Fortsetter gjennom diskografien til
Lucero - That Much Further West (2003)
Bra sørstatscountryrockere.
Lucero - That Much Further West (2003)

Bra sørstatscountryrockere.
|
Har hørt den EN gang da (gjorde et lite unntak siden det var Mark).Det er synd at United aldri spiller juleplater; ellers kunne han ha hørt på denne lille EPn fra Mark Lanegan Band..
Vis vedlegget 170596
Blir ikkje mye tøffere enn Last night in townLucero - Nobody's Darlings (2005)
![]()
Om "Lysende Stjerne" (Lucero) er kitchgaffel og amg faktisk temmelig enige.
I at det er bra!![]()
Hvis vi alle har glemt den, så sier vel det kanskje sitt?Hva synes dere om Tindersticks plata da? virker som den har blitt litt glemt (inkl. meg)?
Vis vedlegget 170601
Den er kjempefin, en av mine Miles-favoritter. Hørte den i sommer på toget fra Granada til Sevilla, kunne ikke passet bedre.Miles Davis - Sketches Of Spain (1960)
![]()
Helt klart min Milesfavoritt.![]()
Siden du er litt sliten idag Townes vil jeg anbefale denne, lotusstilling og litt røkelse og duMiles Davis - Sketches of spain (1960)
![]()
Siden united har hermet etter meg før, så hermer eg tilbake. Mangel på fantasi i dag, har vært en heller hektisk dag, med både det ene og det andre.
Roe ned nå. Denne er fin til det.
Setter den på.Miles Davis - Sketches Of Spain (1960)
![]()
Helt klart min Milesfavoritt.![]()
Stemmer det Lyngen. Har en egen "Americana topp 100" utenom den vanlige Årslista. Men for at du ikkje skal bli helt svimmel av alle godsakene, så begrenser eg meg til en mer allround-liste her inne. På den er det både americana og alt.country.Trodde du pleide å lage egen Americana liste?Har vi plass til Americana inne på topp 20 i år da tro?
Her spilles Valtari av Sigur Rós.
5 minutt i Lotus ville drept meg.Siden du er litt sliten idag Townes vil jeg anbefale denne, lotusstilling og litt røkelse og duMiles Davis - Sketches of spain (1960)
Siden united har hermet etter meg før, så hermer eg tilbake. Mangel på fantasi i dag, har vært en heller hektisk dag, med både det ene og det andre.
er en ny mann etterpåVis vedlegget 170605
Kveldens Bowie by request: Vis vedlegget 170609
Nå må du forklare deg Dag,uansett hva jeg kommer med er det gær,nt, her har jeg hatt tanker om en vennefårespørselKveldens Bowie by request: Vis vedlegget 170609
Hermegåsa.
Easy peasy japanese. Sitter i Lotus kver morning, med ansiktet i retning øst og mediterer mens eg ser sola kikke opp over Byfjellene....5 minutt i Lotus ville drept meg.Siden du er litt sliten idag Townes vil jeg anbefale denne, lotusstilling og litt røkelse og duMiles Davis - Sketches of spain (1960)
er en ny mann etterpå![]()
Men treningsnarkomanen Townes klarer'n vel glatt?![]()
Vakkert sagtEasy peasy japanese. Sitter i Lotus kver morning, med ansiktet i retning øst og mediterer mens eg ser sola kikke opp over Byfjellene....5 minutt i Lotus ville drept meg.Siden du er litt sliten idag Townes vil jeg anbefale denne, lotusstilling og litt røkelse og duMiles Davis - Sketches of spain (1960)
Godt jugd.Easy peasy japanese. Sitter i Lotus kver morning, med ansiktet i retning øst og mediterer mens eg ser sola kikke opp over Byfjellene....5 minutt i Lotus ville drept meg.Siden du er litt sliten idag Townes vil jeg anbefale denne, lotusstilling og litt røkelse og duRoe ned nå. Denne er fin til det.
Nå må du forklare deg Dag,uansett hva jeg kommer med er det gær,nt, her har jeg hatt tanker om en vennefårespørselKveldens Bowie by request: Vis vedlegget 170609
Hermegåsa.
men forstår at det er helt feil.Skuffa![]()
Townes er erkestril. Han vet det bare ikke selv.Godt jugd.Easy peasy japanese. Sitter i Lotus kver morning, med ansiktet i retning øst og mediterer mens eg ser sola kikke opp over Byfjellene....5 minutt i Lotus ville drept meg.Siden du er litt sliten idag Townes vil jeg anbefale denne, lotusstilling og litt røkelse og duRoe ned nå. Denne er fin til det.
Helt til sola. I Bergen, haha.
David Allan Coe - Once Upon a Time (1974)
![]()
Fengselsfuglen lagde bra plater på denne tida.![]()
Fengselsfugl ja, dømt for mord!David Allan Coe - Once Upon a Time (1974)
![]()
Utrolig trist å høre om ditt tastatur og at du nå må la staven hvile en stund. Mine tanker er med deg og din pc.Nå må du forklare deg Dag,uansett hva jeg kommer med er det gær,nt, her har jeg hatt tanker om en vennefårespørselKveldens Bowie by request: Vis vedlegget 170609
Hermegåsa.
men forstår at det er helt feil.Skuffa![]()
Nei, roe ned. Ingen hatefull ytring løper over mine leber.
Jeg er kun lat og døpte i går tastaturet i whiskey, og selv efter kyndig assistanse hos presumtivt mekkekyndige er vi nok dessverre kommet til et vendepunkt i forholdet, og vi må gå videre uten hverandre, tastaturet og jeg.
RIP, du kjære tastatur, du var god så lenge du responderte etter mine ønsker, men da du begynte å gå dine egne veier ser jeg ikke at vi har en fremtid sammen. Men takk for alle gode hyrdestunder, du vil bli savnet av både staven min og meg.
Dessuten kan jeg godt sette pris på en vennefårepølse.
Såpass. Det visste jeg ikke. Bare at han var mye i fengsel i ungdommen og den første tida som voksen.Fengselsfugl ja, dømt for mord!David Allan Coe - Once Upon a Time (1974)