Kan du være vennlig å fortelle oss litt om vogna?På sommerstid kjører jeg denne.
Har vært min drømmebil siden jeg satt på i en som tenåring
Vis vedlegget 180240
En liten motvekt til de noe mere ......forlengende variantene vi har sett noen av her.
Kan du være vennlig å fortelle oss litt om vogna?På sommerstid kjører jeg denne.
Vis vedlegget 180240
Frisør bil!
Misunnelsen er stor skjønner jeg...Frisør bil!
Kjørte faktisk en tur senest i går med taket nede! Ikke noe problem med vindskjerm i nakken, varmeapparatet på fullt og solskinn. Ja, det var 31. Jan! Og for å nevne det, jeg kan IKKE bruke saks! Hverken til å klippe med eller å spille på....Så er det sagt. Det er forøvrig bil nr 2 av 3Neida, jeg bor bare på et sted det er umulig å ha Cab! Hvis man kun kan benytte dens fulle potensiale et par dager i året, er det ikke noe poeng.. Det var alt TT, bilen er kul den!
Og jeg er orntli trønder full!!!Neida, bare litt fredagstullball fra min side.
På sommerstid kjører jeg denne.
Vis vedlegget 180240
Flott Citroen!
Kjører en 2005 Alfa Romeo 156 SW 1.9jtd 150hk til hverdag, og en 95 Mitsubishi L300 4WD til fest!
Arkivbilder, men kliss like.
Hvorfor ?
Alfa: morsom, pen og upraktisk
Mitsu: morsom, stygg og praktisk
![]()
Damefrisør?
Fantastisk!På sommerstid kjører jeg denne.
Vis vedlegget 180240
[/QUOTE]Tok egentlig bilde av haggelskura som kom i perioden noen kalte "sommer" i fjor.
QUOTE=bambadoo;1579506]Knall bilde av bilene![]()
Enig der, og så registrerer jeg at Rocker satser på bilmotor og ikke traktormotor.Cherokee er en fin bil, jeg liker biler som er litt firkantede. Har sikkert noe med hvilket tiår man vokste opp i å gjøre.
Det er en Abeking & Rasmussen Drake, i mahogny, bygget i 1963. Men den har jeg ikke bruk for i Valdres, så den er gått til ny eier.Grei bil, men hva er den flotte seilbåten på hengeren da?
Det kommer ikke luft i kjølesystemet uten videre. Hvordan ser oljen ut? Er det hvit gugge under oljepåfyllingslokket?Pokkern i dag trudde jeg topp pakningen på bmw var røket , det kom aldri noe varme inne i bilen ikke ein lunk ein gang , og noen hundre meter til og bilen begynte og kokte. Men heldigvis var vi rett ved ein esso stasjon og der var det et verksted som kunne ta ein titt på den. Og da viste det seg at det var så mye luft i selve systemet , og at det var at bilen ikke fikk kjøling nok og dermed ingen varme inne i bilen. Men det fikset di fort på essostasjonen , trur den polakken brukte 10 minutter til han fikk renset systemet og det kom varme inni i bilen og nålen gikk tilbake til normalt igjen. Reprasjons kosdnader 200 kr snakk om topp service fra esso sin sideog ein veldig veldig glad kunde meg
![]()
neiDet kommer ikke luft i kjølesystemet uten videre. Hvordan ser oljen ut? Er det hvit gugge under oljepåfyllingslokket?Pokkern i dag trudde jeg topp pakningen på bmw var røket , det kom aldri noe varme inne i bilen ikke ein lunk ein gang , og noen hundre meter til og bilen begynte og kokte. Men heldigvis var vi rett ved ein esso stasjon og der var det et verksted som kunne ta ein titt på den. Og da viste det seg at det var så mye luft i selve systemet , og at det var at bilen ikke fikk kjøling nok og dermed ingen varme inne i bilen. Men det fikset di fort på essostasjonen , trur den polakken brukte 10 minutter til han fikk renset systemet og det kom varme inni i bilen og nålen gikk tilbake til normalt igjen. Reprasjons kosdnader 200 kr snakk om topp service fra esso sin sideog ein veldig veldig glad kunde meg
![]()