men fikk lyst til å lese kranglingen om igjen for å se på hva som skjedde. Gjorde klar for en liten selvransakelse, men her er det de to siste innleggene på side 479 som satte meg ut. Jeg ser ikke noe galt i mine første og de første tilsvarene. Jeg skjønner fortsatt ikke at det skulle være så galt i å jamre seg litt på mangfoldet og interessen for nye plater som ikke er amaricana og lignende her. Har vi virkelig så lite takhøyde? Vi kan da vel krangle om musikk her, men jeg trives veldig dårlig med å gå personlig på en negativ måte.
Takk for ditt innlegg Hanser´n!
Og takk for tipset av Lightning Dust. Spilles nå.
Jeg har lagt merke til at mange har rangert denne meget høyt, men selv om den er litt i min sfære så virket den litt vel tungfordøyelig? Kanskje man må bruke mye tid på den, så jeg har den på spillelista på Spotify. Fikk alså ikke helt tak på den enda(?).Swans - The seer (2012)
![]()
Sjekker ut denne mens eg håper fozzy lander på rett side i sine vurderinger.
Tenkte det kunne være greit å starte uka med en enkel, fengende og superkommers popplate fra Michael Gira og hans kumpaner.
Takk ...Jeg håper du ikke blir borte Lyngen.Glitrende plate det der!Arcade Fire - The funeral Lyngen hvor har du gjort av deg?
Jeg har lurt på om jeg skulle logge av HFS for en stund, men fikk lyst til å lese kranglingen om igjen for å se på hva som skjedde. Gjorde klar for en liten selvransakelse, men her er det de to siste innleggene på side 479 som satte meg ut. Jeg ser ikke noe galt i mine første og de første tilsvarene. Jeg skjønner fortsatt ikke at det skulle være så galt i å jamre seg litt på mangfoldet og interessen for nye plater som ikke er amaricana og lignende her. Har vi virkelig så lite takhøyde? Vi kan da vel krangle om musikk her, men jeg trives veldig dårlig med å gå personlig på en negativ måte.
Takk for ditt innlegg Hanser´n!
Og takk for tipset av Lightning Dust. Spilles nå.
Fint at vi har litt forskjellige favoritter og preferanser.
Du viser ofte musikkeksempler jeg er ukjent med.
Jeg forsøker å bruke tråden til å utvide horisonten. Mangfold er bra.
Det finnes god og dårlig musikk, men det er ikke avhengig av sjangre.
Mvh
Det var mye motstand der, ja. Men i følge de som forstår seg på det er belønninga stor om man har tålmodighet nok.Jeg har lagt merke til at mange har rangert denne meget høyt, men selv om den er litt i min sfære så virket den litt vel tungfordøyelig? Kanskje man må bruke mye tid på den, så jeg har den på spillelista på Spotify. Fikk alså ikke helt tak på den enda(?).Swans - The seer (2012)
Sjekker ut denne mens eg håper fozzy lander på rett side i sine vurderinger.
Tenkte det kunne være greit å starte uka med en enkel, fengende og superkommers popplate fra Michael Gira og hans kumpaner.
Har så definitivt sine øyeblikk den skiva der. Noe ujevn er den, men toppene er solide. Kan kanskje være noe for Eros og danelctro, eller?Bohannons - Unaka Rising (2012)
![]()
Det hender jeg liker litt tyngre rock.
Men da bør den helst være sørstats-.
Så da så...![]()
Må medgi at jeg ble nysgjerrig, men fant den ikke på Spotify så da satte jeg på denne i stedet:Har så definitivt sine øyeblikk den skiva der. Noe ujevn er den, men toppene er solide. Kan kanskje være noe for Eros og danelctro, eller?Bohannons - Unaka Rising (2012)
![]()
Det hender jeg liker litt tyngre rock.
Men da bør den helst være sørstats-.
Så da så...![]()
de har ihvertfall hatt mye musikk innabords. Tror Make Up blir neste platevalg, men først en forlengelse av det jeg avsluttet gårsdagen med.mAKE UP - sOUND VERITE (1997)
![]()
Hmmm. Kan de ha hatt Love i tankene da de designet coveret, tro?