RegelbruddJeg har denne i hylla,bør jeg skamme meg?
![]()
Ja.
mvh
|
RegelbruddJeg har denne i hylla,bør jeg skamme meg?
![]()
Ja.
Helt klart! Vi varsler øvrigheta!RegelbruddJeg har denne i hylla,bør jeg skamme meg?
![]()
Ja.
mvh
NEI!Jeg har denne i hylla,bør jeg skamme meg?
![]()
NEI!Jeg har denne i hylla,bør jeg skamme meg?
![]()
Vi liker alle det vi liker. Jeg sitter i tv- stuen og stirrer rett på platesamlingen, og den plata som står klar til avspilling på gulvet er faktisk denne:
![]()
You dont like it? Sue me!
mvh
Endelig,jeg er ikke alene.NEI!Jeg har denne i hylla,bør jeg skamme meg?
![]()
Vi liker alle det vi liker. Jeg sitter i tv- stuen og stirrer rett på platesamlingen, og den plata som står klar til avspilling på gulvet er faktisk denne:
![]()
mvh
Jeg også har sansen for RogerEndelig,jeg er ikke alene.NEI!Jeg har denne i hylla,bør jeg skamme meg?
![]()
![]()
mvh![]()
Hehe, tro meg, det gjør jeg ikke!Hm...
Sue?
Du må ikke ta ting så bokstavelig, tkr![]()
Tusen takk.har ikke hørt henne, Rack`ern.
Akkurat nå er jeg mest opptatt av Ola Borten Moe. Naken!
Ola Borten Moe sto plutselig splitter naken foran VG-redaktøren
Ola Borten Moe sto plutselig splitter naken foran VG-redakt�ren - Kjendis
Ser det for meg. Må riste svært mye på hodet nå. Headbange, for å få disse bildene ut av hodet før leggetid!
Joa, jeg gjorde det, men jeg tenkte kanskje det var noe du hadde tenkt å anbefale....La du merke til spørsmålstegnet tkr?
Neida, jeg kjenner ikke til annet enn at hun har gitt ut 4 album.
Hun er irsk.
Ja, kjenner heidi Talbot littEr det noen av dere som kjenner til denne dama?
![]()
Takk for flott orientering. Se om jeg kan få tak i en CD.Er det noen av dere som kjenner til denne dama?
Ja, kjenner heidi Talbot litt.
Har 2 album, begge innkjøpt i Edinburgh.
Hun har ei særegen litt skjør, men nydelig stemme.
Talbot er fra Kildare i Irland.
Her forteller hun litt om seg sjøl og tilblivelsen av albumet som er nevnt:
[video=youtube;j0AMXfx5_KM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=j0AMXfx5_KM[/video]
Hun samarbeider med ,-ikke helt ukjente Boo Heverdine.
Jeg har denne "Angel without Wings" på CD, hvor jeg liker det mest "folksy" materiale som f.eks."Dearest Johnny best.
Fra hennes hjemmeside:
"Heidi Talbot's Angels Without Wings is an album of new, original songs taking their inspiration from the world of traditional folk music, with guest contributions from artists as diverse as Mark Knopfler, Jerry Douglas, King Creosote, Julie Fowlis and Tim O'Brien. Talbot was born in Co. Kildare in Ireland. She grew up in a musical household, and began singing as a child in the church choir her mother played organ and sang for. After finishing school, she spent time in New York, where she joined the Irish-American supergroup Cherish The Ladies. Her solo 2008 breakthrough In Love And Light won her international acclaim, including a US Indie Acoustic Award which signalled her music's crossover appeal."Collaborations with Eddi Reader, Idlewild and Drever, McCusker & Woomble followed, along with multiple BBC Radio 2 Folk award nominations.
Jeg har også denne,-"Love& Light" på LP:
Jeg liker In Love+Light best.
Talbot gjør 6 konserter i Sverige i sommer, ingen i Norge ser det ut til.![]()
Ikke rart det er masseflukt fra denne tråden.
Før var det Calexico og nå er det DDE og Whittaker og forsyne meg Borthen Moe (Den mørkeste), som gjelder.
Nå får dere se å stramme dere opp gutter. Skikkelig skjerpings ellers går det til hundene lukt til Helheim er jeg redd.
Skal man først spille "Dirty Old Town" , så finnes alternativer til ønskekonsert-Roger.
F.eks:
Litt usikker her- jeg har ila de siste dagene lagt ut bl.a. Polynesisk kormusikk, tysk filmmusikk fra 30- tallet, Brecht/Weill tolkinger fra DDRs kulturarbeidere, italiensk renessansemusikk, tysk barokkmusikk og moderne(relativt),og kanskje litt obskur musikk fra USA. De som blar litt lenger bakover vil finne mye annet rart, også. Ikke en reakson i det hele tatt. Men Roger Whittaker..........Nå mister jeg antakelig kred her, men jeg orket nøyaktig to Roger Whittaker- sanger. Fant ut at hvis jeg faktisk skulle høre på en baryton, kunne jeg like godt høre på Mesteren selv: