Kåre Terje's - Sticky Fingers (1871)
|
No må eg bare spørre... Ka er "humoren" med disse årstallene i parantes? Er det noe eg, og sikkert en del andre også, har gått glipp av?
Tror det var K.I.D nr. den siste der.No må eg bare spørre... Ka er "humoren" med disse årstallene i parantes? Er det noe eg, og sikkert en del andre også, har gått glipp av?
Sannsynligvis. Mens andre igjen godt forstår den.No må eg bare spørre... Ka er "humoren" med disse årstallene i parantes? Er det noe eg, og sikkert en del andre også, har gått glipp av?Alison Krauss. (2743)
Kan du ikke være så snill og opplyse slike uinvidde som meg da?Sannsynligvis. Mens andre igjen godt forstår den.No må eg bare spørre... Ka er "humoren" med disse årstallene i parantes? Er det noe eg, og sikkert en del andre også, har gått glipp av?Alison Krauss. (2743)
Jeg tror det har noe med mayakalenderen og gjøre.Kan du ikke være så snill og opplyse slike uinvidde som meg da?Sannsynligvis. Mens andre igjen godt forstår den.No må eg bare spørre... Ka er "humoren" med disse årstallene i parantes? Er det noe eg, og sikkert en del andre også, har gått glipp av?Alison Krauss. (2743)
Enten forstår man det, ellers så gjør man det ikke. Musikk er jo tidløs.Kan du ikke være så snill og opplyse slike uinvidde som meg da?Sannsynligvis. Mens andre igjen godt forstår den.No må eg bare spørre... Ka er "humoren" med disse årstallene i parantes? Er det noe eg, og sikkert en del andre også, har gått glipp av?Alison Krauss. (2743)
Jeg tror det har noe med mayakalenderen og gjøre.Kan du ikke være så snill og opplyse slike uinvidde som meg da?Sannsynligvis. Mens andre igjen godt forstår den.No må eg bare spørre... Ka er "humoren" med disse årstallene i parantes? Er det noe eg, og sikkert en del andre også, har gått glipp av?Alison Krauss. (2743)
Kult bilde:: FIRST AID KIT - The Lion`s Roar ::
TakkKult bilde:: FIRST AID KIT - The Lion`s Roar ::
Ja ja...her stemmer jo ikke tekst og bilde, så da er det vel bare å hake av for regelbrudd......Thorleifs- Kramgoa låtar 897. (Ellevehundre og femtien)
Vis vedlegget 170694
Bare fordi Lars Erik har en merkelig musikksmak kan vi respektere denJa ja...her stemmer jo ikke tekst og bilde, så da er det vel bare å hake av for regelbrudd......Thorleifs- Kramgoa låtar 897. (Ellevehundre og femtien)
Vis vedlegget 170694
gismo
Frank Ocean - Channel Orange
![]()
?Frank Ocean - Channel Orange
![]()
Tenkte jeg prøve meg på denne som katten drog inn.
?Frank Ocean - Channel Orange
![]()
Tenkte jeg prøve meg på denne som katten drog inn.
Uansett fortell meg din mening.
Spennende plate,ukjent for meg til dags dato men som sagt spennende.Uten tvil et av årets sterkeste album ja.
![]()
Julia Holter - ekstasis (cd)
mvh. s,